Gå til innhold

Avklaringspenger


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er veien videre etter 12 mnd sykemelding? NAV sier vi skal søke om avklaringspenger om ikke så lenge. Er det som ordet sier, penger utbetalt mens en venter på avklaring? Hvor lenge kan man gå på et slikt tiltak? Mens en går på et slikt tiltak og klarer kanskje å arbeide litt etterhvert, hvor lenge skal der en er ansatt vente på en, om en kanskje/ muligens vil klare å arbeide litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Arbeidsavklaringspenger (AAP) blir nok det neste for deg ja, siden dette nå er det samme som yrkesrettet attføring, rehabiliteringspenger og tidsbegrenset uføretrygd en gang var.

Du vil gå på dette frem til du enten får varig uføretrygd eller til du kommer deg ut i jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...