Amens Skrevet 12. juli 2012 #1001 Skrevet 12. juli 2012 Hvordan går det med alle sammen? Er vel ikke så mange igjen av oss 2012-bruder som enda mangler ring på fingeren;) Er under en måned igjen nå... Kjenner at jeg begynner å blir litt mer smånervøs nå... Har jeg husket alt? Blir noen fornærmet over at de ikke er invitert?
Dhalia Skrevet 12. juli 2012 #1002 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har ikke vært særlig nervøs fram til nå er det ikke helt enda. Men er 2 mnd igjen til mitt da! Tror alt er nogenlunde på stell. Med unntak av prøvningspapirene som vi måtte purre på nå... Var sendt inn for 2 mnd siden og har ikke fått de enda så det stresset meg litt! Men de sa de skulle sende de i posten i dag. HUFF! Men jeg er ikke så stresset for detaljene da. All pynting og slikt tar noen andre seg av, maten, kaker, ringer og klær er i orden (det viktigste i mine øyne!) så da er det ikke så mye igjen for meg. Handle inn alkohol, gjøre ferdig bordkort, lage kjøreplan til toastmaster og slike småting. Det skal jeg klare innen september!
Mrs C85 Skrevet 13. juli 2012 #1003 Skrevet 13. juli 2012 Jeg har vært her innimellom og lest litt. Først vil jeg si gratulerer til de alle nygifte Vi gifter oss selv den 22 .sept. og nå begynner alt å komme på stell. Invitasjoner er delt, kjolen min er i skapet, brudepikekjolen er kjøpt. Sjakketen til brudgom og brudesvenn er leid. Meny er ordnet, fotograf og dj er booket.
fridr Skrevet 13. juli 2012 #1004 Skrevet 13. juli 2012 To uker igjen. Fikk oss toastmaster i GÅR! Herlighet, letta nå Det aller, alle meste er på plass nå Må bare finne ut hvordan jeg vil gjøre det med bordkort... eller bordnummer? Vi får se. Også må jeg lage hefter med sanger, gjestepresentasjoner og en liten hilsen fra oss. Hvilket program kan vi bruke til dette? Synes word er litt kjedelig... Skrev tale i går! Litt stolt. Tror nok jeg heller blir å filme det, blir bare å grine om jeg skal holde den framfor ham og alle gjestene...
Samulita Skrevet 23. juli 2012 #1005 Skrevet 23. juli 2012 Nå har vi allerede vært gift i over 1 mnd... Dagen var helt fantastisk! Kunne ikke drømt om en bedre opplevelse Vi giftet oss i Roma (i 36 grader...), og det kan virkelig anbefales! Lykke til alle resterende bruder!
Amens Skrevet 23. juli 2012 #1006 Skrevet 23. juli 2012 Nå har vi allerede vært gift i over 1 mnd... Dagen var helt fantastisk! Kunne ikke drømt om en bedre opplevelse Vi giftet oss i Roma (i 36 grader...), og det kan virkelig anbefales! Lykke til alle resterende bruder! Gratulerer så mye^_^ Blir nok neppe 36 grader i Bergen når jeg gifter meg... Men så lenge det ikke er regnstorm sånn som det er nå, så er jeg nok happy. Det er min søster som skal fikse håret mitt og igår gjorde vi en liten prøve med løshåret som vi skal bruke. Herregud så mye hår det ble! Blir kjempekult da^_^
millie88 Skrevet 26. juli 2012 #1007 Skrevet 26. juli 2012 Nå er det bare 9 dager igjen til bryllupet vårt, og merker nervene begynner å melde seg Flere her som skal gifte seg i løpet av de neste ukene? Det som stresser meg mest nå er været det er såklart meldt regn den dagen.
Charleene Skrevet 26. juli 2012 #1008 Skrevet 26. juli 2012 9 dager her også Og stresser over været jeg og
fridr Skrevet 26. juli 2012 #1009 Skrevet 26. juli 2012 Jeg sitter oppe og baker bryllupskaka Huff... TRØTT!
Amens Skrevet 27. juli 2012 #1010 Skrevet 27. juli 2012 Nå er det like før det braker løs for deg fridr... Jeg kjenner jeg og begynner å bli nervøs. Også gleder jeg meg! Gleder meg til å bli gift med fine gubben min, til å få gå rundt i den nydelige kjolen og til å feste med de jeg er mest gad i, og til å reise til København på mini bryllupsreise^_^
Gjest Doh Skrevet 28. juli 2012 #1011 Skrevet 28. juli 2012 Gratulerer så masse med dagen deres fridr Håper dere har en fantastisk dag (det tipper jeg ikke egne problem akkurat)
Sulosi Skrevet 29. juli 2012 #1012 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Tråden er ryddet for reklame. Mvh Sulosi, mod. Endret 29. juli 2012 av Sulosi
millie88 Skrevet 3. august 2012 #1013 Skrevet 3. august 2012 Gifter meg i morgen!! ENDELIG er dagen snart her! Er nesten utslitt jeg etter all planlegging! Den siste uken har vært utrolig slitsom og må si jeg gleder meg til søndag, da skal jeg sove Har dere forresten noen siste ting jeg må huske på?
Becci Skrevet 3. august 2012 #1014 Skrevet 3. august 2012 Er fortsatt lenge til jeg blir gift, ikke før 12.12, men kjenner jeg er litt småstresset! føler alle rundt meg er veldig opptatt og egentlig ikke har tid, men det endrer seg når det nærmer seg regner jeg med.. Mine nærmeste er nok bare litt lei av bryllupsmaset.. Styrer med å få papirene i orden, får ulike svar fra skattekontoret og tinghuset og det hjelper ikke! men, når papirene er på stell kan jeg senke skuldrene! Kjole, sko, smykke, veske, lokale, Mann, forlovere, løpere, bordkortholdere, hvilke mat vi ønsker o.l. er ordnet allerede *klapper meg selv på skulderen* 1
Charleene Skrevet 3. august 2012 #1015 Skrevet 3. august 2012 Så var dagen her! trenger bare noen timers søvn først! 1
Portvinpiken Skrevet 4. august 2012 #1016 Skrevet 4. august 2012 Er fortsatt lenge til jeg blir gift, ikke før 12.12, men kjenner jeg er litt småstresset! føler alle rundt meg er veldig opptatt og egentlig ikke har tid, men det endrer seg når det nærmer seg regner jeg med.. Mine nærmeste er nok bare litt lei av bryllupsmaset.. Styrer med å få papirene i orden, får ulike svar fra skattekontoret og tinghuset og det hjelper ikke! men, når papirene er på stell kan jeg senke skuldrene! Kjole, sko, smykke, veske, lokale, Mann, forlovere, løpere, bordkortholdere, hvilke mat vi ønsker o.l. er ordnet allerede *klapper meg selv på skulderen* Nei, du må ikke begynne å stresse! :-). Det er jo 4 md igjen kjære deg :-). Vi gifter oss 1/12 og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg overhode ikke stresser. Bare gleder meg :-)
Amens Skrevet 12. august 2012 #1017 Skrevet 12. august 2012 Da var jeg gift^_^ Fikk selfølgelig nok ikke sove noe særlig natten før, men dagen ble likevel helt fantatisk! En liten misforståelse gjorde at mannen min dukket opp 15 min før vielsen, og siden det var ett brudepar som ble fotograftert på trappen så lenge så måtte vi nesten løpe opp for å rekke det... Jaja, alle kom med og vielsen var nydelig^_^ 1
Gjest Doh Skrevet 12. august 2012 #1018 Skrevet 12. august 2012 Gratulerer Amens Tror det er sånn med bryllup at det alltid er et eller annet som ikke går etter planen.
Amens Skrevet 12. august 2012 #1019 Skrevet 12. august 2012 Gratulerer Amens Tror det er sånn med bryllup at det alltid er et eller annet som ikke går etter planen. Takk^_^ Må forresten takke alle de som har gitt meg gode råd og fine ord^_^ Har vert veldig deilig å vite at om jeg lurer på noe så vil jeg finne svar her
fridr Skrevet 13. august 2012 #1020 Skrevet 13. august 2012 Gratulerer, Amens! Det er deilig å være gift, hva? Hos oss gikk ingenting galt, såvidt jeg vet ALT var gøy! Vi gikk bare rundt og gliste hele dagen og natta. Det var så koselig og morsomt! Vår beste dag Det virket som alle koste seg, og flere sa at det var den beste festen de hadde vært på. Så det var jo veldig trivelig Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke fant på et musikalsk innslag fra min side. Tror det var mange som ventet på det... Jeg holdt ikke en gang tale til mannen min... Glemte det helt av! Og det pøsregna nesten hele dagen. Så det var vanskelig å få så mange bilder ute, men vi gjorde det beste ut av det. Og vi fikk helt vanvittig med gaver! Oppi alt styret, så hadde vi egentlig glemt av at man får gaver når man gifter seg - ble helt overvelmet dagene etterpå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå