Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

Og så en til liten påminnelse til de som skal arrangere utdrikningslag: leker dere med tanken om å leie en aktmodell?

Endret av Nordavind
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden skal man bruke en aktmodell til i et utdrikningslag?! :klo: Og hva får deg til å tro at noen under kategorien 2012-bruder skal arrangere utdrikningslag?! ..det er jo vi som skal gifte oss..

Gjest Nordavind
Skrevet

Hva i all verden skal man bruke en aktmodell til i et utdrikningslag?! :klo: Og hva får deg til å tro at noen under kategorien 2012-bruder skal arrangere utdrikningslag?! ..det er jo vi som skal gifte oss..

Er forsåvidt enig med det siste, men hvem vet hvem som leser her.. :) når det gjelder det første - det er en ikke-uvanlig aktivitet å overraske hovedpersonen ved å tegne etter aktmodell FYI :)

Skrevet

Jeg hadde nok syntes at det hadde vært kjempe kleint. Først fordi det faktisk er en naken person foran oss og fordi jeg er tragisk dårlig til å tegne/male

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg hadde nok syntes at det hadde vært kjempe kleint. Først fordi det faktisk er en naken person foran oss og fordi jeg er tragisk dårlig til å tegne/male

Jeg tror det er litt av poenget at det skal være litt "kleint" :)

Skrevet

Jeg tror det er litt av poenget at det skal være litt "kleint" :)

Haha, jeg håper min forlover kjenner meg så godt at hun ikke finner på noe sånt.

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Haha, jeg håper min forlover kjenner meg så godt at hun ikke finner på noe sånt.

You never know ;)

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Gjest Nordavind
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

På en skala fra 1 til 10, hvor sur ville du blitt på henne hvis hun fant på noe sånt? :)

Skrevet

På en skala fra 1 til 10, hvor sur ville du blitt på henne hvis hun fant på noe sånt? :)

Hmm, vanskelig å di, spørs hvor full jeg var ;) Hehe. Jeg synes tegning er kjedelig, og blir flau av nakne mennesker (bortsett fra min forlovede og meg selv da, hehe), så jeg hadde blitt VELDIG skuffet, i og med at dette er noe som ikke interesserer meg i det hele tatt... Men, hver sin smak :)

Skrevet

Hmm, vanskelig å di, spørs hvor full jeg var ;) Hehe. Jeg synes tegning er kjedelig, og blir flau av nakne mennesker (bortsett fra min forlovede og meg selv da, hehe), så jeg hadde blitt VELDIG skuffet, i og med at dette er noe som ikke interesserer meg i det hele tatt... Men, hver sin smak :)

Jeg er helt enig med deg. Skala kan jeg ikke si, men jeg hadde ikke syntes at det hadde vært noe kjekt.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Skala kan jeg ikke si, men jeg hadde ikke syntes at det hadde vært noe kjekt.

Nei, jeg ser ikke helt poenget, egentlig... Kan heldigvis aldri tenke meg at min forlover finner på noe sånt!

Gjest Nordavind
Skrevet

Da satser vi på snille og forståelsesfulle forlovere :)

Skrevet (endret)

Da har Project Fit begynt! :trene:

Målet er å bli generelt sunnere og strammere, men også miste de kg som jeg føler ikke hører hjemme på skrotten min. Deilig å ha motivasjon :)

Men problemet er jo selvfølgelig kjolen! Cecilie Mellis systue slutter å sy etter nyttår, så min kjole vil være ferdig allerede før jul. Altså 6 mnd før bryllupet! Så hva gjør jeg hvis (forhåpentligvis :)) den overhodet ikke passer til våren?? :tristbla:

Kan jeg f.eks. gå til en skredder eller syerske for å få den tilpasset?

Ja, glemte å få med at kjolen sys på mine mål, men jeg vil jo ikke ha de målene lenger :fnise:

Endret av Samulita
Skrevet

Da er det bare 4 måneder igjen!! :bryllup::rodmer::hjerte: :hjerte: :hjerte:

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Tjohooo :)

Skrevet

Ja, begynner å nærme seg nå. Gratulerer :danser:

Skrevet

Tråden er ryddet for kjøp/salg-annonse.

Kråkesaks.

Skrevet

Nå ringte de fra brudesalongen, kjolen min har kommet!!! :hoppendeglad: Nå må jeg bare få med meg forloveren min dit så jeg endelig kan se den in real life :) :) :) :) :)

Skrevet

Nå ringte de fra brudesalongen, kjolen min har kommet!!! :hoppendeglad: Nå må jeg bare få med meg forloveren min dit så jeg endelig kan se den in real life :) :) :) :) :)

Ååå, herlig!! :) Lykke til med prøvingen, det blir stor stas :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...