Annie Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Skal bake til en konfirmasjon snart og trenger oppskrft på en VANVITTIG GOD sjokoladekake med smørkrem. Bør helst bakes i springform. Har dere bilder også er det supert..
cyanid Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Dette var en støtende overskrift for dem som ikke kan bake! :gjeiper:
cyanid Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Og nå ligger den i "mine innlegg i tillegg" GI MEG DEN KAKA!! :O
Blackpuma Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg får bestandig mange nye friere og bestevenner når jeg lager kaken "chocolate passion" fra detsoteliv.no Det er bare å følge oppskriften, men miks og triks litt med sjokoladekremen. Jeg bruker å ha i litt kaffe, litt sjokoladepålegg og andre ting som er i huset. Ordner til jeg er helt fornøyd med kremen. Den skal være luftig og god, med mye sjokoladesmak. HERLIG kake!! namnam
Annie Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 Skal vel klare å finne en til deg i morgen! Supert! Dette var en støtende overskrift for dem som ikke kan bake! :gjeiper: Og nå ligger den i "mine innlegg i tillegg"GI MEG DEN KAKA!! :O Jeg får bestandig mange nye friere og bestevenner når jeg lager kaken "chocolate passion" fra detsoteliv.no Det er bare å følge oppskriften, men miks og triks litt med sjokoladekremen. Jeg bruker å ha i litt kaffe, litt sjokoladepålegg og andre ting som er i huset. Ordner til jeg er helt fornøyd med kremen. Den skal være luftig og god, med mye sjokoladesmak. HERLIG kake!! namnam TAKK!! Skal søke den opp i morra
Annie Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Jeg får bestandig mange nye friere og bestevenner når jeg lager kaken "chocolate passion" fra detsoteliv.no Det er bare å følge oppskriften, men miks og triks litt med sjokoladekremen. Jeg bruker å ha i litt kaffe, litt sjokoladepålegg og andre ting som er i huset. Ordner til jeg er helt fornøyd med kremen. Den skal være luftig og god, med mye sjokoladesmak. HERLIG kake!! namnam Fant den ikke der jeg... :klø:
Blackpuma Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Jeg har aldri møtt noen som ikke har likt den kaka, så den burde bli suksess!
Gjest Mahareth Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Jeg elsker også den kaka, og den blir enda bedre om du deler kaka i to og fyller med vaniljekrem!
Annie Skrevet 10. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. april 2010 Nå står den i ovnen Skal følge tipset ditt Mahareth. Tror jeg har vaniljekrem i skapet Men kan den pyntes dagen før? :klø:
Blackpuma Skrevet 10. april 2010 #13 Skrevet 10. april 2010 Etter min erfaring holder den seg veldig godt! Vet riktignok ikke om den bør oppbevares i romtemperatur eller i kjøleskapet. Har kun prøvd romtemperert, men jeg vil tro at den i det minste må stå litt i romtemperatur før den serveres, så kremen blir så myk som den skal være.
Afea Skrevet 11. april 2010 #14 Skrevet 11. april 2010 Dette er den sjokoladekaken som jeg har fått mange mange gode tilbakemeldigner på. Den er utrolig saftig og smaken av banan og sjokolade er himmelsk og overraskende for de som ikke vet at det er banan i den Banansjokoladekake
Gjest Emera Skrevet 11. april 2010 #15 Skrevet 11. april 2010 Dette er den sjokoladekaken som jeg har fått mange mange gode tilbakemeldigner på. Den er utrolig saftig og smaken av banan og sjokolade er himmelsk og overraskende for de som ikke vet at det er banan i den Banansjokoladekake Den så helt utrolig god ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå