Pentu Skrevet 25. oktober 2011 #481 Skrevet 25. oktober 2011 Drømmekjolen er min!!Jeg fant den på lørdag og blir rett og slett helt fnisete når jeg tenker på den. Gleder meg sånn til den store dagen vår!
Samulita Skrevet 25. oktober 2011 #482 Skrevet 25. oktober 2011 Drømmekjolen er min!!Jeg fant den på lørdag og blir rett og slett helt fnisete når jeg tenker på den. Gleder meg sånn til den store dagen vår! Gratulerer!! Jeg vet akkurat hva du mener! Jeg har lagret et bilde av kjolen min på Macen og må se på det flere ganger i uka
bobbi Skrevet 25. oktober 2011 #483 Skrevet 25. oktober 2011 Drømmekjolen er min!!Jeg fant den på lørdag og blir rett og slett helt fnisete når jeg tenker på den. Gleder meg sånn til den store dagen vår! Så bra Vil du vise den fram til oss da?
Pentu Skrevet 25. oktober 2011 #484 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Så bra Vil du vise den fram til oss da? Det er en Maggie Sottero kjole som heter Mona Se den her Endret 25. oktober 2011 av Pentu
Gjest Doh Skrevet 25. oktober 2011 #485 Skrevet 25. oktober 2011 Det er en Maggie Sottero kjole som heter Mona Se den her Den var kjempefin Gratulerer med drømmekjolen!!
MonThe Skrevet 25. oktober 2011 #486 Skrevet 25. oktober 2011 Heihei Her er det lenge siden jeg har vært inne, jeg har nemlig vært laaangt inn ei baby-bobla :kgbaby: Er fortsatt i i den, men bryllupet begynner å nærme seg sakte, men sikkert, så er vel på tide å begynne å bli i litt bryllupsmodus igjen Kjenner ingen av dere her inne, og orker ikke å lese gjennom tråden for å oppdatere meg, men håper dere vil skravle litt med meg, og om ikke annet så vil jeg gjerne følge med her for å få litt tips/råd! Og så synes jeg det er gøy å høre om andres planer/erfaringern Noen fra Midt-Norge her? Vi skal gifte oss 1.juli, i Trøndelag. Kjolen, lokaler til både vielse og fest er i boks, og "save-the-date-sms" er sendt ut til gjestene Ser at noen av dere ikke har lenge igjen til bryllupet -- såå spennende!
bobbi Skrevet 25. oktober 2011 #487 Skrevet 25. oktober 2011 Det er en Maggie Sottero kjole som heter Mona Se den her Kjempefin!!!
Pentu Skrevet 26. oktober 2011 #488 Skrevet 26. oktober 2011 Den var kjempefin Gratulerer med drømmekjolen!! Kjempefin!!! Tusen takk begge to. Jeg gleder meg så utrolig mye nå. Blir plutselig mer virkelig når kjolen er på
Gjest Doh Skrevet 29. oktober 2011 #489 Skrevet 29. oktober 2011 Da har jeg prøvd kjolen min. Begynte ikke å grine som jeg nesten gjorde da jeg prøvde kjoler forrige gang, men tror det er litt fordi hun som jobbet der bare var sånn halvveis interessert. Litt kjedelig at det ikke var hu som var der forrige gang, da hadde jeg nok fått en helt annen opplevelse av kjolen. Og så irriterer det meg at det er en søm midt foran på skjørtet. Helt utrolig at de har det på en kjole som koster nesten 11000 kr. Men det blir nok bra da, fikk bare ikke helt den følelsen jeg håpa på. Og så har jeg bestilt underskjørt Damen i butikken skulle ha 1500 kr for det, jeg fant på en britisk nettbutikk til 550 kr inkludert frakt. Nå må jeg bare finne slør, så nå logger jeg meg inn på ebay for å se om jeg finner noe der
kvn84 Skrevet 29. oktober 2011 #490 Skrevet 29. oktober 2011 Heihei Her er det lenge siden jeg har vært inne, jeg har nemlig vært laaangt inn ei baby-bobla Er fortsatt i i den, men bryllupet begynner å nærme seg sakte, men sikkert, så er vel på tide å begynne å bli i litt bryllupsmodus igjen Kjenner ingen av dere her inne, og orker ikke å lese gjennom tråden for å oppdatere meg, men håper dere vil skravle litt med meg, og om ikke annet så vil jeg gjerne følge med her for å få litt tips/råd! Og så synes jeg det er gøy å høre om andres planer/erfaringern Noen fra Midt-Norge her? Vi skal gifte oss 1.juli, i Trøndelag. Kjolen, lokaler til både vielse og fest er i boks, og "save-the-date-sms" er sendt ut til gjestene Ser at noen av dere ikke har lenge igjen til bryllupet -- såå spennende! Jeg bør i midt norge, men ska gifte meg o hjembyen på østlandet:)
MonThe Skrevet 29. oktober 2011 #491 Skrevet 29. oktober 2011 Da har jeg prøvd kjolen min. Begynte ikke å grine som jeg nesten gjorde da jeg prøvde kjoler forrige gang, men tror det er litt fordi hun som jobbet der bare var sånn halvveis interessert. Litt kjedelig at det ikke var hu som var der forrige gang, da hadde jeg nok fått en helt annen opplevelse av kjolen. Og så irriterer det meg at det er en søm midt foran på skjørtet. Helt utrolig at de har det på en kjole som koster nesten 11000 kr. Men det blir nok bra da, fikk bare ikke helt den følelsen jeg håpa på. Og så har jeg bestilt underskjørt Damen i butikken skulle ha 1500 kr for det, jeg fant på en britisk nettbutikk til 550 kr inkludert frakt. Nå må jeg bare finne slør, så nå logger jeg meg inn på ebay for å se om jeg finner noe der Prøvde du underskjørtet i butikken? Jeg har tenkt jeg skal kjøpe underskjørt på eBay, men aaner jo ikke hvilken størrelse eller hvilken type underskjørt som passer til kjolen ...kjøpte kjolen brukt på finn, så har ikke prøvd kjolen med underskjørt.. Håper du finner igjen "god-følelsen" mtp kjolen! Jeg bør i midt norge, men ska gifte meg o hjembyen på østlandet:) Ok!
bobbi Skrevet 29. oktober 2011 #492 Skrevet 29. oktober 2011 Da har jeg prøvd kjolen min. Begynte ikke å grine som jeg nesten gjorde da jeg prøvde kjoler forrige gang, men tror det er litt fordi hun som jobbet der bare var sånn halvveis interessert. Litt kjedelig at det ikke var hu som var der forrige gang, da hadde jeg nok fått en helt annen opplevelse av kjolen. Og så irriterer det meg at det er en søm midt foran på skjørtet. Helt utrolig at de har det på en kjole som koster nesten 11000 kr. Men det blir nok bra da, fikk bare ikke helt den følelsen jeg håpa på. Og så har jeg bestilt underskjørt Damen i butikken skulle ha 1500 kr for det, jeg fant på en britisk nettbutikk til 550 kr inkludert frakt. Nå må jeg bare finne slør, så nå logger jeg meg inn på ebay for å se om jeg finner noe der Håper også du finner tilbake god følelsen på kjolen , dumt at folk som jobber i brudesalong ikke viser ordentlig interesse....de får jo tross alt betalt for å være der...
kvn84 Skrevet 29. oktober 2011 #493 Skrevet 29. oktober 2011 Noen som har begynt me invitasjonene? Vi har såvidt begynt og har en plan om at de ska ut før jul pga babyn som er ventet i januar... Får sikkert nok å tenke på etter jul:) vi endte.opp me å lage selv, koselig det!
Gjest Doh Skrevet 30. oktober 2011 #494 Skrevet 30. oktober 2011 Prøvde du underskjørtet i butikken? Jeg har tenkt jeg skal kjøpe underskjørt på eBay, men aaner jo ikke hvilken størrelse eller hvilken type underskjørt som passer til kjolen ...kjøpte kjolen brukt på finn, så har ikke prøvd kjolen med underskjørt.. Håper du finner igjen "god-følelsen" mtp kjolen! Takk, det håper jeg også. Begynner å få den igjen da, og mener forsatt at det er den ene kjolen for meg(selv om det er noen ting som burde vært bedre). Jeg prøvde underskjørt i butikken ja. Synes den ble litt stor, men er nok fordi jeg ikke er vant til den type kjole Svarte deg i den andre tråden også, men kom på en ting. Om du kjøper et sånt underskjørt som jeg foreslo i den andre tråden kan du jo bare klippe av et lag eller to med tyll på underskjørtet så blir kjolen smalere Håper også du finner tilbake god følelsen på kjolen , dumt at folk som jobber i brudesalong ikke viser ordentlig interesse....de får jo tross alt betalt for å være der... Takk Skal prøve å ikke legge for mye merke til de feilene jeg mener det er på kjolen, sikkert ingen andre som legger merke til det. Har hørt at Brudesenteret i Drammen(som jeg handlet hos) ikke alltid er så bra og det er nok på grunn av den damen jeg møtte. For hun som var der forrige gang var verdens hyggeligste Hehe, kanskje jeg burde dra tilbake en dag hun jobber og prøve kjolen på nytt
bobbi Skrevet 30. oktober 2011 #495 Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har begynt me invitasjonene? Vi har såvidt begynt og har en plan om at de ska ut før jul pga babyn som er ventet i januar... Får sikkert nok å tenke på etter jul:) vi endte.opp me å lage selv, koselig det! Vi valgte å sende de ut veldig tidlig pga utenlandsbryllup Det likte folk veldig godt fordi de fleste trenger god tid til planlegging når de skal reise et sted.. Sikkert greit for deg å få sendt de ut før babyen kommer, så slipper du å tenke på det
MonThe Skrevet 30. oktober 2011 #496 Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har begynt me invitasjonene? Vi har såvidt begynt og har en plan om at de ska ut før jul pga babyn som er ventet i januar... Får sikkert nok å tenke på etter jul:) vi endte.opp me å lage selv, koselig det! Vi har sendt ut en "sett-av-datoen-sms" til alle gjestene, og har tenkt å sende ut invitasjoner på nyåret. Dere får nok nok å tenke på etter jul med baby som er ventet i januar ja, babybobla er et deilig sted å være
Lira Skrevet 30. oktober 2011 #497 Skrevet 30. oktober 2011 Oioi, ser ut til at jeg plutselig også blir 2012-brud..! Og det ganske snart også, har plutselig fått litt panikk.. nå er datoen omtrendt er i boks for festen i alle fall, blir i mars. Siden det ikke blir kirkelig bryllup så er jeg litt usikker på når det blir, om det blir dagen før på samme sted, eller om vi bare "tar det en dag" før det her hvor vi bor nå.. Mye å tenke på gitt!
Samulita Skrevet 1. november 2011 #498 Skrevet 1. november 2011 Jeg fikk telefon fra Cecilie Melli i dag om at kjolen er klar for tilpasning! Det har ikke engang gått 1 mnd siden jeg bestilte den! Ja, da får den henge i skapet fra november til juni...
Skina Skrevet 2. november 2011 #499 Skrevet 2. november 2011 Jeg skal også gifte meg i 2012, 8. september er datoen. Jeg er helt ny her på forumet og satser på mange gode tips her inne.
Ninnin86 Skrevet 2. november 2011 #500 Skrevet 2. november 2011 Invitasjonene er sendt og gifteringene er bestilt!! Meeeen, har muligens et lite problem ifm ringen min.. Kanskje noen her inne kan hjelpe? Vi var på Thune og bestilte ringer på mandagen. Men jeg angret litt på min ring, og i dag fant jeg den absolutt perfekte ringen på internett. Derfor ringte jeg til Thune og spurte om de kunne kansellere bestillingen på min ring og bare få tak i min samboers ring.. Men det kunne de ikke gjøre fordi de allerede hadde sendt inn bestillingen og at denne var bekreftet.. Men de kan da ikke ha rukket å lage ringen allerede? Og det må da være en slags angrerett her? ... kjipt å bli sittende med to gifteringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå