Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 4. august 2012!! Har ikke engasjert meg i denne tråden enda, men kanskje på tide. Lurte bare på om noen har en viss anelse om når vi burde ha sendt invitasjonene? Tenkte å ha alt ferdig rundt jul.. men spørs om vi får det til :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting vi har ordnet til nå:

- Bestilt kirke

- Bestilt lokalet

- Brudekjolen henger i skapet :rodmer:

- Begynt å bestemme pynt

- Fotograf i boks

- Valgt forlovere

- Begynt å lage pynten osv..

- Laget monogrammet vårt selv. (Jeg tegnet det på ark, og kjæresten lagde det i photoshop. Teeeaaamwork!)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal gifte meg i Jotunheimen den 16.juni 2012. Ser for meg et eventyrbryllup uten like. Lurer på om noen har tips til hvor jeg kan finne inspirasjon til fjell/eventyrbryllup med tanke på invitasjoner, blomster, bordkort, etc....???

Skrevet

Da er det bare 3 mnd igjen!!!! :D

• Liker 1
Skrevet

I går fikk vi serviettene våre. Bestilte fra ebay og betalte ca 680 kr inkludert frakt og toll. Kjøpte disse, og er ganske så fornøyd. Har funnet en med flekk, men så lenge ca 50 av de er uten er jeg fornøyd :) Skal brette de . Tror det blir stilig.

Og så skal jeg selge alle unntatt 12 stk etterpå da, så blir jo så å si gratis for oss. Å leie servietter koster 500 kr så da ble det lurere å gjøre det sånn :) hehe, greit å spare inn der man kan

Skrevet

Vi skal gifte oss 22 september 2012!

Hittil har vi:

Bestilt kirke

Laget budsjett

skrevet gesteliste

Bestemt fargetema

Funnet fotograf

Bestemt inngangs og utgangsmars

Bestemt endel pynt

Sikkert litt annet jeg ikke kommer på også.

Skal se på et nytt lokale idag. Håper det svarer til forventningene! :)

Koser meg med planleggingen!

Skrevet

Hvor har dere andre ( som skal ha ) kjøpt dere brudeslør? :) Er litt skeptisk til kvaliteten på de som selges på feks ebay... :bryllup:

Skrevet

I går fikk vi serviettene våre. Bestilte fra ebay og betalte ca 680 kr inkludert frakt og toll. Kjøpte disse, og er ganske så fornøyd. Har funnet en med flekk, men så lenge ca 50 av de er uten er jeg fornøyd :) Skal brette de . Tror det blir stilig.

Og så skal jeg selge alle unntatt 12 stk etterpå da, så blir jo så å si gratis for oss. Å leie servietter koster 500 kr så da ble det lurere å gjøre det sånn :) hehe, greit å spare inn der man kan

Fin måte å brette serviettene på, og takk, nå fant jeg en side med tips til hvordan vi skal brette våres servietter :happy:

Skrevet

Hvor har dere andre ( som skal ha ) kjøpt dere brudeslør? :) Er litt skeptisk til kvaliteten på de som selges på feks ebay... :bryllup:

Jeg har kjøpt to stk på ebay og ble kjempeskuffet, valgte til slutt et fra salongen hvor jeg fant kjolen. Ebayslørene gav meg en skikkelig plastikk følelse (hvis det gav mening).

Gjest Solstråla88
Skrevet

Kjøpte mitt i salongen hvor jeg kjøpte kjolen, men det ligger jo noen ute på finn også, og somaras har jeg hørt har god kvalitet

Skrevet

Kjøpte på ebay. Skal ha kort slør da(til korsryggen ca) og frisøren kommer til å klippe av kammen så da gadd jeg ikke bruke masse penger på det. Var helt greit, kanskje litt stivt men det tror jeg kommer av at det lå flapakket. Hadde jeg ikke kjøpt på ebay hadde jeg brukt somaras, billige men fine slør :)

Skrevet (endret)

I dag har jeg endelig fått prøvd brudekjolen igjen, den var akkurat like nydelig som sist :rodmer: Kjente nesten at jeg hadde savnet den litt siden sist :fnise:

Ps: Somaras hadde jo mange nydelige slør, takker for tipset :happy:

Endret av bobbi
  • Liker 1
Skrevet

Så bra bobbi :) så på kjolen min forrige helg(den henger hos mamma) og har begynt å bli glad i den igjen. Fikk hvertfall skryt av svigerinna mi :)

Og i dag er det 2(TO!!!!!!!!!) måneder igjen til jeg gifter meg. Litt usikker på om jeg har panikk eller er helt avslappet.... Vet hvertfall at januar blir en hektisk mnd

• Liker 1
Skrevet

Så bra bobbi :) så på kjolen min forrige helg(den henger hos mamma) og har begynt å bli glad i den igjen. Fikk hvertfall skryt av svigerinna mi :)

Og i dag er det 2(TO!!!!!!!!!) måneder igjen til jeg gifter meg. Litt usikker på om jeg har panikk eller er helt avslappet.... Vet hvertfall at januar blir en hektisk mnd

WOW, tida flyr - Skrekkblandet fryd :biggrin:

Min kjole henger også hos Mamma...ellers hadde jeg sikkert tatt den fem å sett og prøvd ofte ;) Bra du begynner å bli glad i den igjen, da blir det sikkert enda bedre igjen neste gang du prøver den :happy:

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal gifte oss 8. september 2012! Fikk et overraskende frieri 1. desember og er veldig lykkelig!

Noen som har forslag til lilla blomster som er å finnes i september? Vil så gjerne ha inslag av det i brudebuketten da sølv og dyp lilla er temafarger, men syntes det er vanskelig å finne!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi skal gifte oss 8. september 2012! Fikk et overraskende frieri 1. desember og er veldig lykkelig!

Noen som har forslag til lilla blomster som er å finnes i september? Vil så gjerne ha inslag av det i brudebuketten da sølv og dyp lilla er temafarger, men syntes det er vanskelig å finne!

Du får vel lilla hortensia også finnes jo lilla roser

• Liker 1
Skrevet

Du får vel lilla hortensia også finnes jo lilla roser

Lilla roser er ikke dumt. Har egentlig også sansen for små blomster da. Tenkte kanskje hvite roser i kombinasjon med noen små lilla. Men har jo ikke peiling på blomster!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Lilla roser er ikke dumt. Har egentlig også sansen for små blomster da. Tenkte kanskje hvite roser i kombinasjon med noen små lilla. Men har jo ikke peiling på blomster!

Hortensiaen er jo ikke liten da, men lilla roser er kjempe fint, synes jeg. Så kan du bruke noe lilla orkideer inni der, sammen med litt grønt og brudeslør kansje. Er ingen blomster ekspert selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...