Angel <3 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg er sykepleier og jobber på sykehus. Når det kommer kjekke og sjarmerende mannlige leger innom på avdelingen, hender det at jeg blir tent.. og fantasien settes i sving. Hvis du som leser dette er lege, flørter du med søte søstre? har du opplevd noe spennende på jobb? eller fantaserer du som meg?
billcat Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Om de kjekke mannlige legene flørter med de søte kvinnelige sykepleierene så skulle det vel ikke affektere deg så mye som jo er mann?
Gjest Coolaid Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Om de kjekke mannlige legene flørter med de søte kvinnelige sykepleierene så skulle det vel ikke affektere deg så mye som jo er mann? Hvorfor ikke ? Kan ikke menn tenne på menn, kvinner, begge kjønn, eller tanken om det som skjer mellom menn og kvinner ? (Jeg jobbe i en helt annen bransje, men det hender at tankene gjør sitt når man treffer mennesker....)
Gjest Coolaid Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Lukter ikke helt autentisk bare.. At spørsmålet er litt rart?... Det eneste jeg syns var litt rart er at vedkommende kaller kvinnelige sykepleiere "søstre".... Det var sånn man snakket om sykepleiere på 50 og 60 tallet... så er ikke sikker på at det er en sykepleier som har skrevet innlegget. Men har det noe å si?
Gjest sykepleier Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 At spørsmålet er litt rart?... Det eneste jeg syns var litt rart er at vedkommende kaller kvinnelige sykepleiere "søstre".... Det var sånn man snakket om sykepleiere på 50 og 60 tallet... så er ikke sikker på at det er en sykepleier som har skrevet innlegget. Men har det noe å si? Jeg tenker meg at denne mannen bare vil ha litt "fuel" til fantasiene sine om sykepleiere og leger. Men jeg kan forsikre om (desverre?) at virkeligheten ikke er som i "Greys Anatomy", "Chicago Hope" eller "Srubs". Sykepleiere og leger på vakt har det travelt. De har hodet fullt av gjøremål og vurderinger i forhold til alle pasientene som trenger deres oppmerksomhet... Og de har tidspress i forhold til alle oppgaver de må rekke over, pluss at enkelte sitasjoner med pasienter er alvorlige og krever full konsetrasjon og endel tankearbeid. Klart man kan bli betatt av en kollega, men det er vel omtrent det. Dessuten er det vel en enorm turn-off for en person å tenke på hvordan resten kollegaenes respekt og oppfatning av denne personen ville bli ødelagt, dersom vedkommende ble tatt i å kline inne på et lager- der folk hele tiden går raske turer til og fra for å hente ting de trenger...
Gjest Angel <3 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Er det så spesielt at kvinner fantaserer om menn i arbeidstiden, at en blir mistenkt for å være mann bare en bruker ordet "søster"?
lizzie88 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Er det så spesielt at kvinner fantaserer om menn i arbeidstiden, at en blir mistenkt for å være mann bare en bruker ordet "søster"? Det står i profilen til TS at han er mann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå