Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hei alle sammen! Jeg er en 17 år gammel jente som søndags morgen fikk en ganske så ubehaglig og PINLIG opplevelse. Jeg hadde altså (helt seriøst) tisset på meg om natten! Det var ikke sånn..kliss vått over alt, som om jeg hadde tisset så mye som når jeg er på do, men trusa var våt (og var fuktig helt opp på ryggen), og det var garantert IKKE utflod (hvertfal ikke normal, isåfall). Lakenet var noe fuktig men ikke så vått at man kunne se det heller.. Det luktet litt urin men ikke så veldig sterkt (men så vet jeg ikke egentlig hvor "sterkt" urin _skal_ lukte da). Og poenget med detaljene var at jeg ikke direkte hadde gått på do. He-he, her er vi flinke til forklaringer ja Tenkte først på UVI, men jeg har ingen andre symptomer på det. Jeg slet _MYE_ med sengevæting og urinveisinfeksjoner når jeg var mindre. Tisset i senga til jeg var 8-9 år, og tok noen medisiner om kvelden som skulle forhindre det. Var også på UL pga dette men jeg tror ikke de fant noe unormalt egentlig. Noen som har innspill om hva det kan være? Skal sies at jeg ikke merket noe i natt, og at jeg føler meg frisk og fin ellers, utenom litt småvondt nede i magen, og en liten forkjølelse, og at jeg ikke er gravid (såvidt jeg vet om hvertfal. Hadde menstruasjon for tre uker siden, og bruker _alltid_ kondom).
Fruttipott Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Kanskje du har DRØMT at du har sittet på do!?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Det kan ikke være at du rett og slett bare hadde ett uhell, uten at ligger noe mer bak og uten at det er noe galt i det? Husker fra da jeg var ganske liten at det hendte jeg drømte om å sitte på toalettet og tisse, for så å våkne av at alt ble vått... Kanskje du bare var for trøtt til å klare å våkne, eller i en dyp søvnfase?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 TS her. Det skulle egentlig ikke forundre meg.. Det husker jeg at jeg gjorde endel når jeg var yngre. Drømte at jeg var på do, og våknet av at jeg måtte knipe igjen det jeg klarte og bare løpe til toalettet (som forøvrig var to etasjer lengre ned. jippi). Og det er en ørliten mulighet for at jeg drømte det denne natten også, med mindre jeg bare innbiller meg at jeg husker at jeg drømte det.. Sov nok passe tungt denne natten ja, siden jeg da ikke hadde sovet skikkelig siden natt til torsdag (sliter litt med mareritt og søvnløse netter i forkant av enkelte ting jeg skal, pga angst..). Er alikevel så pinlig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jaggu godt sambo ikke var hjemme, så jeg fikk byttet laken uten spørsmål. Er virkelig kjemperedd for at det skal skje igjen, og være mye mer da!
Gjest wahaj Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Urin lukter veldig hvis du har tissa. Du har ikke bare svetta veldig da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Svette var det garantert ikke, siden trusa VAR ganske våt. Kan ha vært en liten minilekkasje kanskje? Tenkte som sagt først på utflod men det pleier å være mer klissete, og ikke over HELE trusa da. Følte meg ikke noe varm eller svett ellers når jeg våknet heller (jeg pleier vanligvis å fryse om natten. Er rimelig kaldt på soverommet siden sambo svetter endel når han sover.). Er mest av alt bekymret for at noe enten er galt eller at det kommer til å gjenta seg! Sånne ting kunne jeg kanskje taklet heelt fint visst jeg bodde alene, men enkelte ting vil jeg ikke at sambo skal oppleve. Vil jo helst ikke at han skal tenke på dèt når han ser meg
maritha Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Bare husk å gå på do før du legger deg. Jeg pleide også å drømme at jeg gikk på do, og jeg våknet aldri i tide.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå