Gå til innhold

Trenger råd til nytt merke p-piller

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt brunlig utflod lenge nå, hele tiden, og det begynner å bli veldig plagsomt. Skal sies jeg pleier å ha mye utflod til vanlig, men da har den jo vært hvit.

Jeg fikk det først etter å ha gått på Loette i noen år, og skifta til Microgynon i håp om at det skulle slutte. Det har det ikke, så lurer på om noen vet om noen p-piller som ikke inneholder så mange hormoner jeg kan bytte til? Eller bør jeg kanskje velge en pille med litt mer hormoner enn Microgynon? Vil ha en som gir få bivirkninger (veit at det varierer fra person til person).

Må ordne meg ny resept denne uka, så bør ha masse svar innen da :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest stine
Skrevet

Yasmin? Jeg bruker den nå etter å ha brukt mercilon som jeg ble veldig plaget av mye hvit utflod. Nå er det blankt utflod og bare litt hvit rundt eggeløsningen.=)

Skrevet

Innan jag började med Neovletta så hade jag väldigt oregelbunden mens och ofta bruna flytningar emellanåt. Nu är mensen superregelbunden och jag har inga bruna flytningar mellan perioderna. :) Jag är supernöjd i alla fall! Nu vet jag ju inte om det är lösningen på ditt problem, men jag tänkte dela med mig utifall att. Kan du inte fråga din gynekolog då? Eller vem som nu skrev ut dina nuvarande p-piller.

Skrevet

Har samme problemet, bruker også Loette. Er selv bare så fornøyd med at den ikke har andre bivirkninger, og er skeptisk til å prøve andre i frykt for å få værre bivirkninger.

Hva koster Nevoletta og Yasmin? :)

Skrevet (endret)

Går på cerazette, og har pent lite med utflod. Jeg ser sjeldent noe hvert fall :lol:

Ikke har jeg mensen heller!

Endret av Minttu
Skrevet

Jag vet faktiskt inte vad Neovletta kostar! Har frikort på apoteket och behövde bara betala 10kr sist.. :lur:

Skrevet

Haha! Heldig, da! :ler:

Frikort er kjekt!

Skrevet

TS her. Takk for gode svar.

Skal google de dere har foreslått, og se om jeg blir noe klokere.

Forventer ikke at utfloden skal gi seg, siden jeg har hatt mer utflod enn "normalt" siden jeg fikk mens og pupper :sjenert: Men forventer at den brune utfloden skal gi seg, sexlivet mitt er så godt som dødt på grunn av dette. Ikke så gøy når laken og truser blir brune/røde.

Jeg er VELDIG fornøyd med microgynon ellers, vet nøyaktig når mensen kommer, så er redd for at de nye pillene jeg begynner på skal føkke opp både det og andre ting..

Skrevet

Vanskelig dette her :kjefte:

Neovletta har vi ikke i Norge, og Yasmin tør jeg faktisk ikke bruke pga all negativ omtale den har fått. Cerazette kan gi uregelmessig mens, det vil jeg ikke være med på :sjenert:

Sååå...jeg veit da søren jeg :D

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men er du sikker på at det er p-pillene?

Jeg har også hatt dette problemet, men fannt

ut at det var en bakterie innfeksjon jeg hadde.

Fikk en kur og det var over på 3 dager.

Men når det skal sies så går jeg på loette selv

og den vanligste bivirkningen

til loette er at man får en del utflod(typisk når den er så

bra ellers).

Uansett håper et nytt merke hjelper deg da :) ,

hvis ikke anbefaler jeg å ta en liten sjekk,

så er det problemet ute av verden=)

Skrevet

Joda, har tenkt det kan være en bakterieinfeksjon selv, men jeg regner med man må til gynekolog for å få en kur på det, og jeg har ikke turt å være hos GU enda :sjenert:

Om ikke de nye pillene fikser det, har jeg ikke annet valg enn en tur dit, egentlig.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg bruker Cerazette og er veldig fornøyd med dem, men ser at du ikke har så lyst å prøve dem, så da var vel det et litt ubrukelig råd.. :fnise:

Gjest lea89
Skrevet

Jeg hadde også helt angst for å gå til gu, MEN det var faktiask ikke ille i det heletatt.

Det er ikke noe jeg bare sier, det var over fort, og gjorde ikke vondt eller noe.Tenk deg at gynekologen har gort det utallige ganger, så for hun/han er det rutine, så det er ikke noe å grue seg over=)

Men uanasett hva du ender opp med, lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...