Gå til innhold

Avbryte sexen pga sårhet?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Har noe på gang med en fyr og i forrige uke hadde vi sex for første gang sammen.

Problemet var at jeg måtte avbryte fordi det ble vondt. Jeg får ganske fort vondt, er vant med korte sexakter fra da jeg var sammen med exen, og når jeg havner sammen med gutter som varer lengre enn 10 min så blir jeg sår. Pleier holde ut for guttens skyld, men det føles så feil å ligge der og late som det er kjempegodt, men jeg tenker "au, au" og bare venter på at det skal være over.

Så for første gang i midt liv avbrøt jeg faktisk samleiet og sa det som det var. Han sa det gikk greit, men det er vel egentlig ganske kjipt. Føler meg som verdens kjipeste jente:s Lo det litt bort med at "jeg er ikke så herdet for tiden" (mtp jeg har hatt minimalt med sex som singel). Kan det være en gyldig forklaring?

Er det frekt å ymte frempå at han må forte seg å komme?

Gutter; Hadde du blitt sur om jenta avbrøt pga sårhet?

Det skal nevnes at sexen var litt daff også, er det veldig godt så glemmer jeg at jeg blir sår og vil fortsette.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, kjipt å avslutte forholdet, men er virkelig ikke gøy når sexen blir en lidelse etter en stund. Er i utgangspunktet veldig glad i sex, men vil ha kjappe omganger og heller oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stavangermamma78

Er nok ikke dumt å ta en prat med han om det... Du trenger jo ikke nevne eksen da, men bare fortelle det som at siden det ikke har vært så mye aktivitet der nede på en stund trenger du kanskje litt tid å jobbe deg opp, eller noe liknende :) Du kan nok også fortelle ham at du liker korte, men mange omganger.

Det er godt du ikke synes du selv skal ligge der og ikke ha det godt, for det gjorde jeg for et år siden når jeg var kjempesår i en periode, og det førte til at jeg begynte å kvie meg for å ha sex, og det endte egentlig med at forholdet ble slutt (før det kom seg på beina igjen, takk Gud!)

Men er denne sårheten noe som kom med eksen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er nok ikke dumt å ta en prat med han om det... Du trenger jo ikke nevne eksen da, men bare fortelle det som at siden det ikke har vært så mye aktivitet der nede på en stund trenger du kanskje litt tid å jobbe deg opp, eller noe liknende :) Du kan nok også fortelle ham at du liker korte, men mange omganger.

Det er godt du ikke synes du selv skal ligge der og ikke ha det godt, for det gjorde jeg for et år siden når jeg var kjempesår i en periode, og det førte til at jeg begynte å kvie meg for å ha sex, og det endte egentlig med at forholdet ble slutt (før det kom seg på beina igjen, takk Gud!)

Men er denne sårheten noe som kom med eksen og?

Takk for svar:)

Bør prate med han om det, men det er så flaut at jeg kvier meg. Prøvde hinte litt om at han burde forte seg (bare i tilfelle han er en av dem som tror det gjelder å holde lengst mulig ut).

Ble sår med eksen og, men han varte sjeldent så lenge at jeg rakk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stavangermamma78

Skjønner den er flau =/ Men det var det jeg og syntes... Tror nok det beste bare er å la det stå til, og fortelle ham det. Kanskje etter en flaske vin? :)

Hmm har du sjekket om du har sopp? Det kan faktisk gjøre det sårt :S Mest i skjedeåpningen, tror jeg. Men kanskje du skal få dratt til en gynekolog? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Skjønner den er flau =/ Men det var det jeg og syntes... Tror nok det beste bare er å la det stå til, og fortelle ham det. Kanskje etter en flaske vin? :)

Hmm har du sjekket om du har sopp? Det kan faktisk gjøre det sårt :S Mest i skjedeåpningen, tror jeg. Men kanskje du skal få dratt til en gynekolog? :)

Jeg kommer i så fall til å si det på en litt spøkefull måte "Jeg er vant med å ha kjappe omganger, så blir lett sår", blahblahblah.

Æh, nei! Hjelp, nå ble jeg litt småstresset:s Trodde ikke jeg hadde det, ikke merket noe, men hvis sårhet er et symptom på det så...:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Selvfølgelig avslutter du og sier fra. Du skal jo ikke lide for at han skal bli ferdig.

Når det er sagt, så er jeg helt sikker på at det finnes en løsning for problemet ditt.

Google it ;)

NOTAT TIL MEG SELV: Neste gang du har sex, husk å spørre om det begynner å bli sårt ettersom hun trolig ikke sier ifra selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stavangermamma78

Jepp spøk og litt humor er ofte letteste veien :) Bare pass på at du ikke spøker det helt bort så han faktisk får det med seg.

Det var hvertfall det som var mitt problem :O Det var supersårt, og jeg kunne nesten ikke tisse uten at det sved resten av dagen. Sjekk om fastlegen din tilbyr gynekologiske undersøkelser. Litt kjipt at sexlivet skal være styrt rundt noe de kan finne ut av? :) Og om de ikke finner noen pang-kur, så kan de nok hvertfall gi deg gode råd om hva som kan hjelpe for å lindre! :)

Tøff deg litt opp, og ta turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spurvemann

Klart du skal snakke med ham om dette!!!

Hvis han er noe til kar, og verdt å samle på, så er han selvsagt mye mer opptatt av at du skal ha det bra når dere er sammen, enn av at han skal få tømt seg.

Det er mulig det kan løses med lege eller glid, men i alle fall er det noe han må få vite om, slik at han kan ta hensyn til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hadde det vært meg hadde jeg satt pris på om du sa ifra fremfor at du led deg igjennom akten. Er han rimelig oppegående tar han hensyn til det. Hvis ikke er han vel neppe noe å spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stavangermamma78

Tror ikke du skal bekymre deg for at han ikke tar hensyn til det. Synes heller du skal fokusere på hva dette er og hvordan du kan få det til å forsvinne så det ikke trenger å hemme sexlivet ditt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen trenger jo ikke avsluttes selv om samleiet er smertefullt?! Du kan jo stimulere han på andre måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ting man bør kunne prate om. En mann som ikke kan prate avslappet om det...bør du ikke innlede et langt forhold til. Hvis sex skal være smertefullt i åresvis så er ikke det noe særlig...

Kan det være fordi det blir for tørt? I tilfelle går det an å prøve med litt "smøring"....

Det er mange måter å tilfredsstille en mann på.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...