Gjest Tina Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei jeg er en jente på 21 år som går på yasminelle. Har forskyvet mensen ved å hoppe over sukkerpillene. Denne gangen har jeg gått ferdig ett brett og hoppet rett over til brett nr 2, men jeg har valgt å ta en pillefri uke midt i brett nr 2. rad 2 er det igjen 4 piller og rad 3 er det igjen alle (7stk). Det jeg lurer på er om jeg etter en pillefri uke kan gå rett tilbake på pillebrett nr2 (starte der jeg sluttet) og være sikker? eller må jeg bruke annen prevensjon i tillegg da? Takk for svar! -Tina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå