Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var utrolig fin :)

Toppen ble gjort etter mitt design^_^ Egentlig var det perlebroderi på toppen, men jeg er så redd at perlene skal hekte seg fast i bolero og masse andre ting.

Skrevet

Fantastisk flott kjole Amens, virkelig nydelig.

Da reiser jeg nøyaktig om 7 timer, med masse sommerfugler i magen!!!!

Nyt forberedelsene deres til den store dagen.. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

God tur!! :) Lykke til i morgen! :bryllup:

Skrevet

Tusen takk og lykke til^_^

Skrevet

Da har jeg vert på postkontoret og hentet kjolen. Og nå har jeg ett ganske stort problem. Gulvet er skittent og kjolen er så fin at jeg ikke vil ta den av!

• Liker 2
Skrevet

Da var æ gift gitt!!! Dagen ble helt perfekt, og endelig har æ fått mannen i mitt lov:)

Skrevet

Da var æ gift gitt!!! Dagen ble helt perfekt, og endelig har æ fått mannen i mitt lov:)

Gratulerer!!! :hoppendeglad: Så bra å høre at dagen gikk bra. Den gjør jo som oftest det :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Da var jeg gift! Hadde en fantastisk dag i går!

Skrevet

Gratulerer til både Solstråla88 og kvn84!

Håper dere begge hadde fantatiske dager og at dere slipper å planlegge flere bryllup;) Bare fine bryllupsdager:)

Skrevet

1 mnd igjen! :) Klarer nesten ikke vente :)

Skrevet (endret)

Rart, da er det i dag 16 dager siden jeg giftet meg i Roma. Hverdagen kom brått, men vi er lykkelige. Dessuten har vi jo bodd sammen en stund, så ting blir jo ikke anderledes. Men alt har liksom gått så fort, tiden før, selve dagen etc.. Dagen var MAGISK, Roma-Fantastisk sted å gifte seg. Var heldige med absolutt alt, og ting var mye bedre enn forventet. Hadde middag på terasse til et hotell med utsikt over Colosseum, tatt ut fra et bilde når mørket kom og colosseum ble lyst opp... Dagen kunne ikke ha vært bedre :hjerter:

Så til dere andre som fremdeles venter, nyt forberedelsene og dagene mot den store dagen, og sørg for å ha tid til de magiske øyeblikkene under selve dagen, bare det å kjenne at man lever :hjerte:

Endret av Ceci-Angel
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Gratulerer så mye til dere som har giftet dere siden sist jeg var innom :klemmer:

----

Owææh, nå er det ikke mange dagene igjen. 5 dager igjen til jeg skal jeg gifte meg :strix::bolledeig:

Forloveren min har akkurat vært her, og prøvd kjolen for siste gang - den var enda fineere enn jeg husket fra sist. Bekymringene mine fra sist, om at den var litt smal i ryggen er borte -jeg føler meg heelt nydelig i kjolen :rodmer: Klarer nesten ikke vente til jeg skal ha den på meg på lørdag :wink:

Det aller, aller meste skal være på plass nå. I dag har vi kopiert opp velkomst - og kaffe-sangene. Kirkeprogrammene og bordkortene er ferdige, og så og si kjøreplana. Vi har begynt med bordkartet/plasseringen, er noen småjusteringen igjen, men snart ferdige :) I morgen skal jeg til frisøren, og vi skal gå gjennom kjøreplana med toastmasteren. På onsdag skal vi ordne de siste småtingene, og jeg skal fikse negelene mine. Og på torsdag pakker vi og kjører til trøndelagen hvor bryllupet skal være. Og på fredag er det bli-kjent-fest, før det braker løs på lørdag! Gleder meg noe hetl vanvittig!! :strix:

Og, titta på værmeldinga nå, er meldt opphold/sol og rundt 16-20 grader på lørdag! :sol:

Håper alle andre har det bra , både dere nygifte og dere som fortsatt venter på den store dagen :vinke:

Endret av MonThe
Skrevet

Gratulerer til alle nygifte!

Jeg har ikke vært innom her på en stund, har vært så busy med å gifte meg :rodmer:

Dagen var fantastisk - bedre enn vi kunne ha forestilt oss på forhånd! Takk for all forumhjelp jeg har fått som nybegynner i planleggingsgamet ;)

Skrevet

Så flott at så mange forteller om at dagen var fantatisk^_^

Jeg gleder meg veldig til vår dag nå! Begynner å nærme seg og vi må begynne å få bestemt noen av detaljene. Vi har ikke bestemt oss for meny, eller gjort noen tanker med fotografen om hvor vi skal ta bilder. Vi bør vel og gjøre noen tanker om hva slags musikk vi skal spille og få sprikret gjestelisten. Noen har enda ikke svart selv om vi ba om svar innen 1.juli...

Men ellers så er de fleste tingene på plass. Gubben er drukket ut og dressen hans henger i skapet. Jeg skal drikkesut om ett par uker og kjolen min henger hos mamma. Og på torsdag skal vi se etter brudebukett. Håper jeg finner en blomsterbinder som er villige til å lage en enkel bukett av sesongens blomster. Vil ikke betale 2500,-...

Gjest Solstråla88
Skrevet

Legger ut et bilde av oss fra dagen! nå kommer vel hverdagen igjenn etter 9 dager på malta

post-43528-0-36109400-1341437924_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Legger ut et bilde av oss fra dagen! nå kommer vel hverdagen igjenn etter 9 dager på malta

WOW, nydelig altså!! :rodmer: Gratulerer så mye!

Gjest Solstråla88
Skrevet

WOW, nydelig altså!! :rodmer: Gratulerer så mye!

Tusen takk:) Ble fornøyd med det bilde, eneste vi har fått fra fotografen enn så lenge:)

Skrevet

Du var kjempefin Solstråla88 :)

Og MonThe, masse lykke til i morgen og gratulerer på forskudd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...