Gå til innhold

Som å le av manglende reisning


Runaway

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som begynner å bli ganske kjipt. Jeg har en stund datet en fyr og vi har det helt fantastisk sammen. Vi har ikke hatt sex så lenge, men nå sier han at han ikke vil ha mer sex med meg. Og grunnen? At jeg ikke har oppnådd orgasme med ham ennå. De gangene vi har hatt sex har jeg hatt det helt fantastisk og god, men orgamsen har dessverre uteblitt. De siste gangene har han vært oppgitt over meg; den ene gangen avbrøt han samleie, slo på lyset og så på meg og spurte hva i helvete som var galt med meg. Han har sagt at jeg er umulig og at ALLE andre han har vært med har oppnådd klimaks. Han nekter å komme selv før jeg kommer. Siste gang vi hadde sex holdt han tilbake sin orgasme i 20 minutter for å vente på meg (og jeg kom ikke), og plutselig tok han tak i meg og filleristet meg og sa at han ikke ville ha sex med meg igjen hvis jeg ikke kan oppnå klimaks. Det er lenge siden jeg har følt meg så jævlig. Jeg vil virkelig slippe meg løs med ham, men hver gang vi skal ha sex føler jeg det blir et jag etter orgasmen, og det eneste jeg klarer å fokusere på er "nå må du komme" på grunn av at han har lagd et så stort nummer ut av det. Jeg vet jeg er vrien mht orgasmer, og jeg må være rimelig trygg på partneren før jeg klarer å slippe meg løs. Og dette forholdet er ikke kommet til det punktet. Og det blir ikke bedre av at han prøver å stresse frem en orgasme. Han får meg til å føle meg impotent, og jeg orker ikke fortsette det begynnende forholdet om det skal være som dette.

Hva er deres meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud for en sodd.

Man kan ha god sex uten orgasme, og man kan ha dårlig sex med orgasme.

Han må lære seg å ikke knytte egoet til sin evne å gi deg orgasme, men (om han virkelig må knytte det til noe) sin evne til å få deg til å føle godt. Ved å fokusere på orgasmen, blir sexen betraktelig verre for begge parter.

Kommunikasjon er nøkkelen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Hadde dumpa ræva hans rimlig raskt. Det der hadde eg ikkje gadd kaste vekk tida mi på, for ein tulling (les: møkkamann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spurvemann

Det går ikke an! Det er d verste jeg har hørt på lenge om å belære andre mennesker om hvordan de skal reagere og føle. :kjefte:

Flau over å være mann :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror du skal være veldig glad for at den fyren ikke vil ha sex med deg mer, ja. Om du har sagt til ham det du skriver her, og han oppfører seg slik du beskriver, er det ikke håp for ham. Uansett behandler han deg jo fullstendig respektløst. Han er ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Dette høres ikke sunt ut i det hele tatt. Kom deg bort. Du fortjener mye bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuuud!! Går det an at det finnes så bortreiste menn i vår opplyste verden???????

Han må jo bare være helt hjernedød...

Stikk av, og finn deg et mannfolk du, det fortjener du så absolutt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet hørtes dette rart ut. Men la oss snu litt på dette, om ikke annet enn for refleksjonens skyld....

Det finnes mange menn der ute som som har fått samme beskjed som TS bare på en litt annen måte. F. eks. når han får orgasme raskt (for tidlig ifølge kvinner) så blir jo mange dumpet og det MED aksept fra de fleste fordi det å komme fort er per definisjon FEIL.

Derfor er det vel kanskje snart på tide å se litt større på orgasmerelaterte problemer. Man kan jo saktens spørre seg: Er det han som kommer for fort, eller er det hun som er for treig? Jeg ville tro at TS aldri hadde opplevd det hun skriver om hvis det virkelig var en større aksept for hverandres egenart. Når sexlivet styres av orgasmefokus og prestasjon, blir det ofte slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en mann som du vil ha det mye bedre med uten.. At han fillerister deg fordi at han blir frustrert når du ikke får orgasme er jo på grensen til vold.

Han virker på grensen til psykopat i forhold til sine kontrollbehov.

Hvis du synes det er vanskelig å dra fra ham, så råder jeg deg til å søke støtte i venner og familie. Det kan jo være enkelt for oss her på KG og si at du skal dumpe ham, men ofte trenger jo ikke det å være så enkelt..

Lykke til, du fortjener langt bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter fyren med komplekser? "Damen får ikke orgasme, ergo er jeg ikke perfekt"

Tror kanskje dere burde ta en lengre prat, på nøytral grunn, altså ikke rett før eller rett etter kos, hvor du må få frem hvordan det er for deg, uten at det nødvendigvis er feil ved ham på punktet. De færreste av oss klarer vel å få orgasme under press.

Nå er mangel på prestasjon er sårt punkt også hos de aller fleste vil jeg tro, det forklare reaksjonen hans, ikke at det er akseptabelt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tror nok egoet hans har fått seg en knekk her gitt. Jeg hadde dumpa ham tvert, hva blir det neste???

Jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å få orgasme med ham senere heller fordi du kommer kun til å stresse. Så du kommer til å fake så han blir fornøyd og sexen kommer til å bli helt forjævlig til du innser at du faktisk fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Det hjelper litt å lese svarene deres. Jeg er jo klar over at det ikke er normal atferd, men det er likevel godt med bekreftelse og meninger utenfra. Det gir meg litt bedre mot til å ta en ordentlig alvorsprat med ham. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...