Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med huskjøp, Doh :)

Idag er det 1 måned igjen til bryllupet-*kribler i magen* :hoppendeglad: Tror det aller meste er under kontroll :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er det 1 måned igjen til bryllupet-*kribler i magen* :hoppendeglad: Tror det aller meste er under kontroll :)

Hurra :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

:hoppendeglad:

Den siste måneden kommer til å gå fort :)

Og takk alle :) har aldri eid hus/leilighet før så synes det er ganske stas :)

• Liker 2
Skrevet

Skikkelig off topic, men dette er liksom skravletråden jeg er med i:

Jeg har kjøpt meg hus!!!!! Rekkehus da, men hus er hus :) blir så deilig å flytte ut av Oslo og leiligheten :danse:

Gratulerer!! Rekkehus er hus. Har dere sett etter noe nytt lenge? Vi titter også etter ny leilighet (vi vil helst nærmere sentrum i Oslo, men folk er jo forskjellige ;)) midt oppi bryllupsstyret og ny jobb - er det ikke typisk at alt skjer på en gang?

• Liker 1
Skrevet

Så spennende! Hold oss oppdatert ;) Er det bare glede, eller nerver i tillegg? Vi er ca 3 mnd unna, nesten så jeg begynner å smågrue meg litt til alt styret mot slutten...

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!! Rekkehus er hus. Har dere sett etter noe nytt lenge? Vi titter også etter ny leilighet (vi vil helst nærmere sentrum i Oslo, men folk er jo forskjellige ;)) midt oppi bryllupsstyret og ny jobb - er det ikke typisk at alt skjer på en gang?

Nei, vi skulle egentlig på visning for å se hvordan området var og hvordan planløsningen i rekkehusene der er. Men så falt vi for det, og hadde finansiering i orden(trodde jo ikke vi kom til å få bruk for den på noen mnd). Heldigvis ingen budrunde så fikk det for takst :)

Skrevet

Nei, vi skulle egentlig på visning for å se hvordan området var og hvordan planløsningen i rekkehusene der er. Men så falt vi for det, og hadde finansiering i orden(trodde jo ikke vi kom til å få bruk for den på noen mnd). Heldigvis ingen budrunde så fikk det for takst :)

Det er jo kjempeflaks å få det for takst nå for tiden! Har sett noen galopperende budrunder... Blir det overtakelse og flytting med en gang?

Skrevet

Det er jo kjempeflaks å få det for takst nå for tiden! Har sett noen galopperende budrunder... Blir det overtakelse og flytting med en gang?

Overtar i midten av juni. Og så skal vi pusse opp før vi flytter inn(kjøkken og minst ett bad, gulv i stue/kjøkken og male så å si alt). Hehe, bra vi fikk det til takst for da får vi råd til å pusse opp det vi vil :)

Skrevet

Det er skummelt å tenke på at det bare en 1 mnd igjen! Jeg gleder meg noe enormt og føler endelig at jeg har alt under kontroll :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg også skikkelig - lite nerver ute å går...men noen få, som bekymrer seg litt for at jeg skal ha glemt noe ;)

Skrevet

Jeg har en mor som er skremmende glad i å ha kontroll på ting, så jeg kan ikke se for meg at noe skal bli glemt så lenge hun er i nærheten. Men hvem vet. Jeg klarte endelig å bestille negletime i dag, kanskje litt seint ute, men nå er alt under kontroll. Unntatt menyen som ikke er printet ut enda :gjeiper:

Skrevet

3 uker igjen. Merker stresset!

Skrevet (endret)

Hei hei :vinke:

Ble med ett stresset for at det er noe viktig vi har glemt. Vil dere komme med noen innspill, til lista mi?

Dette er i orden:

Alt til bruden, bortsett fra undertøy.

Vielsessted/sted for selskap (på restaurant så de stiller med alt fra pynt til borddekking/sevitører/drinker/ etc)

Musikk til festen

Transport til/fra kirken

Bryllupssuite

Bryllupskake

Fotograf

Bryllupsreise

Invitasjoner er sendt ut og svarfrist er nå 1.april

Overnatting til gjestene

Frisør brud

Dette er ikke i orden, men er tenkt på:

Gaveliste

Blomster

Klær til brudgom/barn

Ringer (usikker på om vi skal bruke forlovelsesringene (pusse de + gravere inn bryllupsdato) eller om vi skal kjøpe nye :klo: )

Musikk i vielsen (inngangs-utgangsmars, evt. solosang)

Har en plan for bordkortene (skal lage de selv)

Sende inn div.papirer

Meny

Toastmaster

Delegere ansvar for gavene

Kirkeprogram

Dette er det jeg kommer på sånn i farta, tar gjerne imot innspill fra dere andre, er redd vi glemmer noe veldig viktig :takke:

Edit. La til tips.

Endret av MonThe
Skrevet

Har dere toastmaster? Er det eneste jeg kommer på nå. Og så delegere ansvar for å pakke opp gavene og skrive ned hva det er, og å dele ut kirkeprogrammene(eller vielsesprogrammene om det ikke er i kirken da) om dere skal ha det. Ellers ser det ut som om dere har alt under kontroll :)

• Liker 1
Skrevet

Har dere toastmaster? Er det eneste jeg kommer på nå. Og så delegere ansvar for å pakke opp gavene og skrive ned hva det er, og å dele ut kirkeprogrammene(eller vielsesprogrammene om det ikke er i kirken da) om dere skal ha det. Ellers ser det ut som om dere har alt under kontroll :)

Toastmaster har vi tenkt på (men glemte å skrive det ned), men vi har sålangt ingen.. Ansvar for gaver + krikreprogram var bra du sa, takk! :jepp:

Skrevet (endret)

Da har jeg endelig fått tak i sko! Ikke at jeg hadde dårlig tid, men en skofreak som meg selv får jo selvfølgelig litt hetta allikevel :fnise: Nå gjelder det bare å få gått dem såpass inn at det ikke gjør noe at de er 10 cm høye og skal brukes en hel dag på brosteinen i Roma... :sjenert:

Gleder meg nå! :)

Endret av Samulita
Skrevet

Ngh, kjenner jeg begynner å få litt noia... Har en brudekjole som en to nummer for stor rundt brystet hengende i skapet (har bestilt ny, måtte ut med 100$ ekstra for å være sikker på at den er klar til bryllupet), bestilt lokale som ordner med catering, pynt og servitører, og det tror jeg er det.

Typen har ikke dress, vi har ikke fått tid på tinghuset (må ha vielsesattest for å få det), vi har ikke 100% klar gjesteliste, invitasjonene er fremdeles i skisseblokka mi og de andre 1000 små tingene som må ordnes...

Skrevet

Nå har jeg brukt en time på å kikke gjennom fotografens nettside (for sikkert 10. gang...), og må konstatere at jeg aldri blir lei! Sipper like mye hver gang... :grine:

Gleder meg til det er vår tur til å spankulere rundt i Romas gater :rodmer:

Skrevet

7 dager igjen. Nervøs

Skrevet

7 dager igjen. Nervøs

Ikke noe å være nervøs for. Kommer til å gå kjempebra :) hva slags bryllup skal dere ha?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...