Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hva er veien videre etter 12 mnd sykemelding? NAV sier vi skal søke om avklaringspenger om ikke så lenge. Er det som ordet sier, penger utbetalt mens en venter på avklaring? Hvor lenge kan man gå på et slikt tiltak? Mens en går på et slikt tiltak og klarer kanskje å arbeide litt etterhvert, hvor lenge skal der en er ansatt vente på en, om en kanskje/ muligens vil klare å arbeide litt.
Gjest Marlo Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Arbeidsavklaringspenger (AAP) blir nok det neste for deg ja, siden dette nå er det samme som yrkesrettet attføring, rehabiliteringspenger og tidsbegrenset uføretrygd en gang var. Du vil gå på dette frem til du enten får varig uføretrygd eller til du kommer deg ut i jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå