Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

OMG, jeg veeeeet! :snurt: Begynner å få skikkelig hetta selv! Hva er deres plan B?? Vi har ingen... :sjenert:

Angående tiara tviler jeg sterkt på at de tar den fra deg. Har i hvert fall aldri opplevd å bli fratatt smykker, og det er jo nettopp det en tiara er.

Ok, ser det er lov til å ha med strikkepinner på flyet, det er nok et verre redskap enn en tiara, vil jeg tro...

Plan B blir ferdigstilt på lørdag om bakkepersonell går i streik, de har frist til midnatt fredag. Da er planen å booke oss om fra københavn, eller så tar det 1 døgn og 2 timer å kjøre til Roma. Til roma skal vi uansett. Litt bekymret for gjestene til middag.

Forresten, hva har dere planlagt for gjestene under foto seanse?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stående mottakelse med kanapeer og champagne for gjestene etter vielsen i et annet rom, mens fotografen gjør jobben sin.

Skrevet

Ok, ser det er lov til å ha med strikkepinner på flyet, det er nok et verre redskap enn en tiara, vil jeg tro...

Plan B blir ferdigstilt på lørdag om bakkepersonell går i streik, de har frist til midnatt fredag. Da er planen å booke oss om fra københavn, eller så tar det 1 døgn og 2 timer å kjøre til Roma. Til roma skal vi uansett. Litt bekymret for gjestene til middag.

Samboeren har en bekjent som er kokk og som driver en kafe som ligger mellom tinghus og festlokale, så det blir stopp der med litt sprudlende og noe lett å spise.

Skrevet

Ok. Vi har sett på en flight som går fra Gøteborg samme dag. Mulig jeg ringer Norwegian for å høre om mulighet for ombooking der, men håper selvfølgelig at vi slipper det!

Våre gjester skal samles for en lett lunsj/forfriskninger på en restaurant. Vi har ikke funnet restauranten enda, men det ordner vi når vi kommer ned :) Gjestene kommer ikke før tre dager etter oss.

Gjest Solstråla88
Skrevet

15 dager igjenn og utdrikkningslag i morgen! Tror dette blir bra. Vi har heldigvis fått alt i boks, slik at vi kan slappe av den siste uken før resten må gjøres klart. Eneste vi mangler er møte med presten.

Skrevet

15 dager igjenn og utdrikkningslag i morgen! Tror dette blir bra. Vi har heldigvis fått alt i boks, slik at vi kan slappe av den siste uken før resten må gjøres klart. Eneste vi mangler er møte med presten.

Lykke til med utdrikningslag!

Jeg sitter å roer litt nærver med vin ikveld, og gleder meg at mannen kommer hjem fra forretningsreise i morgen. vært borte en uke!

15 dager igjen for meg å!!!!

Skrevet (endret)

Kos deg med utdrikning imårn, håper det blir slik du har ønska deg!!

Og lykke til med innspurten damer :klemmer:

...her er jeg ren og pen, og har sjekka at alt jeg vil ha på meg i et evt utdrikningslaget (av tur/ute/fin/badeklær) er rent, kaaanskje er det min tur imårn :ler::wink:

Endret av MonThe
Gjest Solstråla88
Skrevet

Kos deg med utdrikning imårn, håper det blir slik du har ønska deg!!

Og lykke til med innspurten damer :klemmer:

...her er jeg ren og pen, og har sjekka at alt jeg vil ha på meg i et evt utdrikningslaget (av tur/ute/fin/badeklær) er rent, kaaanskje er det min tur imårn :ler::wink:

Koselig blir det nok! Men det blir ingen alkohol på meg! Har en oppkjøring på bil til tirsdag som jeg SKAL klare oppi alt dette med bryllup osv! Eneste hint jeg har fått er Dancing Queen med Abba! Skummelt!

Kos dere også jenter med utdrikkning! Så satser vi på fint vær hele uka før 23 slik at vi kan få litt farge til den store dagen!

Skrevet

Koselig blir det nok! Men det blir ingen alkohol på meg! Har en oppkjøring på bil til tirsdag som jeg SKAL klare oppi alt dette med bryllup osv! Eneste hint jeg har fått er Dancing Queen med Abba! Skummelt!

Kos dere også jenter med utdrikkning! Så satser vi på fint vær hele uka før 23 slik at vi kan få litt farge til den store dagen!

hadde mitt utdrikningslag i april :)

Håper på fint vær ja, selv om jeg har skikkelig angst for singlett skille :P Solarium på meg!!! :)

Lykke til med oppkjøring også :)

Skrevet (endret)

Streik avblåst! Tenker dere er lettet nå, Ceci-Angel? :)

Load off my mind. Nå kan jeg konsentrere meg om det som virkelig betyr noe; puppetape! :fnise:

Endret av Samulita
Skrevet

Hipp hurra jeg er så glad!!!!! :fnise: , Streiken er over og de andre ble enige på overtid i natt.... Så nå vil nok flyene gå som normalt, fantastisk lørdag blir dette. :danse: .

Nå skal det pakkes, strykes og brettes, og det siste skal komme i hus.. For i morgen skal det bare bli en rolig søndag. Kun en dag igjen på jobb, så blir det nye negler og fin puss i salong på tirsdag....

Samulita, puppe tape er viktig!!! Lykke til på jakten.. Jeg har gitt opp undertøy, var i 4 forskjellige undertøys butikker i går(som bare driver med undertøy) Fant ingenting, så her blir det fra H&M som jeg kjøpte tidligere i vår, helt greit, og absolutt billigst... Og uansett, det viktigste er jo at man blir gift med rett undertøy eller ei....

• Liker 1
Skrevet

Hipp hurra jeg er så glad!!!!! :fnise: , Streiken er over og de andre ble enige på overtid i natt.... Så nå vil nok flyene gå som normalt, fantastisk lørdag blir dette. :danse: .

Nå skal det pakkes, strykes og brettes, og det siste skal komme i hus.. For i morgen skal det bare bli en rolig søndag. Kun en dag igjen på jobb, så blir det nye negler og fin puss i salong på tirsdag....

Samulita, puppe tape er viktig!!! Lykke til på jakten.. Jeg har gitt opp undertøy, var i 4 forskjellige undertøys butikker i går(som bare driver med undertøy) Fant ingenting, så her blir det fra H&M som jeg kjøpte tidligere i vår, helt greit, og absolutt billigst... Og uansett, det viktigste er jo at man blir gift med rett undertøy eller ei....

Woho! :fnise: Fantastisk deilig at alt gikk i orden for dere :) Drar dere på onsdag? Langtidsvarselet ser per dags dato litt "skummelt" ut... Hvis det virkelig blir 32 grader den uken vi kommer dit... Nei, da vet jeg ikke hva jeg gjør! :daane: Skal ikke klage, altså! Men jeg trenger vel ikke å forklare til noen her inne hvorfor man helst ikke vil bli klissvåt i brudekjolen? :ler:

Skrevet

Woho! :fnise: Fantastisk deilig at alt gikk i orden for dere :) Drar dere på onsdag? Langtidsvarselet ser per dags dato litt "skummelt" ut... Hvis det virkelig blir 32 grader den uken vi kommer dit... Nei, da vet jeg ikke hva jeg gjør! :daane: Skal ikke klage, altså! Men jeg trenger vel ikke å forklare til noen her inne hvorfor man helst ikke vil bli klissvåt i brudekjolen? :ler:

Vi reiser onsdag morgen... Prøve time etc på kvelden, så en deilig middag før siste natt som ugift :fnise: .

Ser vi får 26 grade og sol og sky, altså helt perfekt :jepp: ..

Når reiser dere?

Er litt stresset på hva jeg skal tørre å sende med bagasjen.... Tenkte egentlig å ta alt med som hånd bagasje, kjolen er jo en liten sak, sko, ring eske, undertøyet, tiara... Men skoene, de har 9 cm hel, man kan vel ta med disse inn på flyet??? Tiaraen er jo ganske bøyelig. så kan ikke skjønne at de skulle ta denne i fra meg...

Mye å tenke på, det er jo så mye som står på spill om det skulle bli borte, da man ønsker alt det perfekte...

Skrevet

Vi reiser onsdag morgen... Prøve time etc på kvelden, så en deilig middag før siste natt som ugift :fnise: .

Ser vi får 26 grade og sol og sky, altså helt perfekt :jepp: ..

Når reiser dere?

Er litt stresset på hva jeg skal tørre å sende med bagasjen.... Tenkte egentlig å ta alt med som hånd bagasje, kjolen er jo en liten sak, sko, ring eske, undertøyet, tiara... Men skoene, de har 9 cm hel, man kan vel ta med disse inn på flyet??? Tiaraen er jo ganske bøyelig. så kan ikke skjønne at de skulle ta denne i fra meg...

Mye å tenke på, det er jo så mye som står på spill om det skulle bli borte, da man ønsker alt det perfekte...

Ja, det høres faktisk helt perfekt ut! :) Det er noe sånn vi også håper på.

Vi reiser allerede på søndagen. Har en del ting vi må ordne før gjestene kommer på onsdagen.

Jeg skal ha kjolen, skoene, smykker og gifteringene i håndbagasjen. Tar ingen sjanser! Mannen skal handle dress der nede... Har fått bekreftet fra sikre kilder at det er null stress å få en flott dress på dagen i Roma :)

Du kan definitivt ta med stiletthælene på flyet! Jeg har reist med hæler på bena mange ganger ;)

Skrevet

Oh my... Foreløpig værvarsel for dagen: 40 grader!!!

Shit. Det er jo KRISE! :grine:

Skrevet

Oh my... Foreløpig værvarsel for dagen: 40 grader!!!

Shit. Det er jo KRISE! :grine:

23 grader, helt perfekt håper jeg.... Bare litt bekymret for om det kan bli for kalt på kvelden... Tror jeg skal ut å kjøpe et sjal eller noe nå, i tilfelle!!!! Ja, 40 er kanskje litt hot, men det kan enda endre seg, og supert når man har kort kjole... Og det viktigste er jo at dere blir gift :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ble drukket ut i helga -- en helt fantastisk dag med 12 gode venninner, traktor-tur/blåtur, paintball, fotoshoot med profesjonell fotograf, masse god mat og drikke, latter og en hel masse tårer :grine: Rett og slett en drømmedag :rodmer:

Gled dere, dere som fortsatt ikke har hatt :wink:

Denne uka skal bordkortene gjøres ferdig. Neste uke er det duket for prøvetimer/samtaler med frisør/fotograf/prest/selskapslokalet, nå begynner det å nærme seg :rodmer:

Lykke til med innspurten damer :klemmer:

Skrevet

Fikk e-post fra hun som lager brudekjolen min igår om at den er ferdig:

Kjolen01.jpg

Nå mangler jeg bare pynt i håret... Også er hele antrakket i boks^_^

• Liker 1
Skrevet

Fikk e-post fra hun som lager brudekjolen min igår om at den er ferdig:

Nå mangler jeg bare pynt i håret... Også er hele antrakket i boks^_^

Nydelig kjole :rodmer:

Skrevet

Nydelig kjole :rodmer:

Ja jeg synes den ble kjempefin. Elsker blondekaten nede på skjørtet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...