Gjest stinky Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Det er ganske motbydelig. Jeg svetter ikke så mye på beina men det lukter så vondt. Vært sånn i mange år. Elsker sommer sesongen, med beina i åpne sandaler så lukter ikke beina mine vondt. Men med en gang jeg bruker sokker i noen timer i en sko eller om jeg har beina i tøfler så fysj. Jeg har ikke lyst til noe så drastisk som botox i fotbladene. Men er det noen deodoranter eller sprayer som kan hjelpe? Hvertfall på skoene, er jo vant til å vaske føttene ofte... Og tror ikke det er kosthold heller, har ganske sunt og godt kosthold.
Såpeboble Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Prøv bambussokker, da lukter ikke føttene dine i det hele tatt! Jeg har en i nær omgangskrets som slet med stinkende føtter, men etter vedkommende bestilte seg bambussokker fra ebay forsvant problemet! Anbefales! http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=bamboo+socks&_sacat=See-All-Categories
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Daglige fotbad? epsom salt og vinegar skal visst hjelpe i fotbadet. Kansje du har neglsopp som gjør at du har mye bakterie-vekst?
Karianne51 Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Det er ganske motbydelig. Jeg svetter ikke så mye på beina men det lukter så vondt. Vært sånn i mange år. Elsker sommer sesongen, med beina i åpne sandaler så lukter ikke beina mine vondt. Men med en gang jeg bruker sokker i noen timer i en sko eller om jeg har beina i tøfler så fysj. Jeg har ikke lyst til noe så drastisk som botox i fotbladene. Men er det noen deodoranter eller sprayer som kan hjelpe? Hvertfall på skoene, er jo vant til å vaske føttene ofte... Og tror ikke det er kosthold heller, har ganske sunt og godt kosthold. Bambussokker som er nevnt et annet sted på tråden her funker kjempebra. Både jeg og min mann slet med klamme føtter og gjerne også litt sure sokker etter lange dager. Bambussokkene virker å transportere fukt bort fra huden fort, og er veldig komfortable. Jeg kjøper mine på nett av en butikk som heter doyoubamboo.no
Gjest Allergikeren Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Prøv bambussokker, da lukter ikke føttene dine i det hele tatt! Jeg har en i nær omgangskrets som slet med stinkende føtter, men etter vedkommende bestilte seg bambussokker fra ebay forsvant problemet! Anbefales! http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=bamboo+socks&_sacat=See-All-Categories Ullsokker skal visst også være bra. Mannen til ei jeg jobbet med en gang hadde vært plaget med lukt lenge, nå bruker han ullsokker året rundt. Jeg merker også forskjell når jeg har brukt ullsokker kontra støttestrømpene mine i kunststoff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå