Gjest ts Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg lurer til på om jeg kan ha PCOS, men sikker er jeg ikke. De siste to-tre årene har jeg hatt en uregelmessig menstruasjon, men det siste året har jeg kun hatt mensen 5 ganger, og nå er det 11 uker siden jeg skulle hatt mensen. De siste månedene har jeg merket at jeg har blitt trøtt, særlig på dagtid, og det til tross for art jeg sover godt om natten. Jeg lurer egentlig på om det er noen andre som har hatt PCOS, og som kan si noe om hvordan de oppdaget det, symptomer osv.
Gjest Kiro Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg lurer til på om jeg kan ha PCOS, men sikker er jeg ikke. De siste to-tre årene har jeg hatt en uregelmessig menstruasjon, men det siste året har jeg kun hatt mensen 5 ganger, og nå er det 11 uker siden jeg skulle hatt mensen. De siste månedene har jeg merket at jeg har blitt trøtt, særlig på dagtid, og det til tross for art jeg sover godt om natten. Jeg lurer egentlig på om det er noen andre som har hatt PCOS, og som kan si noe om hvordan de oppdaget det, symptomer osv. Gå til gynekolog og ta innvendig ultralyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå