Gå til innhold

Hun onanerer under samleie.

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Er dette vanlig? At hun onanerer under samleie? Opplevde det for første gang sist helg med min kjæreste som jeg bare har vært sammen med noen uker. Hun stimulerte klitten sin sånn at hun kom rett før meg. Er det meg det er noe galt med når hun gjør det slik? Ikke det at jeg ikke likte det for det var utrolig godt for meg også, og litt opphissende også! Men jeg ble litt usikker på om jeg ikke var så god i senga liksom. Trenger litt input på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man må vel være alene for å onanere...

Endret av El Capitan
Gjest Agurkolat
Skrevet (endret)

Dette er jo ting mange av oss gjer, eg klarar ikkje få "vanleg" orgasme med berre penetrering, så eg må kosa med klitten for å få da til å gå for meg. :) Så, da er heilt normalt!

Ver glad for at hun er så sikker på seg sjølv at ho tør da, viser jo at ho er sikker på deg! Turde ikkje kosa med meg sjølv når eg var saman med mine forrige kjærastar.. Glad eg har ein fin fin sambuar no! :D

Endret av Agurkolat
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg også det, rett og slett fordi jeg liker at det går for meg mens han er inni meg og fordi flesteparten av kvinner trenger klitorisstimulering for å få orgasme. :)

Skrevet

Man må vel være alene for å onanere...

Eh... Nei.

Skrevet

Ja, det er vanlig.

Nei, det er ikke noe galt med deg.

De fleste jenter trenger å få stimulert klitoris for å få orgasme. Hvis du tror at samleie i seg selv er nok tar du feil.

Skrevet (endret)

Helt vanlig. Det viser bare at hun er trygg på seg selv og deg!

Dama gjør det innimellom... syns bare det er sexy og liker at hun nyter.

Dette bør du være glad for !

Endret av Stor&Sterk
Skrevet

Helt normalt og meget opphissende.

Skrevet

veldig normalt :) Og som flere påpeker, det betyr at hun er trygg på deg... Selv har jeg alltid blitt oppmuntret til det fra exen, da jeg slipper meg løs på en helt annen måte når jeg simulerer meg selv, og alt blir enda bedre for oss begge :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Og ingenting i veien med deg!!

Skrevet

Det betyr at tissen din er for liten til sex og ikke treffer de riktige punktene i skjeden. Tissen din burde kun brukes til å tisse med, og er desverre helt håpløs i senga.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for å stimulere klitroris under samleie for å få orgasme.

Så for meg betyr ditt spørsmål at du ikke gjør god nok jobb til at jenta får stimulanse og dermed orgasme.

Skrevet

Det betyr at tissen din er for liten til sex og ikke treffer de riktige punktene i skjeden. Tissen din burde kun brukes til å tisse med, og er desverre helt håpløs i senga.

:fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alt er lov i sex, så lenge det er godt for begge og ingen blir skadelidende. Og det å beføle seg selv samtidig, er helt normalt det.

Gjest bjarne
Skrevet

Hei.

Alt normalt med dere begge.

Nyt det du.

Klem :sengekos:

Skrevet

Min kjæreste er KJEMPEGOD i senga, MEN jeg kommer ikke med vanlig penetrering som menn gjør. Menn kommer jo lettere for at de skal få laget barn, kvinnens orgasme har egentlig ikke noen virkning for å få et avkom for eksempel. Men i dag fortjener kvinner å få like stor nytelse som menn, derfor ber vi dem om å holde seg litt lenger under samleie og at vi skal klare å få orgasme. Svært få får orgasme uten klitoris stimulering, og noen er heldige at mannens kropp hjelper til med å stimulere klitten så hun får orgasme uten at hun trenger å bruke hendene.

Så det er bra du blir opphisset av det! ;)

Jeg må spørre, hvor mange menn synes det er opphissende at dama gjør det mens dere har sex, eller er det bare i veien?

Gjest nobilian
Skrevet

veldig normalt :) Og som flere påpeker, det betyr at hun er trygg på deg... Selv har jeg alltid blitt oppmuntret til det fra exen, da jeg slipper meg løs på en helt annen måte når jeg simulerer meg selv, og alt blir enda bedre for oss begge :)

Haha, i senga hos oss kan vi godt simulere at vi er andre, men å simulere seg selv? Er ikke det litt overflødig?

Veit jeg er teit nå..

Forøvrig, TS, det er flott at dama di tør å hjelpe seg selv, mange får det ikke til uten.

Gjest Marita
Skrevet

Det er nok helt normalt ja. Jeg klarer ikke å gjøre det selv, av forskjellige grunner. Men samboeren min etterlyst faktisk det i starten av forholdet, inntil jeg fikk forklart at det ikke var greia for meg. :)

Skrevet

Det er jo flott! kan ikke skjønne at du synes det er rart på noen måte.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for å stimulere klitroris under samleie for å få orgasme.

Så for meg betyr ditt spørsmål at du ikke gjør god nok jobb til at jenta får stimulanse og dermed orgasme.

Ikke jeg heller, men det at jeg kommer som et uvær bare av penetrering hindrer meg ikke i å gå for dobbelt gull ved å stimulere klitoris i tillegg. Det faller ganske naturlig å gjøre det for meg når jeg rir f eks. Det er aldri en dårlig idé å maksimere nytelse, faktisk så er det at du får vaginalorgasmer en enda bedre grunn til å dra frem klitorisvibratoren under samleie og se om du klarer å nå nirvana og sette ny pers i multigorasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...