Ninnin86 Skrevet 3. februar 2012 #701 Skrevet 3. februar 2012 Gratulerer med morgendagen, Doh!!! Gleder meg til å høre hvordan dagen ble!!
MonThe Skrevet 3. februar 2012 #702 Skrevet 3. februar 2012 Lykke til med morgedagen Doh Håper dagen blir fantastisk, og akkurat slik dere ønsker dere Her er alle invitasjoner som skal utenbys sendt, og i morgen skal vi å levere ut de siste Kakedame er også booket, så nå trooor jeg alle de "store" tingene er på plass
Gjest navnelapp Skrevet 3. februar 2012 #703 Skrevet 3. februar 2012 Lykke til! Eg har vore ute og kjøpt blondar til bryllupsinvitasjonane og litt anna pynting. Bruktbutikken i Sannergata (Oslo) over Kiwi har uendelege mengder med blondar som eg har gått bananas i. Handla seksti meter for 400,-. Juhu! 1
Gjest Doh Skrevet 3. februar 2012 #705 Skrevet 3. februar 2012 Tusen takk alle sammen. Lokalet ble kjempefint og gleder meg til morgendagen skal legge ut bilder etter hvert. Håper jeg ikke fryser ihjel i morgen da, meldt -14 i Asker. Brr 2
Pentu Skrevet 4. februar 2012 #706 Skrevet 4. februar 2012 Tusen takk alle sammen. Lokalet ble kjempefint og gleder meg til morgendagen skal legge ut bilder etter hvert. Håper jeg ikke fryser ihjel i morgen da, meldt -14 i Asker. Brr Lykke til i dag! Gleder meg til det er min tur! Du kommer nok til å sveve på en sky i dag, så temperaturen spiller nok ingen rolle :gjeiper:
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. februar 2012 #707 Skrevet 4. februar 2012 Lykke til i dag Doh! Og gratulerer med dagen
Dhalia Skrevet 4. februar 2012 #708 Skrevet 4. februar 2012 Lykke til i dag Doh! Kos dere masse og prøv å nyte dagen fullt ut!
Gjest Doh Skrevet 5. februar 2012 #709 Skrevet 5. februar 2012 Tusen takk alle sammen hadde en kjempefin dag. Gleder meg til å se bildene fra fotografen etter at vi kommer hjem fra bryllupsreisen. Alle gavene ligger nå i stua, vi litt slitne så tar det senere. Dere har hvertfall mye å se frem til 3
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2012 #710 Skrevet 6. februar 2012 Sånn, da har jeg tid til å skrive litt om dagen Ble ordnet av tante og ei venninne før kirken, de er utdannet frisør og make-up artist. Fikk på meg cape og ble stappet inn i bilen. Det er ikke lett å få plass til så mye brudekjole i et forsete(eller baksete for den saks skyld....). Vielsen var kjempefin, ble viet av en prest jeg kjenner godt. Brukte Guro Lødemel som solist, hun kan virkelig anbefales(se sangerinne.no). Eneste som irriterte meg under vielsen var at hempa på kjolen var for lang så den hang utenfor slepet, men det så jeg ikke før da. Jaja, ikke noe krise men det så litt dumt ut... Bildene ble tatt ute i 12 minusgrader. Hadde på capen stort sett hele tiden, og satte oss litt i bilen for å varme oss så det gikk ganske bra. Fotografen vår var kjempeflink og gleder meg masse til å se bildene. Skal legge ut link til de når de blir lagt ut på bloggen hennes Middagen og festen gikk kjempebra. Det eneste som skar seg var brudevalsen, musikken klikka helt sånn at det kom noen j***lige lyder og vokalen ble borte. Og så var det ikke så lett å danse med kjolen for noen av oss, den var liksom i veien hele tida... Men har sett på videoen og der synes det ikke så godt. Talene var kjempefine, og min gikk også veldig bra. Mannen min(hihi, rart å skrive) ble veldig rørt under min tale, men heldigvis ble det ikke noe mer grining på noen av oss. Eneste gangen jeg slet var på vei opp kirkegulvet Det eneste som var bittelitt kjipt var at det var så mange som dro før klokka tolv. Det betydde også at det var færre som drakk alkohol så vi har jo enorme mengder igjen. Passer fint når vi skal ha innflytningsfest når vi får kjøpt oss noe nytt Dagen ble hvertfall kjempefin og vi kunne ikke hatt en bedre bryllupsdag tror jeg. Bordet pyntet vi selv, og mamma lagde blomsterdekorasjonene. Ble kjempefint Hadde tenkt å legg ut bilder her, men da må jeg legge de ut på nettet først ser det ut som. Så får komme tilbake til det senere... Hvis dere kjenner noen som skal kjøpe cape + muffe eller stoffservietter er det bare å sende meg en pm Sorry rotete innlegg, har en katt som prøver å ta all min oppmerksomhet her 4
Gjest Tekola Skrevet 6. februar 2012 #712 Skrevet 6. februar 2012 Høres supert ut! Gratulerer så mye! Hvorfor sa du ikke noe om cape før? Nå har jeg jo leid meg cape og kjøpt muffer på ebay! Fire uker igjen! Var på prøvetime på lørdag, frisøren og sminkedamen leste tankene mine! Tror det blir helt perfekt!
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2012 #713 Skrevet 6. februar 2012 Høres supert ut! Gratulerer så mye! Hvorfor sa du ikke noe om cape før? Nå har jeg jo leid meg cape og kjøpt muffer på ebay! Fire uker igjen! Var på prøvetime på lørdag, frisøren og sminkedamen leste tankene mine! Tror det blir helt perfekt! Hehe, det var jo litt dumt du kommer til å føle deg som en skikkelig snøprinsesse. Jeg følte meg skikkelig reisen til julestjernen-aktig
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2012 #714 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Slik så bordene ut. Mamma lagde blomsteroppsatsene og vi har ordnet alt selv Og her er kaka vår. Pasjonsfruktmousse med bringebær og sjokolade Edit: Klarte å fikse bildet Endret 6. februar 2012 av Doh 2
Gjest Tekola Skrevet 6. februar 2012 #715 Skrevet 6. februar 2012 Oi, så lekkert! Du må forminske størrelsen på det før eller i det du laster opp. Enten åpne det i et bildebehandlingsprogram (Picasa, Windows bildebehandler etc.) eller så tror jeg også at i hvert fall photobucket tilbyr mulighet til å forminske det når du laster opp.
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2012 #716 Skrevet 6. februar 2012 Sånn, får se om jeg klarte det nå Her er hvertfall jeg da. Ser ikke kjolen så godt, skal legge ut nytt bilde når jeg får flere der kjolen er med 3
Gjest Solstråla88 Skrevet 6. februar 2012 #717 Skrevet 6. februar 2012 Sånn, får se om jeg klarte det nå Her er hvertfall jeg da. Ser ikke kjolen så godt, skal legge ut nytt bilde når jeg får flere der kjolen er med Du ser aldeles nydelig ut 1
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #718 Skrevet 6. februar 2012 Sånn, får se om jeg klarte det nå Her er hvertfall jeg da. Ser ikke kjolen så godt, skal legge ut nytt bilde når jeg får flere der kjolen er med Ååå, nydelig altså!!
bobbi Skrevet 6. februar 2012 #719 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Enig med ninnin86 - kjempefin Ps: Den kaken så utrolig god ut, jummi Og kjempefine bord! Endret 6. februar 2012 av bobbi 1
MonThe Skrevet 7. februar 2012 #720 Skrevet 7. februar 2012 Doh, du ser ut som Askepott Gratulerer så mye som Fru!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå