Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne uka har vært en effektiv uke i "bryllupsverden" :hoppe: Har satt opp gaveliste, har gjort avtale med søskenbarn som er blomsterdekoratør om blomster, har sendt inn alle skjema, lillesøster har sagt ja til å være "gaveoppakker", OG fått svar fra kompis som har takket ja til å være toastmaster!

Og har en miiilelang huskeliste igjen :fnise:

Er det noen av dere som skal bruke forlovelsesringene som gifteringer? Vi har nemlig bestemt oss for å pusse ringene + gravere inn bryllupsdato i forlovelsesringene, og bruke de som gifteringer også :)

Vi skal bruke forlovelsesringene. Gjør akkurat som dere å pusser de og setter inn dato for bryllupsdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gratulere bobbi med dagen i dag :hoppendeglad: Håper dere får en fantastisk dag :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen bobbi!! Håper den blir helt fantastisk :bryllup:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Gratulerer Bobbi! Håper dagen blir akkurat som du har håpet på!

Skrevet

Ja nå går det mot Mai og den mest populære tiden av året å gifte seg...

Jeg håper alle sammen får en nydelig dag uansett hvo9rdan man velger å gjennomføre det^_^

• Liker 1
Skrevet

Se på tickeren min, da!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Da var vi gift, en skikkelig drømmedag! Dagen gikk skremmende fort og jeg smilte fra morgen til kveld!

• Liker 5
Skrevet

Da var vi gift, en skikkelig drømmedag! Dagen gikk skremmende fort og jeg smilte fra morgen til kveld!

Så bra! Blir så glad når jeg leser slikt! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer Pentu! Kjenner igjen det med at dagen gikk skremmende fort ja...

Så bra at dagen ble en drømmedag :)

Skrevet

Takk for gratulasjoner :klemmer:

Hadde en helt utrolig fin dag, den beste i livet så langt :rodmer:

Og tida gikk virkelig aaalt for fort, er glad mye ble filmet :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det høres helt fantastisk ut, bobbi! :rodmer: Hvordan er det å være nygift? :)

Nå går tiden så fort at jeg får småpanikk flere ganger i uken... Har helt glemt at jeg må kjøpe undertøy, øredobber, hårpynt, klær til ungene, mannen må ha dress, ringene må bestilles osv osv. Hjelp!! :eeeh:

Endret av Samulita
Skrevet

Jeg bestilt ring i forrige uke og den kom en uke senere. Desverre hadde de bestilt feil ring... Jaja, jeg var jo ute i god tid;)

Fikk e-post igår om at brudebuketten i silkeblomster nå er på vei til Norge og jeg fikk endelig vigselsattesten og kunne booke tid på tinghuset. Det var vist nesten ingen andre som hadde bestilt tid den dagen, så jeg fikk velge når jeg ville ha tid^_^

Neste helg kommer svigermor på besøk og da skal hun og forloveden ut og finne dress.

Nå gjelder det bare å få noen av de siste detlajene på plass rundt timeplanen også kan vi få sendt ut invitasjoner.

Skrevet

Det høres helt fantastisk ut, bobbi! :rodmer: Hvordan er det å være nygift? :)

Nå går tiden så fort at jeg får småpanikk flere ganger i uken... Har helt glemt at jeg må kjøpe undertøy, øredobber, hårpynt, klær til ungene, mannen må ha dress, ringene må bestilles osv osv. Hjelp!! :eeeh:

Det føles helt fantastisk :rodmer:

Det virker jo som du har kontroll på det meste da, går fort å ordne de tingene når man først begynner ;) Ringene kan jo ta litt tid å få, litt avhengig av hvilke ringer dere skal ha da...men det kan jo være lurt å sjekke :)

Skrevet

I morgen er det utdrikningslag... Er nesten helt sikker på at jeg må synge på karaokebar! :redd:

Skrevet

I morgen er det utdrikningslag... Er nesten helt sikker på at jeg må synge på karaokebar! :redd:

Det er ikke det verste som kan skje^_^ Håper du får en kjempe flott dag!

Jeg synger gjerne karaoke så lenge jeg får jeg ikke trenger å gjøre det i ett teit kostyme...

Skrevet

Du må oppdatere oss om hvilken karaokebar så kommer vi og ser på :popcorn:

Skrevet

Hvis jeg skal tippe er det nok Sinatra på Aker Brygge de har i tankene... :lur: Jeg er jo ikke helt sikker, men tror altså at det er det. Har aldri sunget karaoke før, så jeg er egentlig litt redd... :fnise:

Skrevet

Kjenner jeg er litt matt nå...

Invitasjonen kom i posten og de er nydelige. Men teksten som min kjære sto for, mangler DATOEN!

Hva gjør jeg nå? Skal vi bestille nye? Sende de vi har ut UTEN dato? Eller skrive på datoen for hånd?

Skrevet

Er det mange det er snakk om?

Jeg tror jeg hadde skrevet de på for hånd :)

Og sørg for at kjæresten din hjelper deg, siden det var hans "feil" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...