rachel who Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Får man kjøpt focacciabrød på vanlig butikk? Vi har meny og baker brun, og lurer på om jeg kan regne med å få kjøpt det på butikken? Noen som vet?
Gjest Lyh Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 (endret) Baker Brun har foccacia, men syns ikke den er så god syns nå jeg, bedre med hjemmelaget :D og enkelt er det også Endret 8. april 2010 av Lyh
Gjest navnelapp Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Prøv denne oppskrifta, lett som på ein plett: http://altgodt.wordpress.com/2010/03/26/foccaccia/
rachel who Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Tviler ikke på at det er lett, det er bare at jeg har ikke tid. Skal lage tapas til et gjeng og det må gå fort. Jeg skal sjekke ut baker brun her. Takker.
Nausicaä Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Rema100 har også, det er ikke så dyrt og smaker helt greit. Det finnes også sånn "bak selv"-pakke, om du har kjøkkenmaskin tar det 15 min.
rachel who Skrevet 10. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2010 Takk for tips. Det endte meg at jeg tittet på oppskrifter og blandet litt og endte opp med å bake verdens beste focacciabrød. NAM, det var godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå