Gå til innhold

Hunden har vondt i labben sin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en lengre luftetur i går, oppdaget vi at hunden vår haltet/dro på det ene bakbeinet. Og hun slikker på den ene poten hele tiden.

Ser ut som hun har fått noen mellom "putene" og inn i foten.

Vi har lett og lett etter sår, verk, glass og andre ting i labben, men finenr ikke noe. Jeg har renset med pyrisept, men bommullsdotten var helt ren etterpå. Ikke spor av verk eller blod.

Og hunden ser ikke ut till å ha smerter sånn ellers. Hun tråkker forsiktig på denne foten, men har ingen problemer med å gå egentlig. Hun kan løpe og hoppe uten et pip.

Er det noen av dere som kan komme på noe jeg kan gjøre eller se etter?

(Vi må få henne til dyrlegen om det ikke gir seg, men vet ikke om vi får time i morgen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er best å la en vetirenær se på hunden. Kan jo være en eller annen form for forstuing, og bena inneholder jo mye brusk og ben.

Ikke så lett å se det.....Takar vofsen!

*klappe på hodet*

=)

Skrevet

Jeg tror ikke at det er noe brudd eller forsuing. Labben kan bøyes alle veier uten at hunden reagerer. Jeg har prøvd å kjenne på "tærne" hennes også, men hun trekker ikke til seg foten.

Det er når vi tar mellom "putene" et sted at hun prøver å trekke til seg vofselabben.

Og hun hadde gått helt vanlig uten å bli tråkka på eller noe sånt, før hun plutselig begynte å halte litt.

Bli nok dyrlege, ja.

Hvis vi ikke får henne til å snakke, slik at hun kan fortelle oss hva som er galt.

Skrevet

Høres mystisk ut. Veterinær er nok løsningen, hunden kan jo ikke gå rundt slik.

Fortell hvordan det gikk.

Skrevet

Stakkar hunden din :(

Håper det ordner seg veldig fort!

Fortell hvordan det gikk og hva det var.....

God bedring snuteklem til vofsen!

Skrevet

Det var mye bedre i går og hun haltet ikke lenger.

Kanskje det var et eller annet stikk eller noe sånt.

Ser det an litt utover kvelden og bestiller time om det kommer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...