Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har siden litt før påske hatt så vondt i "sideflesket" og kjøttet på overarmene.

Det føles veldig ømt.Noen som kan tenke seg hva det kan være...? Stusser så fælt over dette,for det er ikke i musklene men i kjøttet..

Fødte for 7 uker siden,hvis det kan være relevant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Det er ikke i musklene,da hadde jeg ikke spurt her...

Gjest Elfrida
Skrevet

Hva mener du med kjøttet da? Armene din består av bein, muskler, sener, fett, hud og diverse nerver og annet snacks. "Kjøtt" er ikke en egen del, og er vanligvis det vi kaller muskler når vi bruker dyremuskler til mat.

Skrevet (endret)

Men hvor er deg egentlig vondt da? I fettet eller i musklene? Er det vondt ved begevelse av armen eller er smerten der hele tiden?

Ser at du har født for sju uker siden. Kan det rett og slett være at musklene blir stive , dvs god, gammeldags gangsperr av å bære baby? Og at det er derfor du har vondt? Med min yngste var jeg konstant stiv i armene de første månedene ( måtte gå og amme pga storesøster som også ville sitte i fanget samt stooor baby).

Endret av Wildy
Skrevet

Hehe,skjønner "kjøttet" er litt vagt!Det er vondt når jeg stryker fast over.Det er IKKE vondt når jeg bruker musklene i det vonde området. Så det er nok fettet ikke musklene,Wildy :)

Klarer ikke forklare det bedre :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...