Gjest Anne Britt Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Noen som vet? og jeg skal i bryllup en måned etter operasjonen. Jeg skal ikke røyke pga da leges ikke sårene bra og man kan få arr. Men dersom de i bryllupet røyker inne da? Blir passiv røyking da, hva skal jeg da gjøre?
Alladin Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Ja du kan fly. Om det blir røyking inne har dette ikke noe å si for deg. Er jo kun en kveld. Arr får du uansett (litt vises alltid)
Gjest Anne Britt Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Nei dette bryllupet er i utlandet.. Så røyke inne gjør nok alle.. jaja jeg håper hvertfall jeg kan drikke litt alkohol, har du peil om jeg kan det? jeg har ikke fått snakket med legen ennå. Han er en som kommer tilreisende inn i mellom til medi 3. Han er lege i stockholm og england i tillegg
Alladin Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Så lenge du ikke skal drikke deg fra sans og samling i flere dager, så går dette bra. Er jo en mnd etter operasjonen, så den "verste" perioden er over. Går nok kjempe bra skal du se. Lykke til uansett, du blir nok kjempe fornøyd
Gjest Guro Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Er det farlig og få orgasme 4 dager etter operasjon? Det står jo vente 4 uker med fysiske anstrengelser men gjelder dette hvis man ligger helt i ro og er forsiktig ??
Gjest EryMax Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Du må ikke finne på å ligge helt i ro i 4 uker, du kan få blodpropp. Sjansen er større etter en operasjon. De legen mener med at du skal være forsiktig, er at du ikke skal drive med noe hard trening eller løfting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå