Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #1 Del Skrevet 7. april 2010 Hi Jg htr jsfne og er 6ten år. jg ble føt med ks, jg går på skle og jg lik å hnge på kg. i går va jg hos gu og d gik gr8. når jeg blir stor skal jeg bli sosarb. Ja, er det ikke morsomt med forkortelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. april 2010 #2 Del Skrevet 7. april 2010 Gadd ikkje eingang lese meir enn de 2 første ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #3 Del Skrevet 7. april 2010 Hi Jg htr jsfne og er 6ten år. jg ble føt med ks, jg går på skle og jg lik å hnge på kg. i går va jg hos gu og d gik gr8. når jeg blir stor skal jeg bli sosarb. Ja, er det ikke morsomt med forkortelser? Oversatt: Hei Jeg heter Josefine og er 16 år. Jeg ble født med keisersnitt, jeg går på skole og jeg liker å henge på kvinneguiden. I går var jeg hos gynekolog og det gikk greit. Når jeg blir stor skal jeg bli sosialarbeider. Som mor til et par tenåringer er jeg godt kjent med sms-språk, og det tar ikke lang tid for meg å "dekode" meldingene. Problemet med sms-språk, forkortelser, og slanguttrykk, er at det er et veldig internt språk, enten forstår du hva som blir sagt, og er "med", eller så gjør du det ikke, og er "ute". Der er derfor ekskluderende å bruke sms-språk, forkortelser, eller slanguttrykk i åpne fora. Sms-språk eller forkortelser kan være morsomt, men man må vite når det passer seg, og når det er mest riktig å bruke fulle setninger og ord. Hilsen tenåringsmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #4 Del Skrevet 7. april 2010 TS var bare ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå