sebra Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 (endret) jeg har aldri gjort det selv, men jeg har hørt av folk som jobber med voksing at det ikke er noe lurt å gjøre det på seg selv.Hun ene prøvde på seg selv og hu synes det var helt jævelig.er vel ikke uten grunn at de fleste vokse damene får andre til å ta brasiliansk på seg.men jeg vil tro at det er det kjipeste stedet å vokse seg selv. edit:leif Endret 7. april 2010 av sebra
Jinta Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes det er utrolig vanskelig og tidkrevende og ikke minst vondt å bare ta bikinilinja med voks selv. Jeg bruker av og til epilator øverst, men under er det umulig siden det gjør sykt vondt. Skal du ta hele veien burde du kanskje gå til hudpleier eller hvem som gjør det.
2ne2 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg har brukt den voks-boksen (fra veet) fra H&M. Holder ganske lenge, kan varmes opp flere ganger og tøystykkene som følger med kan du vaskes og tørkes og brukes igjen! Det gjør så klart vondt, pass på at ikke voksen er for varm eller at du tar for mye hår av gangen. Jeg tok halve høna i et drag og fikk blod utredelse. Litt mer kronglete enn å gjøre det hos en profesjonell, men mye billigere.
Gjest Lolly Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Hei IKKE voks deg hjemme!!!!! Grunnen til at du skal dra til en hudpleier er at det er spesielle teknikker på brasiliansk voksing. Gjør du det selv kan du risikere å "revne" opp, så jeg anbefaler deg/dere å vokse dere hos proffesjonelle folk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå