Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hortensiaen er jo ikke liten da, men lilla roser er kjempe fint, synes jeg. Så kan du bruke noe lilla orkideer inni der, sammen med litt grønt og brudeslør kansje. Er ingen blomster ekspert selv;)

Høres veldig pent ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år gifter vi oss jenter :hoppendeglad:

Jaa, tenk det! :rodmer:

Neste uke starter "innspurten" mot bryllupet for fullt -- invitasjoner skal bestilles, og vi skal sette opp en detaljert plan for hva vi skal gjøre når ift bryllupet, f.eks når sende div. papirer osv. Og, noen kilo skal av før sommeren, så nå starter også et nyt og bedre liv ;)

Gleder meg vilt til å bli kone i juli :rodmer:

Skrevet

Og, ja nå er det ikke lenge igjen! Svarfristen gikk ut i dag, og alle har bestemt seg! Kun 6 som ikke kunne komme, så frafallet er lite foreløpig :) Gleder meg helt enormt, og gleder meg på alle 2012-brukers vegne! Snart står vel utdrikningslaget for tur ;) grugleder meg!!

Skrevet

Og, ja nå er det ikke lenge igjen! Svarfristen gikk ut i dag, og alle har bestemt seg! Kun 6 som ikke kunne komme, så frafallet er lite foreløpig :) Gleder meg helt enormt, og gleder meg på alle 2012-brukers vegne! Snart står vel utdrikningslaget for tur ;) grugleder meg!!

Så kjekt at det var så mange som kunne komme! Har dere mange gjester? :)

Vet du noe om utdrikningslaget? :)

Skrevet

Så kjekt at det var så mange som kunne komme! Har dere mange gjester? :)

Vet du noe om utdrikningslaget? :)

Blir 106 med meg og brudgommen, så det blir et stort bryllup :) Aner ingenting om utdrikningslaget, så er veldig spent :rodmer:

Hvor mange blir dere da? :)

Skrevet

Wææ kjenner at jeg blir litt stressa nå! Nå er vi i det året som bryllupet er i!

Vi gifter oss 4. august i sommer, når syns dere vi bør sende ut invitasjonene? Jobber med dem for å si det sånn, men stresser en del!

Skrevet

Blir 106 med meg og brudgommen, så det blir et stort bryllup :) Aner ingenting om utdrikningslaget, så er veldig spent :rodmer:

Oj, det er stort ja! Så gøy!! :hoppendeglad: Vi blir rundt 70 stykker :) Spennende med utdrikningslag som nærmer seg da! Jeg har hinta litt til forlvoeren min om at jeg ikke vil bli "tabbet ut", ala stå i åletrange klær og strutteskjørt og synge i byen, og vi er ikke "helt der" i venninnegjengen, så regner med det ikke blir noe sånt.. Men ellers så aaner jeg ikke hva hun tenker. Håper på en hyggelig og minnerik kveld med venninnegjengen, egentlig ikke så nøye om det er så mye som skjer :)

.. tenk, ikke lenge igjen for dere nå! :hjerte: Hvor i landet holder dere til?

Wææ kjenner at jeg blir litt stressa nå! Nå er vi i det året som bryllupet er i!

Vi gifter oss 4. august i sommer, når syns dere vi bør sende ut invitasjonene? Jobber med dem for å si det sånn, men stresser en del!

Vi skal gifte oss 7.juli, og vi sendte ut sms/mail til gjestene våre før jul om at brylluper skal stå da og da, informert om websiden vår, samt sagt ifra at invitasjoner kommer over nyttår. Tenkte det var lurt å si ifra om dette, siden bryllupet er midt i fellesferien og mange kanskje ha rbegynt å planlegge sommerferien allerde :) Regner med vi sender ut invitasjoner i slutten av måneden eller februar. Er kasnkje litt tidlig, men synes det er greit med alt som er gjort :)

Skal du lage invitasjonene selv? :)

Skrevet

Oj, så mange. Blir 50 stk vi, og da har vi egentlig bedt alle. Men jeg har nesten ikke familie da, kun søsken, foreldre og besteforeldre.

Ville sendt de ut senest i mars. Det er jo midt i fellesferien så ville kanskje sendt ut save the date-kort nå sånn at ikke halvparten av gjestene ikke kan....

Skrevet

I år gifter vi oss jenter :hoppendeglad:

Selv om jeg gleder meg veldig blir jeg litt kvalm av tanken og :gjeiper: Sååå mange mennesker som skal se på meg :spy:

Men ellers blir det gøy :-D

Har ikke vært aktiv i tråden før, men nå nærmer det seg så tenkte jeg skulle slenge meg med :)

Skrevet

Selv om jeg gleder meg veldig blir jeg litt kvalm av tanken og :gjeiper: Sååå mange mennesker som skal se på meg :spy:

Men ellers blir det gøy :-D

Har ikke vært aktiv i tråden før, men nå nærmer det seg så tenkte jeg skulle slenge meg med :)

Hehe, ikke bare du som gruer deg til det. Hadde egentlig tenkt å holde tale, men tror ikke jeg tør likevel..... Når gifter du deg da? :)

Skrevet

Tale er helt uaktuelt her. Det at jeg går opp blant så mange mennesker får være kjærlighetserklæring nok :-p

Gifter meg 28.juli :)

• Liker 1
Skrevet

Oj, det er stort ja! Så gøy!! :hoppendeglad: Vi blir rundt 70 stykker :) Spennende med utdrikningslag som nærmer seg da! Jeg har hinta litt til forlvoeren min om at jeg ikke vil bli "tabbet ut", ala stå i åletrange klær og strutteskjørt og synge i byen, og vi er ikke "helt der" i venninnegjengen, så regner med det ikke blir noe sånt.. Men ellers så aaner jeg ikke hva hun tenker. Håper på en hyggelig og minnerik kveld med venninnegjengen, egentlig ikke så nøye om det er så mye som skjer :)

.. tenk, ikke lenge igjen for dere nå! :hjerte: Hvor i landet holder dere til?

Vi skal gifte oss 7.juli, og vi sendte ut sms/mail til gjestene våre før jul om at brylluper skal stå da og da, informert om websiden vår, samt sagt ifra at invitasjoner kommer over nyttår. Tenkte det var lurt å si ifra om dette, siden bryllupet er midt i fellesferien og mange kanskje ha rbegynt å planlegge sommerferien allerde :) Regner med vi sender ut invitasjoner i slutten av måneden eller februar. Er kasnkje litt tidlig, men synes det er greit med alt som er gjort :)

Skal du lage invitasjonene selv? :)

Ja, vi lager dem helt selv! Vi har designet monogram og design selv, det blir veldig enkelt og elegant!

Vi har kjøpt sånne veldig fine og grove ark-typer i kremhvit eller hva jeg skal kalle det, og i kveld prøvde vi å trykke designet vårt på! Det ble faktisk SINNSYKT nydlig! Så nå må vi handle inn en haug med disse arkene, så kan vi egentlig bare sette i gang og masseprodusere dem :D Vi må også få tak i konvolutter som passer til fargen, og så skal vi kanskje trykke monogrammet vårt på konvoluttene også! Jeg er så glad nå for at prøvene ble fine :D

Ikke akkuratt dumt å ha en kommende mann som har tenkt til å bli dataingeniør som er superflink i photoshop og liknende når man skal designe ting selv :D

Skrevet

Leste gjennom talen min i dag. Begynte å gråte....... Har vært ganske sikker på at jeg ikke kom til å tørre, men nå har jeg bestemt meg for å gjøre det(tror jeg). Hadde ikke lest den siden jeg skrev den i september, men tror ikke jeg vil endre på noe. Herregud, jeg kommer til å bli et nervevrak som bare står der og griner :fnise: Skal forresten ikke si til samboeren min at jeg skal holde tale da, det blir mellom meg og toastmasteren(pluss mamma og ei venninne)

Skrevet (endret)

Hei!

Ny her innpå :)

Eg å samboaren min ska gifta oss te sommaren, e superspent! E komt litt igong me planleggingo, men fekk litt angst i da me gjekk inn i 2012! e liksom ikkje så lenge igjen no! :sjokk:

Endret av SommerFru
Skrevet

Hei!

Ny her innpå :)

Eg å samboaren min ska gifta oss te sommaren, e superspent! E komt litt igong me planleggingo, men fekk litt angst i da me gjekk inn i 2012! e liksom ikkje så lenge igjen no! :sjokk:

Gratulerer og velkommen :) Hva slags bryllup skal dere ha?

Skrevet

Vi skal også gifte oss i 2012, nærmere bestemt 11 august:-) Blir en spennede tid fremover, skal bli morro å følge denne tråden.

Skrevet

Gratulerer og velkommen :) Hva slags bryllup skal dere ha?

Takk takk :) Me ska gifta oss SanktHans-afto heima i kjørkjo me begge blei konfirmerte i, å so e bryllupsfest på hotelle med ca 50 gjester (nærmaste familie å venna) :)

Har mången tanka om koss eg vil ha invitasjona, bordkort osv, men har kje komt so longt at eg e bjunt på di! :sjenert: Kor tidli sendte du/dåke ut invitasjonane?

Ellers e kjolen da eg har utsatt lengst, for har hatt store plana om å slanka meg litt.! :fnise: har fremdeles meir å ta av, men bør vel booka meg time snart.. Allerede hørrt rykte om at eg e seint ute :klo:

Gjest Tekola
Skrevet

3. mars nærmer seg med stormskritt nå! Gleder meg! :rodmer:

Skrevet

28.juli, her og!

Gleder meg vilt! Men vi var og så på lokalet nå i jula, og jeg ble kjempeskuffa... Gulvet er kjempeslitt og veggene er trehvite og med diverse klubbgreier på veggene... Vi får gjøre det så fint som mulig!! Det blir en utfordring..

Kjenner jeg også blir stressa! Har ikke gjort så veldig mye. Men vi har nå de "store" tingene klare, i det minste :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...