Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange det er snakk om?

Jeg tror jeg hadde skrevet de på for hånd :)

Og sørg for at kjæresten din hjelper deg, siden det var hans "feil" ;)

30 stk... Og jeg som brukte så lang tid på designe eget mønster og finne fin font og det hele... Urk... Tror jeg bare skriver på datoen for hånd. Vi skal jo uansett signere for hånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på tråden jeg

Rekker akkurat siste dagene i året, 22 desember, og skal ha vinter bryllup :rodmer:

Skrevet (endret)

Velkommen, saniz. Åååh, vinterbryllup er herlig!

Endret av fridr
  • Liker 1
Skrevet

Velkommen, saniz. Åååh, vinterbryllup er herlig!

Tusen takk :rodmer:

Målet var egentlig sommer bryllup, og alle planene var klare. Men pga noen situasjoner som oppstod måtte vi utsette litt, vi begge synes utsettelse i et helt år var for mye så da ble det vinter :) mye av planene ble forandret , men nå prøver jeg å nyte det og tenke at det faktisk kan bli fint og evenrytlig :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det, jenter? :)

I dag er det 1 måned igjen... :daane: Nervene kom for fullt for et par uker siden, men nå er jeg heldigvis litt roligere. Jeg har ikke engang feiret min egen bursdag før, så det er vel trygt å si at dette er litt utenfor min komfortsone! Men nå gleder jeg meg masse! :)

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg skal gå (i Oslo) for å finne pene brosjer til hår??

Skrevet

Hvordan går det, jenter? :)

I dag er det 1 måned igjen... :daane: Nervene kom for fullt for et par uker siden, men nå er jeg heldigvis litt roligere. Jeg har ikke engang feiret min egen bursdag før, så det er vel trygt å si at dette er litt utenfor min komfortsone! Men nå gleder jeg meg masse! :)

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg skal gå (i Oslo) for å finne pene brosjer til hår??

Har du sjekka eBay? :)

Selv har jeg ikke tenkt så masse på bryllup i det siste - er fullt eksamenskjør her :gjeiper:

Men har litt angst... Vi har ikke skaffa toastmaster! Han vi ville ha, sa nei :(

Skrevet

Har du sjekka eBay? :)

Selv har jeg ikke tenkt så masse på bryllup i det siste - er fullt eksamenskjør her :gjeiper:

Men har litt angst... Vi har ikke skaffa toastmaster! Han vi ville ha, sa nei :(

Føler at det er litt knapt med tid nå :fnise: Har vært innom Cecilie Melli og Monsoon (de har fått en egen brudekolleksjon), men no such luck. De brudesalongene jeg vet om har bare bøyler og tiara, men det er ikke det jeg vil ha! :snurt:

Skjønner at det er skuffende, ja! Har dere ingen andre dere kan spørre? Det trenger ikke å være en som står dere veldig nær, så lenge vedkommende er klar for oppgaven :)

Skrevet

Føler at det er litt knapt med tid nå :fnise: Har vært innom Cecilie Melli og Monsoon (de har fått en egen brudekolleksjon), men no such luck. De brudesalongene jeg vet om har bare bøyler og tiara, men det er ikke det jeg vil ha! :snurt:

Skjønner at det er skuffende, ja! Har dere ingen andre dere kan spørre? Det trenger ikke å være en som står dere veldig nær, så lenge vedkommende er klar for oppgaven :)

Jeg synes de har fine spenner på Accessorize og av og til noen pene Glitter eller CMYK. Jeg vurderer litt å ha en spenne som plukker opp farger fra brudebuketten min.

Jeg begynner selv å kjenne at de kiler litt siden snart går inn i den årstiden bryllupet skal arrangeres. Heldigvis så er mye bestilt og ordnet. Venter bare på brudekjolen (de driver og syr på den nå) og brudebuketten (som jeg egentlig tviler litt på kommer siden den ble sendt for tre uker siden og butikken ikke lenger finnes).

Skrevet

Jeg synes de har fine spenner på Accessorize og av og til noen pene Glitter eller CMYK. Jeg vurderer litt å ha en spenne som plukker opp farger fra brudebuketten min.

Jeg begynner selv å kjenne at de kiler litt siden snart går inn i den årstiden bryllupet skal arrangeres. Heldigvis så er mye bestilt og ordnet. Venter bare på brudekjolen (de driver og syr på den nå) og brudebuketten (som jeg egentlig tviler litt på kommer siden den ble sendt for tre uker siden og butikken ikke lenger finnes).

Der har jeg ikke vært. Takk for tipset :)

Unnskyld hvis dette er et idiotisk spørsmål, men hva mener du med at du har bestilt brudebuketten...? :klo: Trodde det var noe man gjorde rett før, jeg. :ler:

Jeg må selv levere inn kjolen min for tilpassing aldeles snart. Den er sydd etter mine mål, men har visst blitt for stor allikevel! :klaske:

Skrevet

Der har jeg ikke vært. Takk for tipset :)

Unnskyld hvis dette er et idiotisk spørsmål, men hva mener du med at du har bestilt brudebuketten...? :klo: Trodde det var noe man gjorde rett før, jeg. :ler:

Jeg må selv levere inn kjolen min for tilpassing aldeles snart. Den er sydd etter mine mål, men har visst blitt for stor allikevel! :klaske:

Nei det langt fra ett dumt spørsmål, de fleste brudebuketter er jo laget av blomster som vi alle vet visner så alt for fort (hvertfall de jeg kjøper siden jeg ikke har spesielt grønn fingre). Jeg har bestilt en bukett som er satt sammen av silkeblomster.

Om jeg ender opp med å kjøpe en av ekte blomster i en butikk, hvor lang tid i forveien bør jeg gå og snakke med dem?

Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Dere som gifter dere i juni bør booke nå, egentlig (om ikke egentlig for lenge siden, avhengig av hvor stort sted det er). De tar tross alt en del timer å lage en brudebukett, så det er begrenset hvor mange de får til å lage hver dag. :)

Endret av Tekola
Skrevet

OK :) Da skjønner jeg litt mer!

Jeg skal gifte meg i Roma og har fått beskjed av stylisten min om at det går helt fint å ordne det dagen før der nede. Det er uansett ikke noe som er ekstremt viktig for meg, selv om jeg tenker at jeg vil føle meg litt keitete uten noe å holde i :fnise:

Skrevet

da er det bare 19 dag igjen her, kjenner neverne strømmer på.alt er i rute.....håper jeg..

-kjolen er klar (henger på soverommet) mangler stryking

- dress til mannen er i orden

-lokalet blir tatt over dagen før og klar for pynting med hjelp fra hele familien.

-Kirken er booket for lenge siden, møte med Presten 7 juni...

- Salmer og solo er bestilt...

-blomster er bestilt

- håret skal farges og klippes 10 juni, og deretter fikser jeg med selv på selve dagen, og sminker meg selv.

- bryllupsantrekk til natten er handlet inn (blir sikker ikke brukt siden vi er slitne)

- Kokken er i gang med forberedelser og alt.

- servitørene er informert.

- Talen til brudgommen er i orden trur jeg.....

Det som mangles:

- anti gnagsår plaster hel (får alltid gnagsår av pensko)

- Bh til brudekjolen

- hold inn strømpebukse med høyt liv (Lindex)

- negler

- sminke til selve dagen (greit å kjøpe noe med kvaltitet)

- 1 Tur til Sverige for kjøp av siste 5 vin kartonger og ost og små div som er billigere i sverige, som feks. Fløte....

Men er totalt stresset, så redd for at noe skal gå galt..... at jeg skal glemme noe eller noe sånt..

VIL så veldig gjerne kunne nyte dagen!! :danser: :danser: :danser:

Skrevet

da er det bare 19 dag igjen her, kjenner neverne strømmer på.alt er i rute.....håper jeg..

-kjolen er klar (henger på soverommet) mangler stryking

- dress til mannen er i orden

-lokalet blir tatt over dagen før og klar for pynting med hjelp fra hele familien.

-Kirken er booket for lenge siden, møte med Presten 7 juni...

- Salmer og solo er bestilt...

-blomster er bestilt

- håret skal farges og klippes 10 juni, og deretter fikser jeg med selv på selve dagen, og sminker meg selv.

- bryllupsantrekk til natten er handlet inn (blir sikker ikke brukt siden vi er slitne)

- Kokken er i gang med forberedelser og alt.

- servitørene er informert.

- Talen til brudgommen er i orden trur jeg.....

Det som mangles:

- anti gnagsår plaster hel (får alltid gnagsår av pensko)

- Bh til brudekjolen

- hold inn strømpebukse med høyt liv (Lindex)

- negler

- sminke til selve dagen (greit å kjøpe noe med kvaltitet)

- 1 Tur til Sverige for kjøp av siste 5 vin kartonger og ost og små div som er billigere i sverige, som feks. Fløte....

Men er totalt stresset, så redd for at noe skal gå galt..... at jeg skal glemme noe eller noe sånt..

VIL så veldig gjerne kunne nyte dagen!! :danser: :danser: :danser:

SÅ spennende! :) Vi har ca samme liste over ting som ikke er gjort enda :fnise:

Nå er det under tre uker til vi reiser nedover og jeg gleder meg såååå mye!! Er så takknemlig for solen som var den siste uken fordi nå er huden min fin og sommerbrun! Slapp den selvbruningen ;)

Ellers er kjolen levert til sydamen. Får den tilbake om en ukes tid. Skoene driver jeg og går inn når jeg husker på det.

Gjest airam90
Skrevet

Jeg skal gifte meg 11.08.2012 :D Gleder meg så utrolig mye!!

Har drømt om å gifte meg siden jeg var liten jente så dette er veldig stort :)

Tror og håper vi har alt under kontroll. Kirke, lokale, fotograf, mat, bryllupsferie, kjolen, dress til han og alle innbydelser er ute.

Da gjenstår det vel bare småting eller ting man ikke kan ta før noen uker i forveien.

Har bestilt time til frisør, men vist jeg skal farge håret typisk, når er dette lurt å gjøre for å unngå ettervekst. Og sefølgelig om det skulle skje noe rart med fargen at det skal være tid å fikse det.

Skrevet

Jeg skal gifte meg 11.08.2012 :D Gleder meg så utrolig mye!!

Har drømt om å gifte meg siden jeg var liten jente så dette er veldig stort :)

Tror og håper vi har alt under kontroll. Kirke, lokale, fotograf, mat, bryllupsferie, kjolen, dress til han og alle innbydelser er ute.

Da gjenstår det vel bare småting eller ting man ikke kan ta før noen uker i forveien.

Har bestilt time til frisør, men vist jeg skal farge håret typisk, når er dette lurt å gjøre for å unngå ettervekst. Og sefølgelig om det skulle skje noe rart med fargen at det skal være tid å fikse det.

Jeg gifter meg og 11.08.2012^_^

Jeg venter enda på kjolen... Men ellers er det meste på plass.

Jeg var aldri den som drømte om bryllupet, bare selve kjolen;) Trodde aldri jeg skulle gifte meg. Men så leste jeg eksteskapsloven. Også traff jeg en utrolig fin fyr^_^

Skrevet

I dag er det bare 2 mnd igjen. Herlighet som tiden flyr :)

Gleder meg så ufattelig mye!

Gjest airam90
Skrevet

Jeg gifter meg og 11.08.2012^_^

Jeg venter enda på kjolen... Men ellers er det meste på plass.

Jeg var aldri den som drømte om bryllupet, bare selve kjolen;) Trodde aldri jeg skulle gifte meg. Men så leste jeg eksteskapsloven. Også traff jeg en utrolig fin fyr^_^

Hihi :) Ja det er morsomt å se hvordan livet og meninger endrer seg i løpet av livet! :fnise:

Er så redd for å glemme noe viktig, er så mye å huske på.

Jaja, det viktigste er at vi får si vårt ja til hverandre den dagen, hihi. :rodmer:

Skrevet

Iiik, bare 18 dager igjen!!!

• Liker 1
Skrevet

3 uker igjen! :)

Men det er bare 17 dager til vi drar og skal ærlig innrømme at jeg blir ørlite grann stresset av denne streiken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...