Gå til innhold

Seksuelle fantasier

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater em fyr som er åpen om sine seksuelle fantasier, og siden jeg har fått et "større innblikk" i disse enn jeg har hatt i tidligere forhold, lurer jeg på hvor hyppig spesielt menn har seksuelle fantasier. Jeg er ikke sikker på om han er "ekstra seksuell" eller om det er vanlig bare at menn ikke prater så høyt om det.

Synes egentlig det er morsomt, bare litt uvant!...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke på sex 24/7, men med en gang jeg kommer i en situasjon der det fokuset blir litt rettet mot det seksuelle (eller jeg bare er kåt), kommer det ofte en seksuell fantasi frem.

Det trenger ikke være store og komplekse fantasier, ofte går det bare på hvordan jeg ser form meg å ligge ved siden av og gjerne føle/kysse den jenten... Så kan det være at den utvider seg til å bli en større fantasi, eller at det blir med den tanken.

Skrevet

Jeg dater em fyr som er åpen om sine seksuelle fantasier, og siden jeg har fått et "større innblikk" i disse enn jeg har hatt i tidligere forhold, lurer jeg på hvor hyppig spesielt menn har seksuelle fantasier. Jeg er ikke sikker på om han er "ekstra seksuell" eller om det er vanlig bare at menn ikke prater så høyt om det.

Tenker på sex flere ganger om dagen

Damer, hvor ofte tenker dere på sex i hverdagen? når en sexy mann går forbi? Tenker dere på sist gang dere hadde sex?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Vil tro jeg har seksuelle fantasier og lyst langt utover det som er sunt og normalt, men ifølge samboeren er jeg en helt vanlig mann :)

Skrevet

Det varierer mellom en gang hvert kvarter og annenhver time, alt ettersom om det er seriekamp eller ei... :opplyser:

Skrevet

Jeg har lest resultatet av en undersøkelse tidligere om hvor ofte menn tenker på sex...og det er selvsagt et spørsmål om hvor mye tanke det skal være før man kaller det en fantasi. Jeg tror det normale enten var mellom 10 og 20 eller 20 og 30 ganger om dagen. Jeg tror nok dette stemmer. Det at menn tenker på sex hele tiden stemmer ikke... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...