Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så deilig å reise rett avsted etterpå da, blir sikkert deilig å slappe av i de omgivelsene det er der :)

He he, kjenner til katteproblemet.....var ikke bare bare å få pakket inn gaver før jul ;)

Lurer på en ting sånn ellers til alle kommende bruder som sjekker nettsider på jakt etter diverse brudeutstyr ;) Hvor i all verden finner jeg boleroen "min"?

Den jeg egentlig hadde bestemt meg for er plutselig bare å få tak i str 48, det blir for stort..og jeg har ikke sett noen jeg liker enda :sjenert: Er det noen som har sett noen fine? Den må nesten være i creme,enkel... også liker ikke så godt at kragen står opp, føler jeg ser så streng ut da :fnise: Tips mottas med største takk :blomst:

Hva slags bolero ser du etter, bobbi? Pels? Eller noe sateng-lignende? Tenkte jeg skulle hjelpe deg med å lete litt :blomst:

Edit: Og hvilken str.? 38? :)

Endret av Ninnin86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MonThe, kan jeg få se hvordan invitasjonene ser ut?

Trenger inspirasjon! :gjeiper:

Vi sitter også og funderer på hva i all verden vi skal skrive. Synes invitasjoner er så kjedelige :fnise:

Her er en "sniktitt" på inivtasjonene;

post-34763-0-19535000-1327999373_thumb.j

Har kuttet et a4akr på "langsiden", for deretter å brette det innover, slik at det blir et åpnekort med to klaffer (sorry dårlig forklaring :ler: ) Printet ut teksten på et kontrastark, og festa det inni med limputer :) Pynta med forskjellig silke- og blondebånd, perler, blomster og stempel :) Ble veldig fornøyd :rodmer:

Teksten er slik;

"Kjære .....

Vi har gleden av å invitere deg/dere til bryllupet vårt den 07.juli 2012.

Vi gir hverandre vårt ja i .................. kl 13

Etter vielsen vil det bli servert middag på .................

MonThe & Mannen

Su innen 1.april

Tlf xx xx xx xx

og så link til websiden vår "

Skrevet

Ja, herregud. Det er denne uka liksom :eeeh:

Jaa, tenk det! :rodmer: Gleder meg til å høre om dagen deres! Håper den blir akkurat slik som dere ønsker dere! ::klem:

Skrevet

Er det noen her som har hatt slike RSVP kort? Eller er det noe som er mer amerikansk?

Skrevet

Synes det høres mer amerikansk ut. Selv om jeg ikke helt vet hva det er en gang :fnise:

Siste tilpassning av kjolen i morgen! Og så prøvetime hos frisøren på lørdag! Speeeent!

Men nå har vi sendt avgårde musikk til godkjenning hos kantor og prest, så det går fremover! På lørdag er det igjen fire uker!

Skrevet

RSVP er den internasjonale forkortelsen for SU (Répondez s'il vous plaît).

Siden jeg gifter meg med en amerikaner i USA og halvparten av gjestene dermed er amerikanske, så kommer vi til å ha RSVP-kort i invitasjonene våre. Men skulle gjerne hatt litt inspirasjon til hva vi burde skrive på dem :) Vi skal i alle fall gi alle 3 valgmuligheter når det gjelder hovedrett, så det må vi få plass til...

Skrevet (endret)

Hva slags bolero ser du etter, bobbi? Pels? Eller noe sateng-lignende? Tenkte jeg skulle hjelpe deg med å lete litt :blomst:

Edit: Og hvilken str.? 38? :)

Snille ninnin :klemmer:

Tenkte på noe i sateng eller noe annet fint,men ikke noe med pels....passer ikke årstida.... :sjenert:

kanskje noe lignende som denne eller denne? Str 38 skulle passe fint det :)

Endret av bobbi
Skrevet

Tenk at det bare er 4 dager igjen!!! :rodmer: Har du alt under kontroll?? Tipper dere får en kjempefin dag, og gleder meg til å høre hvordan dere hadde det!! :)

Ja, nå tror jeg faktisk at jeg har kontroll på det meste. Ble ferdig med kirkeprogrammene i går, så nå gjenstår bare det vi skal gjøre på fredag :) Til og med nervene er under kontroll. Hehe, de kommer vel på fredag tenker jeg... Er meldt skikkelig møkkavær på Maldivene neste uke da. Håper det gir seg til andakten da vi kommer ned. Drar ikke dit for å sitte inne mens det øljeregner og tordner utafor liksom :(

• Liker 2
Skrevet

Ja, nå tror jeg faktisk at jeg har kontroll på det meste. Ble ferdig med kirkeprogrammene i går, så nå gjenstår bare det vi skal gjøre på fredag :) Til og med nervene er under kontroll. Hehe, de kommer vel på fredag tenker jeg... Er meldt skikkelig møkkavær på Maldivene neste uke da. Håper det gir seg til andakten da vi kommer ned. Drar ikke dit for å sitte inne mens det øljeregner og tordner utafor liksom :(

Flinke dere er! :)

Uff, så kjipt at det er meldt møkkavær. Men som noen her over sa, så er ikke værmeldingene alltid til å stole på! Og når de ikke engang klarer å melde "riktig vær" her i Norge de kommende dager, så klarer de sikkert ikke melde riktig vær kommende UKER på MALDIVENE ;)

Skrevet

Flinke dere er! :)

Uff, så kjipt at det er meldt møkkavær. Men som noen her over sa, så er ikke værmeldingene alltid til å stole på! Og når de ikke engang klarer å melde "riktig vær" her i Norge de kommende dager, så klarer de sikkert ikke melde riktig vær kommende UKER på MALDIVENE ;)

Nei, håper at det bedrer seg. Invitasjonene deres var forresten kjempefine :) Tror nok folk kommer til å synes at det er veldig koselig at dere gjør snt selv

Skrevet

Lurer på en ting sånn ellers til alle kommende bruder som sjekker nettsider på jakt etter diverse brudeutstyr ;) Hvor i all verden finner jeg boleroen "min"?

Den jeg egentlig hadde bestemt meg for er plutselig bare å få tak i str 48, det blir for stort..og jeg har ikke sett noen jeg liker enda :sjenert: Er det noen som har sett noen fine? Den må nesten være i creme,enkel... også liker ikke så godt at kragen står opp, føler jeg ser så streng ut da :fnise: Tips mottas med største takk :blomst:

Om du ikke har noe imot å kjøpe brukt, hva med å lete litt på finn? Jeg fant tiaraen min der, etter å ha lett på alle mulige nettsider uten å ha funnet :) Ellers, hva er feil med de du hadde linket til? Synes de var veldig fine begge to :)

Skrevet

Nei, håper at det bedrer seg. Invitasjonene deres var forresten kjempefine :) Tror nok folk kommer til å synes at det er veldig koselig at dere gjør snt selv

Ja, får satse på det! Har hørt at når det er regntid der nede (borte? :klo::ler: ) så er det vanligvis en skikkelig skur eller to iløpet av dagen, mens resten av tiden er det fint. Temperaturen er jo stort sett bra uansett! MEn skjønner dere vil ha skikkelig sol, når dere først er der! ...om ikke annet så får dere være inne å gjøre hvetebrødsdager-aktiviteter, og drikke champagne :lur:

Takk :rodmer: De er veldig enkle (har julekort-lagingen friskt i minne, så orka ikke lag-på-lag og avanserte greier), men synes selv de ble veldig fine :)

Skrevet

Ja, får satse på det! Har hørt at når det er regntid der nede (borte? :klo::ler: ) så er det vanligvis en skikkelig skur eller to iløpet av dagen, mens resten av tiden er det fint. Temperaturen er jo stort sett bra uansett! MEn skjønner dere vil ha skikkelig sol, når dere først er der! ...om ikke annet så får dere være inne å gjøre hvetebrødsdager-aktiviteter, og drikke champagne :lur:

Takk :rodmer: De er veldig enkle (har julekort-lagingen friskt i minne, så orka ikke lag-på-lag og avanserte greier), men synes selv de ble veldig fine :)

Ja, søstra mi var der under regntiden i fjor og de hadde vel en skur. Kjipt om vi får drittværet midt i høysesongen liksom :) ja, får bare kose oss inne om det blir dårlig vær. Skal nok få tiden til å gå :)

• Liker 1
Skrevet

Her er en "sniktitt" på inivtasjonene;

post-34763-0-19535000-1327999373_thumb.j

Har kuttet et a4akr på "langsiden", for deretter å brette det innover, slik at det blir et åpnekort med to klaffer (sorry dårlig forklaring :ler: ) Printet ut teksten på et kontrastark, og festa det inni med limputer :) Pynta med forskjellig silke- og blondebånd, perler, blomster og stempel :) Ble veldig fornøyd :rodmer:

Teksten er slik;

"Kjære .....

Vi har gleden av å invitere deg/dere til bryllupet vårt den 07.juli 2012.

Vi gir hverandre vårt ja i .................. kl 13

Etter vielsen vil det bli servert middag på .................

MonThe & Mannen

Su innen 1.april

Tlf xx xx xx xx

og så link til websiden vår "

De ble skikkelig fine! Flink du er!

Skrevet

Om du ikke har noe imot å kjøpe brukt, hva med å lete litt på finn? Jeg fant tiaraen min der, etter å ha lett på alle mulige nettsider uten å ha funnet :) Ellers, hva er feil med de du hadde linket til? Synes de var veldig fine begge to :)

Var ikke noe annet galt enn at de ikke hadde de ikke i min størrelse lenger.....har de oppdatert å fått inn i dag allikevel tro? Må sjekke :)

Har sett litt på Finn, men ikke funnet noe...får ta meg en titt :)

Skrevet

Iiiih, bestilte morgengave til den kommende mannen i dag! Ved en tilfeldighet kom vi (jeg og forloveren min) over en side hvor man kan adoptere en stjerne! :rodmer:

Jeg vil spamme det på FB! :kjefte:

(Spent på om han vil like det!)

Skrevet

Sååå fin gave Rosepiken :) Vi skal kjøpe en til bryllupsdagen våres, det er så søtt :rodmer:

Skrevet

Da er vi så å si klare til lørdag. Samboer står og stryker duker til den store gullmedaljen mens jeg venter at kaka skal bli ferdig. Synes det ble litt lite med tre kaker pluss kransekake, så lager en sjokoladekake :) Nesten alt er handlet inn og pakket, må bare pakke til oss selv og gå over alt for å se at vi har fått med alt. Fått fransk manikyr i dag også. For første gang i hele mitt liv :) men skjønner fortsatt ikke helt at jeg er gift om to dager.....

Skrevet

Ooh, så spennende!

Masse lykke til! Håper dere får en fantastisk dag!

På lørdag er det fire uker igjen til vår store dag også!

Skrevet

Ja masse lykke til- håper dere får en helt fantastisk dag :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...