Gå til innhold

til menn


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Vil du hat sex med dame så ikke eide manere men ser bedre ut en den perfekte dama som du kan tenke deg utsene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wtf??? Du må øve deg litt på grammtikk og rettskriving så andre forumbrukere skjønner hva du skal fram til!

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nå vil jeg si at det er rett på sakk

Det står veldig enkelt vill du ha sex med ei dame som ser bedre ut en drømme dama når det gjelder utsende og hun har ikke manerer. Vist du ikke forstår så er du enten firkanta eller for innvikla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.

Enig med Vinnie i at det første innlegget var vanskelig å forstå.

Bare sånn for å komme inn i en tråd og si noe som ikke er etter temaet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå vil jeg si at det er rett på sakk

Det står veldig enkelt vill du ha sex med ei dame som ser bedre ut en drømme dama når det gjelder utsende og hun har ikke manerer. Vist du ikke forstår så er du enten firkanta eller for innvikla.

Nei, jeg ville ikke det.

Og forresten, du skriver jo helt på trynet. Vanskelig å forstå for normale folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jo det har noe med tema å gjøre.

ord trenger ikke alltid å stå i teksten får ha noe med teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det har noe med tema å gjøre.

ord trenger ikke alltid å stå i teksten får ha noe med teksten.

Dette har jo ingenting med noenting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje for ons, og møtes en gang i blant for sex, men da skulle hun ha hatt veldig bra utseende, playboy type utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå vil jeg si at det er rett på sakk

Det står veldig enkelt vill du ha sex med ei dame som ser bedre ut en drømme dama når det gjelder utsende og hun har ikke manerer. Vist du ikke forstår så er du enten firkanta eller for innvikla.

Du kan fremdeles ikke formulerer deg riktig skriftlig. Det gjelder gjelder både gramatikalsk og rene skrivefeil. Drømmemannen min skal i alle fall være velartikulert og kunne skrive riktig.

Det står veldig enkelt, vil du ha sex med ei dame som ser bedre ut enn drømmedama når det gjelder utseende hvis hun ikke har manerer. Viss du ikke forstår, så er du enten firkanta eller for innvikla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk, jeg liker folk med manerer.

Det er forresten en idè å lese gjennom innleggene sine før man poster dem, så luker du ut de skrivefeilene du klarer å se.

Edit: Ser nå at det står Til menn. Svarte selv, siden jeg godt kan finne på å ha sex med jenter, men bare dem med manerer ;)

Endret av Stinelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ville ikke hatt meg med ei dame som ikke klarer skrive forståelige setninger en gang! Siste sort det der, uansett hvor fin hun måtte være. For det jeg antar denne dama antagelig er stein dum og har null utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Nå er dette ikke om meg.

Nå kan jeg forstå koffer folk ikke for står det jeg har skrevet.

Et tips se setningen i en helhet. Med andre ord du forstår kanskje mer vis du ikke staver hvert ord.

Du kan ikke se om en skiver feil blant ved se på en personen.

Så du er villig til snu ryggen til en som ser braut og har bra personlig het for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man snur da aldri ryggen til en som ser bra ut og prøver ta kontakt, i hvertfall ikke etter 3 halvlitere på byen. Men er "lyset på og ingen" hjemme, så blir det fort kjedelig og man mister interessen. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...