Gå til innhold

Bruremarsj fra øre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat vite at organisten ikke har notene og vi skal gifte oss 18. april :O

Er det noen som har notene til bruremarsj fra øre (evt. brureslått fra møre) arr av Henning Sommerro for orgel?

Tusen takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synger den sangen i et blandakor, men vi får notene av dirigenten, så jeg er ikke sikker på hvor dirigenten får de fra.. Har du sett på nett? Er enkelte sider der en kan kjøpe noter. Organisten da, vet ikke han hvor han finner noter hen?

Nydelig sang forresten, vi hadde den i vårt bryllup, organisten spillte sammens med en på trompet... Hadde den og brureslått fra Valsøyfjord.. en til inngang og den andre til utgang:-)

Skrevet

Jeg synger den sangen i et blandakor, men vi får notene av dirigenten, så jeg er ikke sikker på hvor dirigenten får de fra.. Har du sett på nett? Er enkelte sider der en kan kjøpe noter. Organisten da, vet ikke han hvor han finner noter hen?

Nydelig sang forresten, vi hadde den i vårt bryllup, organisten spillte sammens med en på trompet... Hadde den og brureslått fra Valsøyfjord.. en til inngang og den andre til utgang:-)

Da har jeg funnet ut at notene selges hos noteservice i Oslo, like ved jobb :) Får hentet notene i dag! :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med bryllup:-)

Hadde Aprilbryllup vi og....

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Så rart at han ikke har dem, den brukes jo ofte i bryllup. Men kanskje ikke på din kant av landet? Bra det ordna seg og lykke til :) Hilsen en i bransjen^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...