Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har blitt innkalt til spesialist på riksen kl 1930 om kvelden om noen uker.. I redsel for å plage underbetalte sekretærer så spør jeg dere om dette er vanlig rutine ved de større sykehusene å ha timer så sent?? Eller er det kanskje trykkfeil? Kan hende det skal stå 930.. men det står svart på hvitt 1930 altså...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Sykehusene i Oslo har visst jobbet mye kveld det siste året, for å få ned ventetiden på viktige undersøkelser, så det høres ikke helt usannsynlig ut. Jeg var nylig inne hos spesialist på kvelden, husker ikke akkurat klokkeslett, men det var etter 1800 ihvertfall.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Mannen min er lege, spesialist i ortopedi. Han har enkelte kvelder med kveldspoliklinikk for å ta unna ventelister. Dette er det ledelsen som har bestemt at alle spesialister skal gjøre. Så tror nok det medfører riktighet ja:-) Han bruker da å jobbe fra kl 17-20 de kveldene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå