Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Gjest Tekola
Skrevet

Ah, så lenge de vet at det er en dato å holde av, burde det jo gå bra :)

Høres fint ut med håndlagde invitasjoner og bordkort! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å sende ut invitasjonene 2 - 3 md før. Noe tidligere er kanskje litt hysterisk hvis det ikke skal være noe spesielt. Skal en til utlandet er det jo greit å ha det litt tidligere da. Alt ettersom. Men jeg ser ingen grunn til full panikk enda :-)

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg opplevde i hvert fall at et familiemedlem hadde fått beskjed om at vi giftet seg i mars og så bestilte seg en tur til utlandet som ikke kunne avbestilles akkurat helgen vår. :sjenert:

Dessuten, når det er i sommerferien så er det jo gjerne sånn at man vil vite om brylluper man vil ha med seg før man begynner å planlegge ferie? :)

Skrevet

Ah, så lenge de vet at det er en dato å holde av, burde det jo gå bra :)

Høres fint ut med håndlagde invitasjoner og bordkort! :)

Ja, det synes jeg og :) Hun er visst veldig dyktig hun som skal lage de og så blir det ikke så dyrt for oss heller :) Men om de ikke faller helt i smak, s blir vi å bestille hos; kortbutikken.no :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi gifter oss 23 juni, og sendte ut invitasjonene i desember. Ennå er det folk som bestiller seg ferie Akkuratt den helgen..

Skrevet

Vi gifter oss 23 juni, og sendte ut invitasjonene i desember. Ennå er det folk som bestiller seg ferie Akkuratt den helgen..

Bestiller de ferie etter at det har mottatt invitasjonene? Da prioriterer de vel annerledes da.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt lei meg om familie prioriterte ferie framfor bryllupet vårt :tristbla: I hvert fall når dere var så tidlig ute med invitasjonene!

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt lei meg om familie prioriterte ferie framfor bryllupet vårt :tristbla: I hvert fall når dere var så tidlig ute med invitasjonene!

Får jo ikke gjort noe med det. Hun ene skal jo også sy inn kjolen min, så det må jo gjøres en stund på forhånd, og hun fikk vite om dette for 13 mnder siden, når jeg prøvde kjolen i butikken. Litt skuffa over dem da.

Skrevet

Pratet med mormor i dag og "something borrowed and something old" til bryllupet skal jeg få låne noen øredobber med henne :biggrin: Så koselig :)

Skrevet

Vi gifter oss i juni og sendte ut invitasjoner denne uka. Sa imidlertid i fra til hele familien for lenge siden, og ba dem holde av datoen. Fikk akkurat vite at kusina mi hadde booket ferie fra den helgen likevel :( og vi har en liten familie! Foreldrene mine ble nok mest lei seg. Skjønner godt at vårt bryllup ikke er like viktig for alle andre, men vi er de eneste nære slektningene hennes.

Skrevet

Tanta til mannen kom ikke i bryllupet. Først sa hun at det var fordi hun skulle i bryllupet til dattera til ei venninne i sommer og så skulle hun til familien i jula så det ble så mye reising(bor i Spania). Men så viste det seg at det egentlig var fordi hun var redd for å møte eksmannen sin. Men han kom jo heller ikke... Så mannen ble ganske skuffa selv om han prøvde å ikke vise det. Er vel alltid noen som ikke kommer selv om det er nær familie...

Skrevet

Vi har også noen som ikke kommer - det tror jeg man alltid må regne med.. Men skjønner at det kan føles sårt når det er personer man hadde trodd ville prioritere å komme... :sjenert:

Skrevet

Ååååh, fæææn. Venninna mi som skal ordne meg på håret fikk vite i dag at hun kan ikke komme før FREDAGEN... Det kommer til å bli sååå stress med å ha "prøvetime" dagen før the big day :(

Uff, måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Skrevet

Forresten, her er det også noen som skal på ferie... De glemte seg av... Vel vel...

Venninna mi som gifta seg i høst fortalte at tanta til mannen hennes kunne ikke komme fordi hun "hadde loooovt en kollega å komme i 60års-dagen til mora" eller noe sånt...

OMG, prioriteringer :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ååååh, fæææn. Venninna mi som skal ordne meg på håret fikk vite i dag at hun kan ikke komme før FREDAGEN... Det kommer til å bli sååå stress med å ha "prøvetime" dagen før the big day :(

Uff, måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Jeg skal ha prøvetime to dager før. Null stress det :) Gjelder bare å vite hva du ønsker på forhånd.

Skrevet

Skikkelig off topic, men dette er liksom skravletråden jeg er med i:

Jeg har kjøpt meg hus!!!!! Rekkehus da, men hus er hus :) blir så deilig å flytte ut av Oslo og leiligheten :danse:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt meg hus!!!!! Rekkehus da, men hus er hus :) blir så deilig å flytte ut av Oslo og leiligheten :danse:

Gratulerer!! :klemmer:

Skrevet

Wihii, gratulerer med nytt hus!!:hoppendeglad: Og selvfølgelig er rekkehus hus (i større grad enn ost er ost :fnise: )

Hvordan er tiden etter bryllupet Doh? Er du bitt av "etter-bryllups-blues"? :) ...jeg gleder meg noe innmari til bryllup og alt som skal skje framover (har også kjøpt hus/flytter inn neste måned, er på jobbsøker`n etcetc) men må innrømme jeg gleder meg til vi bare kan senke skuldrene etter bryllupet også :rodmer:

:klem:

Skrevet

Wihii, gratulerer med nytt hus!!:hoppendeglad: Og selvfølgelig er rekkehus hus (i større grad enn ost er ost :fnise: )

Hvordan er tiden etter bryllupet Doh? Er du bitt av "etter-bryllups-blues"? :) ...jeg gleder meg noe innmari til bryllup og alt som skal skje framover (har også kjøpt hus/flytter inn neste måned, er på jobbsøker`n etcetc) men må innrømme jeg gleder meg til vi bare kan senke skuldrene etter bryllupet også :rodmer:

:klem:

Synes det er deilig å være ferdig med bryllupet jeg... Tenkte hele tiden på alt som kunne gå galt :fnise: Men det er sikkert fordi vi har mye å se frem til også. Jeg er ferdig på skolen i juni og skal søke meg jobb, og så er det jo flyttinga(og oppussing). Så det er ikke sånn at jeg ikke har noe mer å se frem til. Har ikke hørt om noen andre som har hatt etter-bryllups-blues heller, så velger å tro at det ikke er så vanlig :)

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye ! :jepp:

Nærmeste jeg kom bryllupsbluesen var vel at det plutselig ble litt oppmerksomhetsvakuum. Men samtidig er det like greit :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...