Gjest Anna Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg har merket et par ganger den siste tiden brun utflod i trusa. Dette har jeg aldri opplevd før. Kan det være noe galt? Må nevnes at jeg startet på p-piller for en måneds tid siden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Høres ganske normalt ut... De periodene jeg har gått på p-piller har jeg av og til hatt mellomblødninger som ser ut som brun utflod. Ei vennine av meg brukte cerazette, men hun sluttet med de pga hun småblødde og hadde brun utflod i 3 måneder sammenhengende. Pluss at ei annen vennine av meg har satt inn hormonspiral, også hun er litt plaget av brun utflod/småblødninger. Jeg startet på nytt med p-piller nå nettopp, er midt i brettet og igår var det brunrosa utflod, og er ingenting idag. Men såklart, hvis det ikke gir seg, og du får symptomer på at det kan være noe galt så bør du kontakte lege. F.eks øm over underlivet, smertetak nedentil, ubehagelig lukt av utfloden, feber.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå