Lilith Skrevet 6. april 2010 #1 Skrevet 6. april 2010 Jeg er lei av klamme plasttruseinnlegg og vurderer nå å gå til innkjøp av truseinnlegg i tøy. Men det er mye mer å velge i enn jeg hadde trodd, og jeg lurer på om noen har erfaringer å dele og eventuelle anbefalinger og tips? På forhånd tusen takk
Gjest Smaragd Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes libresse sine "So slim" innlegg er kjempegode, de pakkene der hvert enkelt innlegg er pakket inn i en grønn plast. Myke og bevegelige, men ikke klamme i det hele tatt selv om de har en tynn plasthinne på baksiden. http://www.libresse.no/upload/Product/PackShots/Libresse/New-liners/li-range-light-liners-new.jpg (Den i midten) .
Lilith Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes libresse sine "So slim" innlegg er kjempegode, de pakkene der hvert enkelt innlegg er pakket inn i en grønn plast. Myke og bevegelige, men ikke klamme i det hele tatt selv om de har en tynn plasthinne på baksiden. http://www.libresse.no/upload/Product/PackShots/Libresse/New-liners/li-range-light-liners-new.jpg (Den i midten) . Det er disse jeg bruker til vanlig, men nå vil jeg teste ut truseinnlegg i tøy
Concertina Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg liker best tøybind/-truseinnlegg som har bambusvelour innerst, det er utrolig mykt og behagelig mot huden, bambus har bedre oppsugingsevne enn bomull og er naturlig antibakterielt. Har for det meste bind/truseinnlegg fra Fresh Moon som du får kjøpt hos bleieboden.no. Jeg er superfornøyd med tøy og kommer aldri til å gå tilbake til å bruke klamme engangsinnlegg/bind.
Djungelvrål Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Bruker first price sine, koster en tier. Merker ikke forskjell på dem jeg, bare på bind.
Lilith Skrevet 6. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg liker best tøybind/-truseinnlegg som har bambusvelour innerst, det er utrolig mykt og behagelig mot huden, bambus har bedre oppsugingsevne enn bomull og er naturlig antibakterielt. Har for det meste bind/truseinnlegg fra Fresh Moon som du får kjøpt hos bleieboden.no. Jeg er superfornøyd med tøy og kommer aldri til å gå tilbake til å bruke klamme engangsinnlegg/bind. Tusen takk for tips! Forresten - hvordan sitter de? Jeg ser de festes med knapp under. Og disse bør vel helst bare brukes i vanlige truser og ikke stringtruser, eller ...? Endret 6. april 2010 av Lilith
Djungelvrål Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 (endret) 70 kr stk!! Iiiiiik, men de varer jo lenge da. Endret 6. april 2010 av Vinnie
Concertina Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Tusen takk for tips! Forresten - hvordan sitter de? Jeg ser de festes med knapp under. Og disse bør vel helst bare brukes i vanlige truser og ikke stringtruser, eller ...? Festes med trykknapper ja, sitter ganske godt på plass og egner seg nok best til vanlige truser (jeg bruker ikke stringtruser så akkurat den problemstillingen hadde ikke jeg tenkt på ).
Lilith Skrevet 6. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2010 Festes med trykknapper ja, sitter ganske godt på plass og egner seg nok best til vanlige truser (jeg bruker ikke stringtruser så akkurat den problemstillingen hadde ikke jeg tenkt på ). Ok, takk for info Jeg vet ikke om det finnes tøyinnlegg egnet for stringtruser - når jeg tenker meg om, tror jeg ikke at jeg har sett det noe sted ... :klø:
Concertina Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Ok, takk for info Jeg vet ikke om det finnes tøyinnlegg egnet for stringtruser - når jeg tenker meg om, tror jeg ikke at jeg har sett det noe sted ... :klø: Jeg måtte søke litt på Etsy, og det er faktisk noen som syr tøyinnlegg for stringtruser, ganske rimelige er de stort sett og: Wee Essentials RCD Boutique =tags&includes[]=title]Pleat's shop De er ikke i bambus, men i flanell, men de er jo rimelige og sikkert helt ok Kan være verdt et forsøk i hvertfall.
Lilith Skrevet 6. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2010 Oi, tusen takk for hjelpen! Denne butikken har jeg ikke vært innom før. Har du bestilt herfra tidligere?
Concertina Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Oi, tusen takk for hjelpen! Denne butikken har jeg ikke vært innom før. Har du bestilt herfra tidligere? Ja Etsy er en samling med nettbutikker som hovedsakelig selger hjemmesydde ting (+ endel annet), så det er jo forskjellige selgere som har småbutikker (norske Epla.no er bygget over samme lest). Jeg har bestilt endel på Etsy og kjenner mange som handler mye der, og på generell basis så er alle fornøyde. Man kan selvsagt være uheldig der som andre steder, men det står rating på hver butikk over hvor mange kunder de har hatt og om de har vært fornøyde (likt som det er på Ebay).
Lilith Skrevet 7. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2010 Ja Etsy er en samling med nettbutikker som hovedsakelig selger hjemmesydde ting (+ endel annet), så det er jo forskjellige selgere som har småbutikker (norske Epla.no er bygget over samme lest). Jeg har bestilt endel på Etsy og kjenner mange som handler mye der, og på generell basis så er alle fornøyde. Man kan selvsagt være uheldig der som andre steder, men det står rating på hver butikk over hvor mange kunder de har hatt og om de har vært fornøyde (likt som det er på Ebay). Høres bra ut! Da skal jeg velge meg ut noe og teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå