xinnia Skrevet 5. august 2011 #21 Skrevet 5. august 2011 Har en fantastisk knullevenn og det føles er så godt. Er i en periode i livet hvor jeg ikke føler for noe seriøst fast greie, og jeg er en av de som ikke klarer meg med dildo, synes det er utrolig kjedelig å leke med seg selv. Er så utrolig heldig som har min knullevenn:-) Vi møtes når det passer oss begge- har fantastisk sex,koser oss big time med god mat-drikke. Det er ingen komplikasjoner, krevende eller føleser mellom oss. Han er super sexy- vakker-herlig å prate med. Vi sms'er og prater stadig på tlf når det passer som gode venner:-)
akuaku Skrevet 6. august 2011 #22 Skrevet 6. august 2011 HAHAHAHAHA, knullevenner er jo ikke stygge da. Det er de man er tiltrukket av, også har begge et visst behov som fint kan dekkes av den andre, uten at man blir sammen. Hadde en sånn venn for en stund tilbake. Det var perfekt. Var skikkelig koselig faktisk, følte jeg hadde meg med en veldig god venn. Og da han valgte å avslutte det fordi han skjønte at han kom til å få følelser ble jeg veldig trist (Begge to var veldig klare på at vi ikke ville ha noe forhold) Det som er greia med det (for min del), er at jeg liker ikke å vakle nypult hjem fra en eller annen fyrs leilighet som jeg ikke kjenner. Jeg hater den følelsen, og føler meg skikkelig ekkel. Derimot syns jeg det er veldig fint å våkne, spise frokost sammen, noen ganger bli fulgt hjem av en jeg syns er både kjekk og veldig hyggelig. Og man har jo seksuelle behov, selv om man ikke vil ha kjæreste. Jeg ble singel på nyåret og det siste jeg vil er å ha en kjæreste. Men jeg skal si deg dét, at det er mye hyggeligere å utføre seksuelle aktiviteter sammen en kjekk hyggelig fyr enn alene! DERFOR har man (ihvertfall jeg) "pulevenn"
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2011 #23 Skrevet 6. august 2011 har hatt en sex venn som jeg hadde deilig sex med i over ett år.herlig og ingen følelser.vi kunne møtes på kort varsel om noen av oss hadde behov.h#n var gift og jeg sa stopp da jeg ble i ett forhold med kjærlighet.(var så pass erlig å fortalte det til kjæresten)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå