DramaQueen Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Har søkt litt på nett og ser at det er mange norske nettsider som selger ringer til mye lavere pris enn i butikken. Vi skal ha helt enkle ringer i og med at jeg har forlovelsesring med diamanter på (skal ha begge på samme finger). Det ser ut som disse koster ca 2000 mindre på nett enn i butikk. Virker jo litt skummelt å handle slikt på nett, men 2000 kroner er jo litt penger da! Noen som har kjøpt ringer på nett her?
Barcelone Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hvor har dere sett på ringer på nettet? 2000 er jo en del penger ja. Skulle gjerne ha sjekket det selv!
Concertina Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Vi bestilte ringer fra thebeautifulcompany.co.uk, vi ønsket oss helt enkle palladiumringer og det var ikke så enkelt å finne i Norge, fikk en ringmåler i posten noen dager etter bestilling slik at vi måtte bekrefte ringstørrelsen. Rask levering og er veldig fornøyd med ringene.
DramaQueen Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 www.forlovelsesringer.no Det finnes også en del andre sider om du googler Har ikke sjekket om dette er mindre karat med gull og sånn da, men målene er iallefall det samme. Og egentlig så spiller det ingen rolle for meg hvor mange karat gull det er så lenge de ser like ut.. (eller har det noe med kvalitet og sånn å gjøre? )
lilleGrethe Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jo høyere karat gull, desto dyrere er ringen - det gjelder jo i vanlig butikk også. Gifteringer fåes som regel i 18k og 9k. 24karat er 100% gull. Gullandelen er derfor 18/24, så 75% gull i 18k, og 37.5% gull i 9k. Jeg ville gått for 18k.
DramaQueen Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 Takk for svar Finner det ikke ut på siden deres så jeg sendte dem en mail.
DramaQueen Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 14 k fikk jeg til svar. De var jo raske å svare, det er jo et godt tegn
Postkasse Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Vi kjøpte herfra: http://www.gullsmedrydeng.no/ De helt enkle gullringene vi kjøpte var i hvert fall rundt 1500-2000 kroner billigere enn i de fire-fem gullsmedene jeg var innom før vi bestite. Fikk ringene i løpet av ei kort uke, ferdig graverte og sendt gjennom halve Norge. Veldig fornøyd!
kvn84 Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 jeg bestilte forlovelsesringene på www.all4love.dk. Det gikk kjempe fort, og lavere pris enn i norge:)
siljeda Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 jeg bestillte forlovelsesringer fra www.oleaas.no og tenker å bestille gifteringer her oxo :D kjapp levering og veldig bra service :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå