Ninnin86 Skrevet 21. februar 2012 #761 Skrevet 21. februar 2012 Nydeleg, både kaka, kjolen og du! Gratulerer! Helt nydelig! Gratulerer så mye! Under to uker igjen for oss nå. Gleder meg! Så fin du var Ninnin! Og for en utrolig vakker kjole Og kaka så kjempegod ut Tusen takk, alle sammen Vi hadde virkelig en stålende dag!! 1
bobbi Skrevet 21. februar 2012 #763 Skrevet 21. februar 2012 Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf Kjempefine bilder
Samulita Skrevet 21. februar 2012 #764 Skrevet 21. februar 2012 Utrolig fine bilder, Doh! Og så tøff du er som står med nakne skuldre i mange minus!
Clea Skrevet 21. februar 2012 #765 Skrevet 21. februar 2012 Ååå, så fin du var! Og smykket ditt er jeg helt betatt av!! Helt perfekt var det!!
Gjest Tekola Skrevet 21. februar 2012 #766 Skrevet 21. februar 2012 Nydelige bilder! Varmet capen mye? Hvor kaldt var det? Jeg lurer litt på stilongs under kjolen min 3. mars. I Hvert fall under fotograferingen.
Ninnin86 Skrevet 22. februar 2012 #768 Skrevet 22. februar 2012 Ååå, så fin du var! Og smykket ditt er jeg helt betatt av!! Helt perfekt var det!! ÅÅÅ så fin du var Ninnin! Tuuuuusen takk Må vel innrømme at jeg følte meg ganske fin Tihi Smykket, øredobbene og diademet er forresten kjøpt på abelone.no
Gjest Doh Skrevet 22. februar 2012 #769 Skrevet 22. februar 2012 Nydelige bilder! Varmet capen mye? Hvor kaldt var det? Jeg lurer litt på stilongs under kjolen min 3. mars. I Hvert fall under fotograferingen. Det var ca 12 minusgrader.capen varmet noe, og vi hadde også et par pauser der vi varmet oss i bilen. Eneste stedet det var godt og varmt var under kjolen, for der holdt alle lagene kulda ute. Men ha skikkelige vintersko. De skoene det er bilde av hadde jeg på i fem min før jeg bytta til varme sko
Ninnin86 Skrevet 23. februar 2012 #770 Skrevet 23. februar 2012 Ninnin beveger seg nå stille fra bryllupsforumet til babyforumet, for Ninnin er nemlig gravid Nå krysser jeg bare fingrene for at dette går veien Lykke til, alle sammen!! Jeg kommer selvfølgelig innom og hilser på en gang i blant (kanskje ganske ofte) 8
Pentu Skrevet 23. februar 2012 #771 Skrevet 23. februar 2012 Ninnin beveger seg nå stille fra bryllupsforumet til babyforumet, for Ninnin er nemlig gravid Nå krysser jeg bare fingrene for at dette går veien Lykke til, alle sammen!! Jeg kommer selvfølgelig innom og hilser på en gang i blant (kanskje ganske ofte) Gratulerer så mye!!
must Skrevet 23. februar 2012 #772 Skrevet 23. februar 2012 Ninnin beveger seg nå stille fra bryllupsforumet til babyforumet, for Ninnin er nemlig gravid Nå krysser jeg bare fingrene for at dette går veien Lykke til, alle sammen!! Jeg kommer selvfølgelig innom og hilser på en gang i blant (kanskje ganske ofte) Gratulerer med både bryllupet og baby på vei!
Ninnin86 Skrevet 24. februar 2012 #773 Skrevet 24. februar 2012 Gratulerer så mye!! Gratulerer med både bryllupet og baby på vei! Tuusen tuusen takk! Jeg er veldig lykkelig, og kan nesten ikke tro det er sant Lykke til med forestående bryllup
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2012 #774 Skrevet 24. februar 2012 Oh wow, Ninni! Gratulerer så mye! Her er det igjen litt over en uke til bryllupet. Det er så mange detaljer!
Samulita Skrevet 24. februar 2012 #775 Skrevet 24. februar 2012 Oh wow, Ninni! Gratulerer så mye! Her er det igjen litt over en uke til bryllupet. Det er så mange detaljer! Så gøy! Har dere alt under kontroll?
Gjest Doh Skrevet 25. februar 2012 #776 Skrevet 25. februar 2012 Ninnin beveger seg nå stille fra bryllupsforumet til babyforumet, for Ninnin er nemlig gravid Nå krysser jeg bare fingrene for at dette går veien Lykke til, alle sammen!! Jeg kommer selvfølgelig innom og hilser på en gang i blant (kanskje ganske ofte) Åh, så utrolig koselig Gratulerer kjempemasse
Gjest Tekola Skrevet 28. februar 2012 #777 Skrevet 28. februar 2012 Gah! Fikk nettopp beskjed om at hun som skulle fikse neglene mine har blitt sykemeldt! Jeg bevarte heldigvis fatningen og sa at det var greit, googlet etter folk som legger shellac i Trondheim og fikk meg time i morgen tidlig, før vi drar til Røros. Takk og lov!
Gjest Doh Skrevet 28. februar 2012 #778 Skrevet 28. februar 2012 Gah! Fikk nettopp beskjed om at hun som skulle fikse neglene mine har blitt sykemeldt! Jeg bevarte heldigvis fatningen og sa at det var greit, googlet etter folk som legger shellac i Trondheim og fikk meg time i morgen tidlig, før vi drar til Røros. Takk og lov! Bra at krisen ble avverget jeg tok vanlig manikyr to dager før bryllupet, og den begynte å bli ødelagt allerede på fredagen. Tror shellac er mye mye bedre da. Hvordan er det med nervene da?
Gjest Doh Skrevet 1. mars 2012 #779 Skrevet 1. mars 2012 Nå er jeg spent på om kjolen min blir solgt. La ut annonsen i dag. Den ble litt lang og teit da.... Kryss fingrene for meg jenter Her er annonsen. Kom gjerne med innspill for å få den bedre
bobbi Skrevet 2. mars 2012 #780 Skrevet 2. mars 2012 Nå er jeg spent på om kjolen min blir solgt. La ut annonsen i dag. Den ble litt lang og teit da.... Kryss fingrene for meg jenter Her er annonsen. Kom gjerne med innspill for å få den bedre Syns det var en fin annonse jeg Lykke til med salget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå