meg525 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 (endret) Hei Har lyst på en mobil som ikke er til salgs i Norge. Hvordan er det å kjøpe mobil fra ebay? Skjønner at jeg må kjøpe den ulåst selvfølgelig. Men den mobilen jeg har lyst på,har fulltastatur,og da er det vel kanskje i æ,ø og å på den? Og er det mulig å få norsk meny? Mobilen jeg har lyst på er Samsung corby txt:) Endret 5. april 2010 av meg525
Gjest Agurkolat Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Tviler på at du har æ,ø, og å på sjølve tastaturet desverre.. Du må spørra selgaren om da er muleg å få norsk meny, og finna ut om du faktisk kan bruka den med mobilnettet her i Noreg Pass og på at da faktisk er den mobilen du vil ha, finnes fult av look-a-likes der ute fra Hong Kong osv..
aluminium Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 De færreste smarttelefoner, selv solgt i Norge, har æøå. Dette fikses med gode ordbøker som automatisk retter ord med aa/ae/oe. Det funker helt fint. Det å få norske menyer er nok også fullt mulig. Det er bare snakk om å legge inn norsk software i telefonen, noe en forhandler sikkert kan gjøre. Det eneste problemet med dette er at dersom ikke telefonen finnes i Norge, er det lite sannsynlig at det finnes norsk språk. Engelske menyer går likevel utrolig fort å venne seg til, jeg har selv kun engelske menyer, og tenker knapt over det lengre... Sjekk ut lader. Noen sender riktige ladere, andre mobiler har reiseladere der man kan skifte alt etter hvilken kontakt man har tilgjengelig...
feuerstein Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hvor hadde du egentlig tenkt å kjøpe den? Du kan få krøll med ulike nettverkstyper dersom du kjøper fra Amerika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå