Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor det er nødvendig å ha noen ti å pakke opp gavene? Kan man ikke gjøre det selv senere?

Hos oss er det tradisjon at gavene er stilt ut slik at gjestene får se på gavene.

Men noen vil jo pakke opp gavene selv. Var bare et forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen blir jeg kone! =)

• Liker 3
Skrevet

I morgen blir jeg kone! =)

:strix: Lykke til med morgendagen! Håper dagen blir akkurat slik som dere ønsker dere! :strix:

Skrevet

takk for det =) Håper å beholde roen jeg har idag. Jeg drømte inatt at jeg hadde heftig hjertebank

Gjest Tekola
Skrevet

Lykke til! Det blir nok kjempebra!

Husk, det viktigste er at dere blir gift! Selv husker jeg mest fra rett før. Resten av dagen gikk liksom i fortfilm. Ta deg tid til å nyte dagen! Det går som det går uansett, og jo mer du slapper av, jo mer koser du deg :)

Skrevet

Lykke til :) forresten er jeg helt enig med alt Tekola sier. Jeg aner ikke hva som ble sagt, hva som skjedde når ol. Så greit å få noen til å filme :)

Skrevet

Paraply: Når? Hvor? Hvordan?

Hehe, du kan ikke si A uten å si B her vettu :)

Gjest paraply
Skrevet

Paraply: Når? Hvor? Hvordan?

Hehe, du kan ikke si A uten å si B her vettu :)

Utlandet, ganske enkelt. vil ikke si når, bare att det er snaaaart.. Har en egen tråd om det :)

Skrevet

Er det litt rart at jeg er helt rolig, selv om jeg skal gifte meg på lørdag? Gleder meg!!

Skrevet

Er det litt rart at jeg er helt rolig, selv om jeg skal gifte meg på lørdag? Gleder meg!!

Jeg pleier og å være ganske rolig helt frem til kvelden før før jeg skal noe spennende som jeg gleder meg til. Jeg håper litt det blir sånn før jeg gifter meg^_^

Jeg ønsker dere lykke til og håper dagen blir helt fantastisk!

Og om du har problemer med å sove dagen før, drikk litt varm melk og tell sauer;)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart, var sånn selv. Var faktisk helt rolig hele tiden, ikke nervøs da jeg sto i våpenhuset engang (bare spent). Tenk at det bare er tre dager til du er frue :) Blir spennende å høre hvordan dagen var. Sikker på at det blir en kjempedag :)

Skrevet

Dere, jeg trenger litt hjelp her :)

Vi prøver å finne ut hva slags drikke vi skal tilby gjestene til kaken. Nordmenn er jo fryktelig glade i cognac, men vi mener bestemt at det er den verste styggedommen oppfunnet... :fnise: Burde vi allikevel sette det på menyen av hensyn til den eldre garde i selskapet, eller er det noen som har et bedre forslag?

Kaken er forresten mille feuille med jordbær og sjokolade, hvis det har noen betydning... :sjenert:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Dere, jeg trenger litt hjelp her :)

Vi prøver å finne ut hva slags drikke vi skal tilby gjestene til kaken. Nordmenn er jo fryktelig glade i cognac, men vi mener bestemt at det er den verste styggedommen oppfunnet... :fnise: Burde vi allikevel sette det på menyen av hensyn til den eldre garde i selskapet, eller er det noen som har et bedre forslag?

Kaken er forresten mille feuille med jordbær og sjokolade, hvis det har noen betydning... :sjenert:

Kaffe Avec er jo veldig vanelig i norge. Vi Skal servere baylies, doolies og cognac til kakene, samt en bar meny. Kan være lurt og ha en flaske eller to kansje? Tilden eldre garde

Skrevet

Ville også hatt cognac, flere av mine venner liker det, og de er i 30årene ;)

I dag har vi vært og satt opp gaveliste, wihii!! :hoppe: Ønsker oss "egentlig" bidrag til bryllupsreisen, men tenkte det var greit å ha en ønskeliste hos en butikk òg! Lett å bli revet med når vi skulle plukke ut ønskene da :fnise:

Skrevet

På det området vil jeg nok alltid være 14 år ;)

Vi skal ha middagen på en restaurant, så vi kan vel også bare la folk bestille det de selv ønsker. Skal spørre hvordan de gjør slike ting.

Snakket med ambassaden i dag for å høre om de har mottatt prøvingsattesten vår. Det hadde de! Wuæææ, det er så virkelig nå! Og så nære... Skjelver i buksene av skrekkblandet fryd :)

Skrevet

Vi prøver på nytt vi så de nye datoene våre er 17.juni og 23.juni i utlandet. Har egentlig ikke tenkt så mye på det her, men nå kjenner jeg meg nervøs fordi jeg er så rolig og det er så mye jeg skal ha gjort til den tid. Virker som en evighet til samtidig som at det er rett rundt hjørnet. Noen andre som har samme følelse ?

Skrevet

Vi prøver på nytt vi så de nye datoene våre er 17.juni og 23.juni i utlandet. Har egentlig ikke tenkt så mye på det her, men nå kjenner jeg meg nervøs fordi jeg er så rolig og det er så mye jeg skal ha gjort til den tid. Virker som en evighet til samtidig som at det er rett rundt hjørnet. Noen andre som har samme følelse ?

Ja, det er ikke så fryktelig lenge til vårt bryllup og vi har enda i fått attesten så vi kan ikke bestille tid på tinghuset og dermed kan vi ikke sende invitasjoner...

Men jeg fikk bestile meg giftering igår^_^ En enkel ring i hvitt børstet gull med fasettslipt kant som gjør at den glitrer litt^_^

Skrevet

Vi har og satt opp en ønskeliste i dag :) På kitchn.

Vi må lage en på Tilbords også.

Men de listene er bra korte siden vi ikke ønsker oss noe servise.

Det vi trenger er gode kniver og kasseroller :gjeiper:

Også ønsker vi oss gavekort til vaskemaskin og telt :)

Vi har også funnet ringer, men må bare få lønning først :Nikke:

Vi kjører vanlig stil! Enkle gullringer uten sten.

Papirene er enda ikke sendt inn enda. Men det må vi få til snart :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Denne uka har vært en effektiv uke i "bryllupsverden" :hoppe: Har satt opp gaveliste, har gjort avtale med søskenbarn som er blomsterdekoratør om blomster, har sendt inn alle skjema, lillesøster har sagt ja til å være "gaveoppakker", OG fått svar fra kompis som har takket ja til å være toastmaster!

Og har en miiilelang huskeliste igjen :fnise:

Er det noen av dere som skal bruke forlovelsesringene som gifteringer? Vi har nemlig bestemt oss for å pusse ringene + gravere inn bryllupsdato i forlovelsesringene, og bruke de som gifteringer også :)

Endret av MonThe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...