Gå til innhold

Smerter i magen ved matinntak

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

I den siste perioden har jeg merket smerter i magen, spesielt litt på venstre side, med engang jeg har spist. Er ikke UTROLIG vondt, men vondt nok til at det er plagsomt. Det skjer så fort jeg har spist, jeg tror det kan virke som UANSETT hva jeg spiser..Tenkte først brød, men tror det er all mat. Det går så over etter en 15 minutters tid. Jeg blir også EKSTREMT sulten og da får jeg samme smertene.

Er også litt plaget med litt luft i magen om dagen, men vet ikke om det har sammenheng.

En bekjent sa til meg at smertene kommer fra høy forbrenning, men......

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I den siste perioden har jeg merket smerter i magen, spesielt litt på venstre side, med engang jeg har spist. Er ikke UTROLIG vondt, men vondt nok til at det er plagsomt. Det skjer så fort jeg har spist, jeg tror det kan virke som UANSETT hva jeg spiser..Tenkte først brød, men tror det er all mat. Det går så over etter en 15 minutters tid. Jeg blir også EKSTREMT sulten og da får jeg samme smertene.

Er også litt plaget med litt luft i magen om dagen, men vet ikke om det har sammenheng.

En bekjent sa til meg at smertene kommer fra høy forbrenning, men......

Det samme opplever jeg.. Får smerter i magen, lignende sånne smerter man får rett før man må løpe på do fordi man blir skikkelig løs i magen, bare at jeg ikke blir det. Blandet med følelsen at luft eller at jeg burde få opp en skikkelig rap... Jeg får det med en gang jeg spiser eller drikker noe...

Noen som har vært borti lignende? ...eller vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 7aa29...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...