Gjest Doh Skrevet 9. februar 2012 #741 Skrevet 9. februar 2012 Takk for det Egentlig ganske enkelt og greit, men det ser veldig stilig ut! Også liker de aller fleste sjokoladekake Kan aldri bli feil med sjokoladekake Vi skulle egentlig ikke ha det, men jeg syns det var litt lite kaker så jeg lagde en dagen før. Den ble fort borte
NewYorkNewYork Skrevet 9. februar 2012 #742 Skrevet 9. februar 2012 Fikk mail fra Jack i dag om at kjolen min er på vei, så nå venter jeg spent! Jeg måtte bare rope det ut her :D 1
Ninnin86 Skrevet 10. februar 2012 #743 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Nå tror jeg egentlig det begynner å gå opp for meg hva jeg egentlig skal gjøre neste helg Sitter på jobben og har egentlig ganske mye å gjøre, men hodet er et heeeeelt annet sted Kollegene mine kom med til meg i lunsjen, da!! Såå koselig Har allerede ristet og klemt litt på den hihi, blir ikke voksen før bryllupet hvertfall Edit: Pakken er vel egentlig til oss, da, ikke til meg Endret 10. februar 2012 av Ninnin86 3
MonThe Skrevet 13. februar 2012 #745 Skrevet 13. februar 2012 Denne uken blir jeg FRU!! Har dere alt klart?
Ninnin86 Skrevet 13. februar 2012 #746 Skrevet 13. februar 2012 Har dere alt klart? Ja, det er ikke så mye som mangler nå Jeg driver og lager marsipanroser til kaken, og de blir nok ferdige i dag! Ellers er jeg liiiitt på etterskudd med sjalet jeg strikker, men tipper jeg skal klare det Nå bare gleder jeg meg Er jo egentlig på jobb, men hodet er en helt annen plass! hehe 1
bobbi Skrevet 16. februar 2012 #747 Skrevet 16. februar 2012 Hvor mye kake regner dere andre per person til kaffen?
Tillie Skrevet 16. februar 2012 #748 Skrevet 16. februar 2012 Sånn, får se om jeg klarte det nå Her er hvertfall jeg da. Ser ikke kjolen så godt, skal legge ut nytt bilde når jeg får flere der kjolen er med Sent ute, men: Gratulerer! Du så absolutt nydelig ut (og veldig glad )
Gjest Doh Skrevet 17. februar 2012 #749 Skrevet 17. februar 2012 Sent ute, men: Gratulerer! Du så absolutt nydelig ut (og veldig glad ) Tusen takk Ninni, gratulerer masse med morgendagen og lykke til Håper dagen deres blir kjempefin! 1
Fargenerden Skrevet 17. februar 2012 #750 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Hei! Er det flere her inne som er i gang med planleggingen av et 2012-bryllup? Det er vi! Jeg vet jeg er tidlg ute, men vi planlegger et høybudsjett-bryllup i flere land så det krever litt spredning av utgifter (dessuten klarer jeg ikke vente), så jeg begynner allerede nå. Noen flere der ute? Skulle ønske det var vi som hadde begynt å planlegge i 2010.. hehe. Men tror vi rekker å få alt i boks likevel. Har lokale, vigsler, catering og kjole. Da er vel det viktigste på plass? Ringer har vi ikke enda, men det skal vi se på i helga. Gifter oss om 5 mnd. Endret 17. februar 2012 av Fargenerden
Gjest Solstråla88 Skrevet 17. februar 2012 #751 Skrevet 17. februar 2012 Gratulerer med morgendagen Ninnin86 Du kommer nok til og bli strålende vakker 1
MonThe Skrevet 18. februar 2012 #752 Skrevet 18. februar 2012 Gratulerer så mye med dagen Ninnin!! Håper dere får en fantastisk dag! 1
bobbi Skrevet 18. februar 2012 #753 Skrevet 18. februar 2012 Gratulerer med den store dagen Ninnin - håper den blir alt dere ønsket dere 1
Ninnin86 Skrevet 20. februar 2012 #754 Skrevet 20. februar 2012 Tusen takk, alle sammen Nå har jeg endelig blitt fru!! Vi hadde en fantastisk dag!! Det er bare å glede seg 1
Ninnin86 Skrevet 20. februar 2012 #755 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut et bilde fra dagen. Her er jeg på tur inn i kirken, lettere rørt, som dere ser *poff* Også er jeg litt stolt av kaken jeg bakte, så her er den *poff* Endret 2. juni 2012 av Ninnin86 2
Gjest navnelapp Skrevet 20. februar 2012 #756 Skrevet 20. februar 2012 Nydeleg, både kaka, kjolen og du! Gratulerer! 1
Gjest Tekola Skrevet 20. februar 2012 #757 Skrevet 20. februar 2012 Helt nydelig! Gratulerer så mye! Under to uker igjen for oss nå. Gleder meg!
Gjest Doh Skrevet 21. februar 2012 #758 Skrevet 21. februar 2012 Du var nydelig ninni og kaka ble utrolig fin. Flink du er som ordna den helt selv Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf 1
MonThe Skrevet 21. februar 2012 #759 Skrevet 21. februar 2012 Tenkte jeg kunne legge ut et bilde fra dagen. Her er jeg på tur inn i kirken, lettere rørt, som dere ser Også er jeg litt stolt av kaken jeg bakte, så her er den Så fin du var Ninnin! Og for en utrolig vakker kjole Og kaka så kjempegod ut Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf Åååh, for et nydelig brudepar ...blir ikke kvitt Askepott-assosiasjonene jeg Fantastisk fine Bilder, med mange vakre detaljer! ---- Da har jeg fått tilbake kjolen min fra rens (kjøpte brukt, urenset), og på torsdag kommer forloveren min for å hjelpe meg å prøve kjolen med underskjørt og alt tilbehør ...og jeg har fått i oppgave å skrive ned alle jeg ønsker å ha tilstede på utdrikningslaget mitt 1
Ninnin86 Skrevet 21. februar 2012 #760 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Du var nydelig ninni og kaka ble utrolig fin. Flink du er som ordna den helt selv Nå har det kommet ut bilder av oss på studiovest.blogspot.com hvis noen vil kikke. Fotografen vår vant forresten sølv i årets bryllupsfotograf Tuuuusen takk Nydelige bilder av et vakkert brudepar!! Gleder meg til å få bildene vi tok på lørdag Endret 21. februar 2012 av Ninnin86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå