Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig dette, har ikke sett så mye til det, men det var diskriminering av menn jeg lurte på om jeg var alene om å se.

Jeg har sett mye til det men kanskje det bare er raderen min som er litt mer obs på dette.

Som oftest er det bare troll som er ute etter å provosere, på samme måte som de som kaller alle menn for overgripere bare er ute etter det, og kan derfor ikke taes særlig seriøst.

Men det er nok ikke mere trolletråder om menn enn det er om kvinner her inne, logisk nok. Det er nok mye gøyere å komme med grove innlegg mot kvinner på et kvinneforum enn mot menn..

Får bare håpe at omleggingen gjør det lettere å stenge ute trollene så det blir mindre skitkasting av både menn og kvinner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett mye til det men kanskje det bare er raderen min som er litt mer obs på dette.

Som oftest er det bare troll som er ute etter å provosere, på samme måte som de som kaller alle menn for overgripere bare er ute etter det, og kan derfor ikke taes særlig seriøst.

Men det er nok ikke mere trolletråder om menn enn det er om kvinner her inne, logisk nok. Det er nok mye gøyere å komme med grove innlegg mot kvinner på et kvinneforum enn mot menn..

Får bare håpe at omleggingen gjør det lettere å stenge ute trollene så det blir mindre skitkasting av både menn og kvinner

Får virkelig håpe dette. Er så trist og ikke minst provoserende å lese slike innlegg. (om både menn og kvinner selvfølgelig.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...