Gå til innhold

Grrrr - irritert på Kid Interiør!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på Kid i går og kjøpte meg nye gardiner........ OG nytt gardinoppheng, dvs. nye gardinstenger m/tilbehør. :briller:

Så nå - tidlig en søndags morgen - så holder jeg på å henge opp gardinene.......... og selvfølgelig så får jeg ikke fullført FORDI :x

den derre damen i butikken har klart det kunsstykke å sende med rynkebåndskroker til 4 lengder - enda jeg sa 5. Og det har hun nok oppfattet - for hun har sendt med ringer til 5 lengder........... Det ble nok for vanskelig for henne å telle da hun skulle finne kroker........ Ferdige pakker på 20 stk - og da er det jo litt vanskelig å klare å skjønne at da må man ha 3 pakker for å få nok til 5 lengder..... :frustrert:

Sist jeg kjøpte gardiner der så fikk jeg ikke med rynkebåndskroker - enda jeg sa at jeg måtte ha alt som hørte til....... :roll:

Og ikke nok med dette - da jeg åpnet den ene pakningen med ringer - så var jo en ring defekt...... Nå spiller ikke DET akkurat så stor rolle akkurat NÅ - fordi jeg får jo ikke fullført allikevel........ :veldigsur:

Dæven - nå som jeg var så godt igang....... :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde med oss.

Dama i butikken brukte kalkulator og regnet ut hvor mange dingser vi skulle ha. Så gikk delte hun på antallet i hver pose og vi fikk likevel en pose for lite.

Og selvfølgelig var dette også på en lørdag, slik at de hadde stengt når jeg skulle henge opp gardinene på ettermiddagen.

Skrevet

Det skal ikke alltid være lett nei..

Mamma nekta konsekvent å gå inn på en butikk i mange år hun, det var en princess-butikk. Mamma SYR nemlig gardiner, hun har sydd mange og hun vet hva hun trenger. Dama på butikken var slett ikke enig, og var meget frekk, jeg husker ikke hva det var jeg, men hun sa noe meget fornærmende til mamma, som dermed gikk fra alt stoffet og tråden og alt, nei, da skulle hun ikke ha det, og hun handlet ikke på den butikken på årevis. Så bytta den kjede og sånn, så jeg trur hun går inn nå, men det er sikkert ti år hun ikke gjorde det. (og mamma'n min sydde mange gardiner på den tiden, men hun kjøpte ikke så mye som en trådsnelle der)

Irriterende at det er søndag i tillegg... men slike handlerier gjør man av praktiske årsaker ofte på lørdager...

Håper det ordner seg på mandag i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...