Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for det :) Egentlig ganske enkelt og greit, men det ser veldig stilig ut!

Også liker de aller fleste sjokoladekake ;)

Kan aldri bli feil med sjokoladekake :) Vi skulle egentlig ikke ha det, men jeg syns det var litt lite kaker så jeg lagde en dagen før. Den ble fort borte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mail fra Jack i dag om at kjolen min er på vei, så nå venter jeg spent!

:rope: Jeg måtte bare rope det ut her :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå tror jeg egentlig det begynner å gå opp for meg hva jeg egentlig skal gjøre neste helg :fnise: Sitter på jobben og har egentlig ganske mye å gjøre, men hodet er et heeeeelt annet sted :rodmer: Kollegene mine kom med :gave: til meg i lunsjen, da!! Såå koselig :) Har allerede ristet og klemt litt på den :fnise: hihi, blir ikke voksen før bryllupet hvertfall :fnise:

:bryllup:

Edit: Pakken er vel egentlig til oss, da, ikke til meg :fnise:

Endret av Ninnin86
  • Liker 3
Skrevet

Denne uken blir jeg FRU!! :rodmer::bryllup:

:rodmer:

Har dere alt klart? :)

Skrevet

:rodmer:

Har dere alt klart? :)

Ja, det er ikke så mye som mangler nå :) Jeg driver og lager marsipanroser til kaken, og de blir nok ferdige i dag! Ellers er jeg liiiitt på etterskudd med sjalet jeg strikker, men tipper jeg skal klare det :rodmer:

Nå bare gleder jeg meg :) Er jo egentlig på jobb, men hodet er en helt annen plass! hehe

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye kake regner dere andre per person til kaffen? :)

Skrevet

Sånn, får se om jeg klarte det nå :) Her er hvertfall jeg da. Ser ikke kjolen så godt, skal legge ut nytt bilde når jeg får flere der kjolen er med

IMG_7199-1.jpg

Sent ute, men: Gratulerer! Du så absolutt nydelig ut (og veldig glad :))

Skrevet

Sent ute, men: Gratulerer! Du så absolutt nydelig ut (og veldig glad :))

Tusen takk :)

Ninni, gratulerer masse med morgendagen og lykke til :) Håper dagen deres blir kjempefin!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei!

Er det flere her inne som er i gang med planleggingen av et 2012-bryllup? Det er vi! Jeg vet jeg er tidlg ute, men vi planlegger et høybudsjett-bryllup i flere land så det krever litt spredning av utgifter (dessuten klarer jeg ikke vente), så jeg begynner allerede nå. :)

Noen flere der ute?

Skulle ønske det var vi som hadde begynt å planlegge i 2010.. hehe. Men tror vi rekker å få alt i boks likevel. Har lokale, vigsler, catering og kjole. Da er vel det viktigste på plass? Ringer har vi ikke enda, men det skal vi se på i helga. Gifter oss om 5 mnd.

Endret av Fargenerden
Gjest Solstråla88
Skrevet

Gratulerer med morgendagen Ninnin86 :) Du kommer nok til og bli strålende vakker :)

• Liker 1
Skrevet

:strix: Gratulerer så mye med dagen Ninnin!! :strix:

Håper dere får en fantastisk dag! :bryllup:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med den store dagen Ninnin - håper den blir alt dere ønsket dere :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, alle sammen :) Nå har jeg endelig blitt fru!! Vi hadde en fantastisk dag!! :rodmer: Det er bare å glede seg ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenkte jeg kunne legge ut et bilde fra dagen. Her er jeg på tur inn i kirken, lettere rørt, som dere ser :rodmer:

*poff*

Også er jeg litt stolt av kaken jeg bakte, så her er den :rodmer:

*poff*

Endret av Ninnin86
  • Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Nydeleg, både kaka, kjolen og du! Gratulerer! :)

• Liker 1
Skrevet

Helt nydelig! Gratulerer så mye!

Under to uker igjen for oss nå. Gleder meg! :rodmer:

Skrevet

Du var nydelig ninni :) og kaka ble utrolig fin. Flink du er som ordna den helt selv :)

Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf :)

• Liker 1
Skrevet

Tenkte jeg kunne legge ut et bilde fra dagen. Her er jeg på tur inn i kirken, lettere rørt, som dere ser :rodmer:

Også er jeg litt stolt av kaken jeg bakte, så her er den :rodmer:

Så fin du var Ninnin! Og for en utrolig vakker kjole :rodmer:

Og kaka så kjempegod ut :)

Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf :)

Åååh, for et nydelig brudepar :rodmer: ...blir ikke kvitt Askepott-assosiasjonene jeg :rodmer:

Fantastisk fine Bilder, med mange vakre detaljer!

----

Da har jeg fått tilbake kjolen min fra rens (kjøpte brukt, urenset), og på torsdag kommer forloveren min for å hjelpe meg å prøve kjolen med underskjørt og alt tilbehør :rodmer: ...og jeg har fått i oppgave å skrive ned alle jeg ønsker å ha tilstede på utdrikningslaget mitt :lur:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du var nydelig ninni :) og kaka ble utrolig fin. Flink du er som ordna den helt selv :)

Tuuuusen takk :rodmer:

Nydelige bilder av et vakkert brudepar!! :rodmer: Gleder meg til å få bildene vi tok på lørdag :)

Endret av Ninnin86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...