Gå til innhold

Innkalling til Rikshospitalet kl 1930


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har blitt innkalt til spesialist på riksen kl 1930 om kvelden om noen uker.. I redsel for å plage underbetalte sekretærer så spør jeg dere om dette er vanlig rutine ved de større sykehusene å ha timer så sent?? Eller er det kanskje trykkfeil? Kan hende det skal stå 930.. men det står svart på hvitt 1930 altså...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sykehusene i Oslo har visst jobbet mye kveld det siste året, for å få ned ventetiden på viktige undersøkelser, så det høres ikke helt usannsynlig ut. Jeg var nylig inne hos spesialist på kvelden, husker ikke akkurat klokkeslett, men det var etter 1800 ihvertfall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er lege, spesialist i ortopedi. Han har enkelte kvelder med kveldspoliklinikk for å ta unna ventelister. Dette er det ledelsen som har bestemt at alle spesialister skal gjøre.

Så tror nok det medfører riktighet ja:-) Han bruker da å jobbe fra kl 17-20 de kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...