Gjest Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg var tidligere en driftig person, gode karakterer fra universitetet og ofte 40-60 stp i semestereret. Over i arbeidslivet, så fortsatte effektiviteten. Men nå er det bom stopp. Jeg har blitt tiltaksløs! og ikke bare på jobb. Hva skjer?? blir helt frustrert over meg selv. Få ting gleder meg, ikke alltid jeg orker å besøke venner en gang. Har hatt et tøft år pga sykdom og dødsfall i famlilen, men kan det påvirke så mye? Er dette grunn til å be fastlege om hjelp? hvordan tar man seg sammen ?
Pinkee Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jepp, det kan påvirke så mye!! Og når du har vært slik en effektiv person, så merkes det enda bedre. Det du her skriver er egentlig at du er inne i en depresjon, så ja! du bør be fastlegen om hjelp!! Og det bør du gjøre fort, jo tidligere du tar tak i det, jo enklere er det å komme over kneika. Så forlat KG, grip telefonen og ring legen. Ønsker deg all mulig lykke og hell, dette går bra
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 ja, jeg tror påkjenninger, som sorg, kan tappe en for mye krefter. jeg er inne i en slik periode selv.Og det er nok lurt å gripe tak i det tidlig, jeg lot det gå lenge og nå er jeg igang med medisiner og psykologhjelp, men veien er lang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå