Gjest Tonje Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg er veldig plaget med svetting mellom bena. Det er ikke i selve skrittet(altså ikke utflod), men mer på toppen av lårene akkurat der lårene møter overkroppen. Jeg bruker alltid bomullstruser, men både trusene og buksene blir våte av svette. Noen råd?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Bomull suger til seg svette og forblir klissvått. Du burde kanskje prøve noen truser som har bomull der den skal være borti ting, og kunstig stoff ellers.
Gjest thea Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 stakar, jeg vet åssen d føles!!opplever det samme og jeg blir helt gal av det :/ ville bare svare for at du skulle vite at du ikke er alene om det. selv aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med det og leter også etter råd og svar for å bli kvitt problemet. Hørt noe om; hvis man svetter mye som f.eks svetteringer under armene kan det hjelpe med butox behandling der svettingen oppstår. Moren til en venninne av meg slet med det og tok butox under armene som resulterte i at hun ble kvitt problemet. Men om det funker mellom bena vet jeg ikke... ønsker deg hvertfall lykke til og håper du skriver om det om du finner en løsning
~white lady~ Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Babypudder, altså talkum. Brukte det da jeg besøkte et konservativt land der jeg måtte gå i lange skjørt i 40+.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå