Spent... Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Hei. Fikk mensen da jeg var 14/15 år (fyller 26 i år), hadde en del uregelmessig mensen før jeg begynte på p-pillen i 2004. SLuttet på p-pillen for over 2 mnd siden og enda ikke fått mensen...Jeg er svært fortvilet fordi jeg ønsker å bli gravid! Skal til legen om ca. 2 uker, men ville høre om noen har lignende erfaringer? Har vært hos GU 2 ganger siste 2 1/2 årene (pga noe annet), oh det har aldri blitt påvist cyste..
Asteria Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Har hørt om fler som har ventet ganske lenge før de har fått igjen mensen etter pilleslutt.. Har du hatt mensen da du har gått på piller da? Håper du slipper å vente så lenge til, lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det er ikke uvanlig å måtte vente en stund på mensen etter p-pilleslutt.. Det er nok en av ulempene når man slutter fordi man vil bli gravid fort.. Ta det med ro, den kommer når kroppen finner ut at den er kvitt hormonene, i mellomtiden lev som normalt og kos deg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Uregelmessig mens før pillestart = uregelmessig, ofte manglende etter pille slutt. I beste fall er ting "satt på vent" hos deg, og du nå må gjøre deg ferdig med den stabiliseringsfasen som ble avbrutt når du var 14-15, eller så har p-pillene kamuflert og forverret PCO/PCOS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå