Gå til innhold

Smerter i magen ved orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Tanja
Skrevet

Jeg er ei kvinne i 30 årene som er veldig glad i sex, men de siste 6mnd har orgasme ført til smerter i nedre mageregion, rett over der fittehåret slutter, og det kan stråle litt oppover, spesielt opp mot høyre side..

Hva kan dette være? Jeg gruer meg litt til å få orgasme pga dette..:'(

Jeg er ikke gravid..Det føles som om magen strammer seg på et vis og smertene kommer idet orgasmen kommer..Jeg er flink og slappe av så det kan ikke være at jeg strammer meg...

Noen som har det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Jeg er ei kvinne i 30 årene som er veldig glad i sex, men de siste 6mnd har orgasme ført til smerter i nedre mageregion, rett over der fittehåret slutter, og det kan stråle litt oppover, spesielt opp mot høyre side..

Hva kan dette være? Jeg gruer meg litt til å få orgasme pga dette..:'(

Jeg er ikke gravid..Det føles som om magen strammer seg på et vis og smertene kommer idet orgasmen kommer..

Du har ikke endometriose eller muskelknuter i livmoren,da? Jeg ville spurt gynekologen min.

Skrevet

Jag skulle också säga muskelknutor i livmodern. Eventuellt en cysta (men det behöver inte vara farligt, så lugn!). I och med att du inte haft så förut så är det ju någonting som har hänt. En enkel gynundersökning borde ju ge dig ett svar! Jag skulle verkligen kolla upp det om jag vore du, inte minst för att slippa oroa mig. :)

Skrevet

hvis det er rett før du skal ha mens kan man få litt murring/smerter etter orgasme. Men hvis det gjør kjempevondt ville jeg undersøkt det hos lege ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...